Benfica-Fck d. 14

  • hej alle


    hvordan tror i at FCK klarer sig mod Benfica her d. 14 i 3 kval. runge til CL ?


    Jeg personligt håber på at FCK skaber godt resultat som vil hjælpe dem med på vejen i kampen i Parken, kunne være dejligt at have et dansk hold med til CL :dance:

  • Quote

    Originally posted by Cyclups
    Er absolut ikke FCK fan, men vil da stadig holde med et dansk hold og vil da håbe på at de kommer i CL
    men Benfica er et semi stærk hold som FCK nok kan få problemer med.


    ja er enig med dig, holder ikke selv med fck i ligaen men når et dansk hold kommer eller er på vej i cl skal man sgu stå sammen...

  • Jeg tror sådan set chancerne er ganske gode, set i forhold til andre hold man kunne have trukket. Benfica har ikke forstærket sig nævneværdigt, men har derimod mistet to af holdets største profiler i Simao og Miccoli. Samtidigt har man den fordel at starte på udebane, hvor man med et godt resultat der, aner gode muligheder i at afgøre det hele på hjemmebane.


    Jeg kan sagtens se muligheder i lodtrækningen, men synes dog stadig at Benfica er svage favoritter. Men ikke mere end Ajax var sidste år og der ved vi jo hvordan det gik.

  • jeg kan huske kampen fck vs benfica da de mødtes sidst på fcks hjemmebane - der spillede benfica ret dårligt - ingen angreb - bare kedligt defensivt skod boldt.... jeg tror da fck har gode chancer imod benfica

  • Quote

    Originally posted by xenon
    jeg kan huske kampen fck vs benfica da de mødtes sidst på fcks hjemmebane - der spillede benfica ret dårligt - ingen angreb - bare kedligt defensivt skod boldt.... jeg tror da fck har gode chancer imod benfica


    Den ka jeg os huske, og det var nok den ringeste kamp der blev spillet i den gruppe!! Selvom de taber i Portugal, var det en bedre kamp :rolleyes: Men tror da de har en chance i år, de 3 nye på holdet Sionko, Antonsson og Nordstrand har indtil videre kun imponeneret, så det lover godt :)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by bublegum
    Håber FCK taber 4-0


    Hvorfor? Så Danmarks koefficienter i værste tilfælde kan blive endnu ringe end de allerede er? Det går altså lige så meget udover dit favorithold som det gør ved alle andre - eller du er måske bare bitter, fordi du holder med et hold, som er uden jordisk chance for at nå en topplacering. :$

  • Quote

    Originally posted by Brition


    Hvorfor? Så Danmarks koefficienter i værste tilfælde kan blive endnu ringe end de allerede er? Det går altså lige så meget udover dit favorithold som det gør ved alle andre - eller du er måske bare bitter, fordi du holder med et hold, som er uden jordisk chance for at nå en topplacering. :$


    Du kan tolke det som du lyster. Jeg kan ikke lide holdet ellers dets ledelse - end of story :dance:

  • Er det i parken ?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • nå, det blev sgu til et 1-2 resultat alligevel... havde sgu set dem holde den hjem...men også godt hamret ind af Rui... Men bare træls at det sætter FCK i den pres at de skal score for at have en chance i returopgøret...

  • Jeg synes også det var en fin kamp. Godt nok en jævnt kedelig 2. havleg, men hvis vi med 40.000 folk i ryggen, kan spille hele kampen d. 29. som vi spillede sidste kvarter af 1. halvleg, så er jeg vældig fortrøstningsfuld. Jeg synes i hvert fald på ingen måde, at FCK skal afskrives endnu. :D

  • Efter 2-1 igår, så er der da en rimelig chance for FCK i returopgøret.
    Hørte her til morgen (15/8-2007) at der er udsolgt til d. 29/8. Så den glæder jeg mig da til at komme ind og se, tror der bliver en god stemning med 42.000 i Parken, og højst 100 Benfica fans i blandt.. :clap: :cheers:

    \\PoLLuX
    CPU - Intel Core 2 Quad Q6600 - 2.4Ghz @ 3.0Ghz
    MB - Asus Striker, nForce 680i
    RAM - 2048MB DDR2 800Mhz
    GFX - 2x nVidia Geforce 8600GTS Silent SLi
    PSU - 750W Thermaltake Toughpower
    HDD - 250GB WD C16 +500GB WD +250GB Maxtor
    OS - Windows Vista Ultimate
    KAB - Antec P182

  • Jo, det ser skam ikke værst ud. Det kunne sagtens have gået værre.
    Samtidig scorede vi jo, og benficas defensiv så ikke alt for god ud! Så jeg tror skam der er ok chancer parken, vi skal bare lige være lidt hurtigere i presspillet, så Rui ikke får chancer som dem i går!