Total yndlings oplevelse

  • Jeg har lige prøvet det sjoveste :))


    PÅ min fars arbejde er de for tiden ved at klargøre nogle 4-hjulede crossore (så de er klar til salg).


    De har en 100 kubiks konfrence model til at stå og klar til brug, den var jeg lige ude og fyre af :evil:
    Hold kæft det er sjov man, sådan en må jeg bare eje engang ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Total yndlings oplevelse ?


    Hm, det må være da jeg sprang ud med faldskærm fra lidt over 10 km højde. Fed unik oplevelse man ikke oplever hver dag...desværre :))


    Kan jeg godt forstå, det må eddermame give et godt sus i maven :D

  • Quote

    Originally posted by cla
    Kan jeg godt forstå, det må eddermame give et godt sus i maven :D


    Jeps. Det er en lidt federe oplevelse end at springe fra den højde man normalt springer fra. Når man er oppe i den store højde, så er det nødvendig med noget ordenlig isolering på kroppen og ilt for der er minus 7 pingviner der oppe og ikke til at trække vejret... *G* :))


    Men når jeg har springet basejump har det også været nogle fede oplevelser, så det er meget svært at vælge én oplevelse ud... :rolleyes:

  • Jeg var i Grand Canaria for 2 år siden og lejede en
    125 cc scooter. En 4 takter.... Den var godt nok sjov at køre på og man kunne næsten ikke høre den.
    Sådan en skal jeg have engang ;)


    Min kamma har en 250 cc crosser... Jo det er sjovt
    og sjovt, at man kan få en vældig respekt for et gashåndtag :D

  • Da jeg var ude og pisse for 20 minutter siden. Totalt yndlings :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Fyrede en Kawasaki Ninja 900R af... se det er FEDT!!!

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • En tur i en helikopter sammen med nogle gutter fra US marine corps.
    Kunne godt tænke mig en tur i en F16. Ville være rigtig fedt. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    En tur i en helikopter sammen med nogle gutter fra US marine corps.
    Kunne godt tænke mig en tur i en F16. Ville være rigtig fedt. ;)


    Jeg har nogle gange været ude og flyve i Navy Lynx helo´er. Kanon :D:D
    Når Tom cruise må få en tur kan de vel også give mig en tur på bagsædet i en F-14 Tomcat. Kunne være ret fedt.... Gime, gime, gime 8)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Total yndlings oplevelse ?


    Hm, det må være da jeg sprang ud med faldskærm fra lidt over 10 km højde. Fed unik oplevelse man ikke oplever hver dag...desværre :))


    Jep kender det alt for godt , fik et kursus mens jeg var inde som soldat , fandme fed oplevelse at hoppe ud fra et fuldstændigt velfungerende fly ;)


    tja og så lige den tur jeg fik i en Leopard II kampvogn med "pedalen i bund" gennem oxbøl øvelsesområde Weeeeeeeeee 8)

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne
    Kørte en bmw M3 fra odense til løkken i sommers midt om natten det var nok noget af det vildeste jeg har prøvet


    Det er en nice bil 8)


    Har selv fået en ordentlig tur i sådan en (må jo ikke selv køre endnu :(). Den trækker temli godt kan man vist roligt sig :))