Støt Michael Rasmussen

  • Jeg kan ikke rigtig se meningen i den side må jeg godt nok indrømme. Og så skriver de ikke engang inde på hjemmesiden hvad de har tænkt sig at gøre med alle de underskrifter de nu måtte få.


    Syntes det er lidt at smide mere salt på såret.

  • Inde på webdeveloperens site skriver han at han vil gøre Michael Rasmussen opmærksom på at siden eksisterer. Om det har noget formål eller ej kan man jo vurdere, men kan hvertfald ikke få ondt i røven af det.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Enig med MvK.. Kan ikke se hvorfor det er at gnide salt i såret? Tror derimod at michael rasmussen, vil blive glad, måske endda en smule rørt over at folk tænker på ham, eller hvad man nu siger..

  • Du får samme svar som på de andre forums den er oprettet. Jeg kunne ikke drømme om at offentliggøre min mail adresse på sådan et site medmindre der står omtalte ikke videregives til anden side.

  • Quote

    Originally posted by bublegum
    Du får samme svar som på de andre forums den er oprettet. Jeg kunne ikke drømme om at offentliggøre min mail adresse på sådan et site medmindre der står omtalte ikke videregives til anden side.


    Tja du kunne vel bare skrive en fake mail hvis det var. Det handler vel bare om at få det størst mulige antal underskrifter.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Nu har jeg ikke fulgt så meget med de sidste par dage, men jeg ville nok lige vente med at skrive under til han har bevist sin uskyld.
    Evt. komme med beviser om han ikke havde forladt Mexico på det gældende tidspunkt.

  • Tjaa da man ikke har nogen som helst viden om hvad man skriver under på og støtter op om så vil jeg da på ingen måde gøre det.


    Vi ved jo heller ikke om han er uskyldig så bare at skrive under for at clear ham er jo også forkert vi aner jo intet om det.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg vil sku heller ikke skrive under når man ikke ved hvor han præcist har været.


    Men jeg skrev under på en anden som vil have Jesper Worre smidt af posten som formand for DCU pga. at han har lækket fortrolige oplysninger til pressen.....for det har han jo.
    http://www.moddcu.underskrifter.dk/


    Det er helt klart fyringsgrundlag i mit firma at lække oplysninger, kundekartotek, hvem der på vej til konkurs osv. og jeg mener heller ikke en mand i hans stilling kan fredes når man laver sådan en brøler

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Tjaa da man ikke har nogen som helst viden om hvad man skriver under på og støtter op om så vil jeg da på ingen måde gøre det.


    Vi ved jo heller ikke om han er uskyldig så bare at skrive under for at clear ham er jo også forkert vi aner jo intet om det.


    den vogn hopper jeg altså med på..!! syntes jeg vil have mere konkret hvor han har været og hvad han har lavet siden han har ville holde det skjult før jeg vil skrive underpå noget..!!


    hvis han bare har været på "ferie" i italien så kunne han jo lige så godt bare ha sagt det fra starten af for så er der jo intet dårligt i det.


    men at han lyver om det viser jo bare han vist ikke har helt ren mel i posen..!!

  • Quote

    Originally posted by BLiX
    Jeg kan ikke rigtig se meningen i den side må jeg godt nok indrømme. Og så skriver de ikke engang inde på hjemmesiden hvad de har tænkt sig at gøre med alle de underskrifter de nu måtte få.


    Syntes det er lidt at smide mere salt på såret.


    Synes lige det samme :boxed:

  • Quote

    Originally posted by jeno
    hvem er Michael Rasmussen ?


    En dansk cykelrytter fra holdet Rabobank, som var ved at vinde Tour de France i år men blev smidt ud

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Jeg skriver overhovedet ikke under.


    Grunden til de skal vide hvor han er, er jo netop mistanke om doping - og han har endnu ikke bevist at han ikke er skyldig i netop DET.


    Hvorimod alle jo udemærket ved hvor meget sporten er gennemsyret af den slags...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Jeg skriver overhovedet ikke under.


    Grunden til de skal vide hvor han er, er jo netop mistanke om doping - og han har endnu ikke bevist at han ikke er skyldig i netop DET.


    Hvorimod alle jo udemærket ved hvor meget sporten er gennemsyret af den slags...


    Han er jo slet ikke blevet anklaget for doping...?


    Hvorfor dømme en mand for noget, der ikke er bevist, og som ikke er blevet anklaget imod ham?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by jeno
    hvem er Michael Rasmussen ?


    det der var forhåbentlig for sjov? :boxed:


    hans navn har været og er stadig nævnt dagligt i aviser og div nyheder på nettet :ohmy:



    Jeg har iøvrigt heller ikke tænkt mig at tage side før sagen er afgjort, synes dog at det er virkelig uretfærdigt at fjerne ham på grund af mistanke der ikke er dokumenteret...

  • Quote

    Originally posted by Pyro22


    Synes lige det samme :boxed:


    underskrifter bør ikke have nogen egentlig grund. Så længe man støtter Michael i hans situation, så vil det være positivt at skrive under. Hvad der sker med underskrifterne fremover er lige meget, de vil automatisk fungere som et pres mod dem som siger Michael var dopet!