Tråden med filmklip

  • Tråden filmklip "post dem her", jeg synes det er en dårlig tråd da jeg synes næsten ingen kigger der, og man gider næsten heller ikke poste noget derinde for man får ikke respons på noget af det man poster. Synes det ville være bedre hvis man bare postede dem i offtopic da man så er mere sikker på at flere vil kigge på det. Bare min mening men er der andre der dele samme mening eller er det bare mig? :roller:

  • Jeg mener den sticky blev oprettet fordi offtopic var overfyldt med små film. det var noget uoverskueligt dengang, så jeg synes nu det er fint at den er blevet lavet til en sticky for sig, så ved folk sgu hvor de skal kigge hvis de vil ha' en filmgriner eller dele en med andre.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Tråden filmklip "post dem her", jeg synes det er en dårlig tråd da jeg synes næsten ingen kigger der, og man gider næsten heller ikke poste noget derinde for man får ikke respons på noget af det man poster. Synes det ville være bedre hvis man bare postede dem i offtopic da man så er mere sikker på at flere vil kigge på det. Bare min mening men er der andre der dele samme mening eller er det bare mig? :roller:


    Næh.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Vi skulle egentlig bare have en mappe dedikeret til videoer, så er det løst.
    Det kan vel ligge under offtopic?

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Originally posted by Azjo
    Vi skulle egentlig bare have en mappe dedikeret til videoer, så er det løst.
    Det kan vel ligge under offtopic?


    En mappe? Som nævnt findes der allerede en tråd, og det bliver næppe ændret ;)



    Det blev lavet sådan, da der var en stigende tendens til, at folk lavede en ny tråd hver gang de fandt et filmklip - nyt som gammelt - og så bød 95% af kommentarerne på indlæg som "HAHAHA" "LOL" osv. kommentarer der i bund og grund ikke giver nogen mening.


    Som det fungerer nu, står det folk frit for at anvende den pågældende tråd til diverse filmklip, og hvis folk ønsker at kommentere, så kan de gøre det, og det er mit indtryk at det også foregår sådan. På den måde slipper vi for at have tråde med filmklip over det hele, og slipper samtidig for en masse kommentarer der ikke kan tolkes som meget andet end posthunt ;)


    Men det ser ud til, at tråden med filmklip snart trænger til en oprydning - så mon ikke der bliver tid til at se på det en af dagene :)

  • Mapper ala under "spil" forummet :)
    Så kan folk jo spamme løs der.


    Kan dog godt se at det er godt at spare lidt plads, men hele pointen i at vise en video er jo væk hvis man ikke får respons.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Syntes ikke at vi skulle have en hel underafdeling til flim, syntes nu vi har nok "mapper". Tråde fungere ganske fint og holder dem samlet et sted, at en oprydning måske ville være på plads er så en anden ting.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Originally posted by Azjo
    Mapper ala under "spil" forummet :)
    Så kan folk jo spamme løs der.


    Kan dog godt se at det er godt at spare lidt plads, men hele pointen i at vise en video er jo væk hvis man ikke får respons.


    Som andre siger, så er der åbenbart ikke mange der bruger den filmklip tråd, så at lave en hel "mappe" som du siger, for sig selv kun med filmklip ville være en smule dumt, ikke? :)

  • For min skyld kunne folk lige så godt poste klippene i OT for sig. Det er da sjovt at se et klip i ny og næ, og nemmere at sortere i på off-topic sektionen. Her er nada traffik anyways. Fem dage imellem første og sidste post på forsiden i Off-topic sektion.


    Der kommer da sikkert en masse lam respons i klip-trådene, men det er vel at forvente. Det er trods alt en off-topic sektion og en tråd med et filmklip. Ikke en debat-tråd. Og for at være helt ærlig tror jeg ikke ordet "posthunt" passer ind nogen steder. Der kan da seriøst ikke være nogen der poster bare for at få stjerner på et internetforum.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Og for at være helt ærlig tror jeg ikke ordet "posthunt" passer ind nogen steder. Der kan da seriøst ikke være nogen der poster bare for at få stjerner på et internetforum.


    Gør jo heller ikke så meget forskel. Man får jo 1 post, om det så er et indlæg for sig, eller i en tråd lavet dertil.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Gør jo heller ikke så meget forskel. Man får jo 1 post, om det så er et indlæg for sig, eller i en tråd lavet dertil.


    Netop, men nu var posthunting nævnt i tråden.

  • synes det lyder fint med en ny kategori "små video klip" eller sådan noget - personligt kigger jeg aldri i den sticky filmtråd - men før i tiden kiggede jeg da af og til på nogle af de tråde der var med små film...

  • Jeg har samme mening som #0 !


    Synes godt nok heller ikke der er plads til megen afslappedhed på Tweak mere, det hele går så meget op i regler og retningslinier at jeg tror det skræmmer brugere væk!


    Hvad sker der for alle de gode diskussioner der har været herinde før, hver gang der kommer ærlige meninger i trådene så bliver de lukket!


    Tweak er godt, ellers var jeg jo ikke her! Men synes ikke Tweak er hvad det har været. Det er som om "magien" er væk!

  • Et forum som Tweaks, består af mennesker. De kommer og går, og deres aktivitet påvirkes af deres interesse i at være her. Man kan have perioder, hvor man føler sig mere motiveret til at deltage aktivt i diskussioner og andre perioder, hvor man blot skimmer trådene og ikke mere...


    Derfor har forums op- og nedture. Sådan er det alle steder.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by OC-Dog
    Hvad sker der for alle de gode diskussioner der har været herinde før, hver gang der kommer ærlige meninger i trådene så bliver de lukket!


    Folk må hellere end gerne komme med deres ærlige meninger, men det skal stadig være indenfor lovens rammer. Der er masser af plads til uenighed og diskussioner, men når det kun går ud på at svine andre folk til, og bruge så mange skældsord som muligt, så forsvinder diskussionen og bliver til mudderkast, og det er det vi reagerer imod.


    Hvis folk vil undgå det, så er der kun en vej. Det handler ikke om, at vi vil moderere for moderationens skyld, men fordi vi ikke er interesseret i mudderkast, og i de tilbagemeldinger vi får fra mange brugere, er det også sådan de gerne vil have det.


    Derudover, så er der kommet en større mængde yngre brugere, og det har nok også en indvirkning på de forskellige diskussioner. Men I er alle mere end velkomne til at udfolde jer selv indenfor det regelsæt der nu eksisterer - og hvis man læser det igennem, så er der faktisk ret meget man må - så længe det foregår i en ordentlig tone ;)


    Det skal naturligvis også siges, at det er rart I kommer med jeres tanker og ideer om hvad Tweak er, og hvordan det gerne må blive. Det er altid nemmere at indføre eventuelle forandringer når brugerne er med på den, og tager aktiv del i det :)

  • Quote

    Originally posted by Lemon


    Som andre siger, så er der åbenbart ikke mange der bruger den filmklip tråd, så at lave en hel "mappe" som du siger, for sig selv kun med filmklip ville være en smule dumt, ikke? :)


    Folk bruger den jo netop ikke da de ikke kan få respons, og der må jo have været en masse tråde om filmklip da crewet følte det skulle presses en på éen tråd, for at undgå "spam".

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU


  • Giv mig et eksempel på en tråd der blev lukket fordi folk var ærlige og holdt en fornuftig tone samtidig - Jeg har i hvert fald ikke lukket den.