TV køb på nettet (Pixmania)

  • Jeg har set en fladskærn hos Pixmania. Hvordan er det at købe store ting på nettet, jeg mener, hvis de nu går i stykker, er det så ikke mege dyrt at få dem fragtet afsted. F.eks Pixmanias, som servisere Danmark Ligger i Malmø.

  • Der er ikke noget problem generelt med at købe store ting på nettet, der er dog specifikt mange problemer med pixmania (prøv evt en google søgning).


    Jo, der er self. nogle omkoistninger ved evt. fragt, men oftest så overstiger online-besparelsen mange gange dette, så det alligevel sagtens kan betale sig at handle online.


    /ask

  • Jeg har også hørt rigtig meget dårligt om Pixmania. Der har et par gange været artikler i Ekstra Bladet, og der har ligeledes været udsendelser i kukkassen (et af forbrugerprogrammerne - måske Kontant). Og det har bestemt ikke været rosende ting.


    Men ellers kan man sagtens købe ting på nettet. Det er dog altid godt lige at undersøge på nettet om andre har skrevet noget dårligt om en given internetbutik.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det var ikke for sjov at de kom i fjernsynet for nogle måneder siden med dårlig service og forbrugere der blev snydt!


    Der er også en del om dem i Kup på ekstrabladet.dk - der er rigtig mange danskere der er blevet syndt, og det er så slemt at forbrugerklagenævnet adskllige gange har haft fat i dem - men det hjælper bare ikke meget.


    Vil aldrig købe så meget som en skrue hos dem. De ligger i frankrig hvor delene også bliver sendt fra og selv om de skal overholde dansk købelov ser det ud som om de skider hul i den.