Totalt off topic, men jeg er rasende II

  • Her i morges da jeg stod op var der en der havde stjålet min dørmåtte, og istedet lå der bare en seddel hvorpå der stod:Jeg har lånt din måtte, jeg får gæster i aften og de har allesammen sko på og jeg har ingen måtte.. jeg lægger den tilbage imorgen.
    Venlig Hilsen
    Din nabo



    så er spørgsmålet bare; skal jeg finde mig i det??
    Ja undskyld, men jeg er rasende!


    Hvis jeg nogensinde møder den skide nabo så pløkker jeg ham/&hende fandeme!

  • Gal nabo :T

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Er dette et latterligt forsøg på at nedværdige the hans' tråd ?


    Eller er den en "true story"?

  • Quote

    Originally posted by cla
    Er dette et latterligt forsøg på at nedværdige the hans' tråd ?


    Eller er den en "true story"?


    Det kunne egentlig godt tænkes. Se her, fra Hans' tråd:


    Quote

    Originally posted by Kioskbaskeren
    Ja, skyd dog en truet fugl fordi den har ædt en skide fisk............................

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Nok den mest latterlige tråd jeg har set hidtil. X(
    Tror du selv på du er sjov ? X(
    Syg humor du har X(
    Hvor gammel er du egentlig?... 8 eller 9 vil jeg skyde på X(

  • Hvis det er sandt, så havde jeg smidt regningerne jeg fik gennem dørsprækken over til naboen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Nok den mest latterlige tråd jeg har set hidtil. X(
    Tror du selv på du er sjov ? X(
    Syg humor du har X(
    Hvor gammel er du egentlig?... 8 eller 9 vil jeg skyde på X(


    hmm... synes nu også den lugter lidt af dårlig humor :(

  • Quote

    Originally posted by cla
    Er dette et latterligt forsøg på at nedværdige the hans' tråd ?


    Eller er den en "true story"?


    True story...Not


    Hvorfor skulle han ellers bruge samme navn til tråden ? X(

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    True story...Not


    Hvorfor skulle han ellers bruge samme navn til tråden ? X(


    Jeg ville lige give manden (eller skulle man sige barnet) en chance for at tale ud før jeg sprang i flæsket på ham....


    Men i har jo nok ret, det en gang mundlo*t der er blevet lukket.....


  • nej du skal seføglig ikke finde dig i det..... imorgen skal du barer gå ned i dit lokale byggemarke og købe en hammer og 4x4"søm og banke et søm i hvert hjørne af din måtte så skulle du værer over det problem og hvis at det gentager sig så er det fordi at du har brugt for lidt søm :D

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Nok den mest latterlige tråd jeg har set hidtil. X(
    Tror du selv på du er sjov ? X(
    Syg humor du har X(
    Hvor gammel er du egentlig?... 8 eller 9 vil jeg skyde på X(


    Latterlig tråd, ja.
    Men nok en smule latterlig i det hele taget, sorry.
    Latterlig eller ej, her er plads til det hele ;) (se tidligere tråde i samme stil..)


    OG så er det jo nok lige lovlig på sin plads at du giver mig en undskyldning for at blive SÅ personlig..Ligefrem at beskylde mig for at være i besiddelse af en syg humor, det er da nok stramt nok, og ligefrem at antyde at alder(se tidligere tråd)har nogen som helst betydning for kvaliteten af indlæggene er jo direkte diskriminerende.


    Jeg tror nok det kan være at du(hvis det er det du mener) har ret i at folk der ikke har noget fornuftigt at tilføje til dine(dybt seriøse og interessante indlæg) skulle tage at blande sig udenom.


    Måske du i virkeligheden har afsløret mig som den plattenslager jeg er, men jeg kan trøste dig med at jeg allerede er i et behandlingsforløb, der skal kurere min sygelige trang til at ytre mig offentligt.


    Om ca. et år skulle jeg være i stand til at udelukkende ytre mig i sager der kun er mig selv vedkommende.
    Lægerne siger at jeg ikke skal forvente FOR meget, men at de seriøst overvejer at give mig ledsaget udgang allerede i starten af det nye år, så fat mod min brave ven, og herfra skal kun lyde opmuntrende og fortrøstningsfulde ord.


    Med håbet om en stadig fremadrettet ordveksling


    -Din Kioskbaskeren


  • Som du selv skriver: Latterlig tråd og som jeg nu skriver: Latterlige svar du kommer med.
    Ryster opgivende på hovedet :] . Jeg kan ikke følge din omtågede tankegang. Det er da helt ok, at du er
    imod, at jeg vil skyde den fordømte fugl, der slagtede alle mine fisk og det er også ok, at du ikke har den mindste sympati for, at jeg blev ked af at alle mine fisk blev slagtet, men du behøver ikke at provokere på den måde du gør. Hvis der er nogen, der skylder en undskyldning af os to, er det dig. Jeg sidder ikke og provokerer og latterliggør dine tråde eller andres for den sags skyld.

    Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    Somebody stop me!


    Kan du ikke selv finde ud af at stoppe, siger du bare til. Jeg skal med glæde baske dig en med en kiosk ;)

  • All you motherfuckers are gonna pay, You are the ones who are the ball-lickers. We’re gonna fuck your mothers while you watch and cry like little bitches. Once we get to Hollywood and find those Miramax fucks who are making that movie, we’re gonna make ’em eat our shit, then shit out our shit, then eat their shit which is made up of our shit that we made ’em eat. Then you fuckers are next. Love, Jay and Silent Bob


    :D ;)