Tusse på overarmen, har du et godt billede?

  • Hey..


    jeg skal ha lavet en ny tusse på min overarm, men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget jeg bryder mig om...


    jeg har lidt ider til hvad jeg gerne vil ha, så ville se om der er nogle af jer der ligger inde med nogle gode billeder eller eknder nogle gode hjemmesider.


    http://peecee.dk/?id=57950
    den som jeg endelig gerne vil ha :)

  • det er ikke en tråd hvor du skal vise din lille frø ;)
    det er en tråd hvor jeg søger noget i stil med den jeg har linket til... altså billeder eller hjemmesider med nogle...


    såå ikke flere billeder hvis det ikke er det jeg søger :)


    ind til vider er det den her jeg skal ud og ha lavet i morgen, eller begynde på i morgen
    [Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/Sheet136.jpg]

  • Beklager, ku ik la vær.


    Syns den er fed den du har linket til...

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Vent til du støder på noget du virkelig bryder dig om. Personligt synes jeg at en tatovering skal være noget personligt på en eller anden måde. Derfor kunne jeg aldrig finde på bare at vælge en tegning fra et katalog, med mindre det er en tegning der lige præcis er det jeg ønsker.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Så vidt jeg husker, så er det Frank du bruger som tatovør, så har du tjekket hans hjemmeside ud, eller tjekket med ham hvad han ellers har liggende af billeder?


    hvis det er mig du snakker til der :) så kender jeg ingen frank... min tatovør hedder Michael, en privat ven

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Eftersom det er din tråd, og jeg ikke har quoted andre, så kan det vist kun være dig ;)


    Så har det ikke været dig der har snakket om Frank Dickmann. Men det kan være du kan finde noget her.


    kender godt frank, troede ikke det var ham du snakkede om hehe.. men jo, kender hans søster og ham ret godt... men jeg får lavet den her af min anden ven der... for, ja, meget få penge hehe...
    mit efternavn som fylder 5 bogstaver og fylder min underarm, betalte jeg kun 500 for, normalt er det 3-3500 for det ;)

  • Skal den være i farver angelus, men ellers, no offense, så kunne det måske godt komme til at ligne at du gik rundt med en grønsag på din overarm.. synes det er et fedt motiv, især originalen, meeen, kan man også se hvad det er på bare lidt afstand?


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Originally posted by EcoPa
    Skal den være i farver angelus, men ellers, no offense, så kunne det måske godt komme til at ligne at du gik rundt med en grønsag på din overarm.. synes det er et fedt motiv, især originalen, meeen, kan man også se hvad det er på bare lidt afstand?


    //Out - EcoPa


    Enig, det ligner et salathoved. Dog syntes jeg at det gør den super fed, det får den til at virke meget mystisk på en fed måde.

  • den bliver i sort, med skygger, syntes ikke det mindre om et salat hovede, men når du lige ser på den, så jo, måske, men det er også det der er fedt... at ser man lidt på det, så ser man ansigtet og armen og sådan noget...


    har en ven i viborg som er KaNON til at tegne tusser, men han bruger Kun skygger... forstil dig en helt person stå ved noget vand, i bjerngene og så løber vandet ned mens der er dødninghoveder over alt.. men det enste du ser, er skuggerne, så man skal se den 4-5 gange før man kan se hvad det er,,, det er vildt fedt!


    skal lige se om jeg ikke kan få nogle billeder af ham

  • Jeg synes også det ligner salat, så du skal nok ikke blive overasket hvis folk tror du er vegetar eller kalder dig for Mr. Iceberg. :))


    Jeg havde nok valgt en anden, men sådan er vi jo forskellige.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg synes også det ligner salat, så du skal nok ikke blive overasket hvis folk tror du er vegetar eller kalder dig for Mr. Iceberg. :))


    Jeg havde nok valgt en anden, men sådan er vi jo forskellige.


    ja, heldigvis er vi så forskellige, jeg gider ikke ha en frå, slange eller skorpion eller sådan noget pop noget, ;)

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    ja, heldigvis er vi så forskellige, jeg gider ikke ha en frå, slange eller skorpion eller sådan noget pop noget, ;)


    Du kan ikke sammenligne frø, slange og skorpion.
    Folk der får lavet en skorpion, er jo fordi det er deres stjernetegn :)