En spændende oplevelse!

  • En lille fin historie om hvordan det kan være at komme ud at spise ..



    I sidste uge havde Engel og jeg købt blomster til min mor samt inviteret hende ud at spise for at vise vores taknemlighed over at låne hendes lejlighed i 3 uger. Vi havde set frem til at komme ud og spise på en fin ny lille restaurant i Nordborg.
    Vi blev desvære bare hurtig skuffet. De viste også ikke hen til et bord og vi skulle endda selv finde et menukort. Da vi så havde fundet ud af hvad vi skulle have bestilte vi 3x grillmix (Forskelligt kød som kylling mm.) med pommes og whisky-sovs samt salat og flutes til.. Vi bestilte også 3 fadøl og tjeneren så ud til at hun aldrig havde taget imod en eneste bestilling før.
    Vi tændte den ene smøg efter den anden og ventede i lang tid på maden. Og efter en lang ventetid kom maden endelig, men så var både kødet og sovsen kold. Vi gik så op til en af tjernerne og fortalte at vores mad var kold og at de måtte ha' glemt salaten med flutes til som vi også havde bestilt. Tjeneren spurgte Engel om vi ikke godt kunne nøjes med det mad vi nu havde fået, så de ikke skulle til at lave nyt til os. Vi var virkelig ved at koge indeni, men vi satte os pænt ned og så kom tjeneren kort efter og sagde at vi fik en ny tallerken med det vi oprindeligt havde bestilt.
    Igen røg vi den ene smøg efter den anden og vi var ikke de eneste der ventede længe. Mens vi sad og ventede, overhørte vi også at de heller ikke havde nogen grønsager til nogle af de andre gæster og da den ene tjener efterfølgende gik forbi vores bord, så vi at hun havde sorte bukser på med hvide sokker og sorte H2O klipklapper. Smart!
    Langt om længe kom maden og det smagte faktisk okay, lige bortset fra at sovsen intet havde med whiskey sovs at gøre. Da Engel kiggede ned på sin mad opdagede han at hans ene stykke grillet kød var delt midt over, men kun den ene halvdel var på hans tallerken – hvor vi andre to så havde et helt stykke af samme slags kød. Igen spurgte vi efter brød men det kom stadigvæk ikke. Da vi næsten var færdig med at spise kom kokken forbi bordet og igen spurgte vi til vores brød – og SÅ fik vi endelig langt om længe vores brød.
    Hverken Engel, min mor eller jeg har haft sådan en dårlig oplevelse før. Der skal vi aldrig ned og spise igen. Vi fik virkelig bare travlt med at komme afsted der inde fra. Så travlt at vi gik ned på en anden restaurant i byen for at slutte aftenen af med en dessert.


    Har i oplevet noget der kan være værre end dette?! :ohmy:

  • Tja det lyder virkelig som en ringe restaurant i er kommet på, men det er jo værst for dem selv, da kunderne nok vil løbe skrigende bort.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Jeg havde seriøst nægtet at betale..


    Sådan noget synes jeg bare slet ikke er iorden. Jeg er da heldigvis heldig her i KBH når jeg er sådanne steder :)

  • Det lyder godt nok til at være en skod restaurant, husk at sprede historien til folk i jeres by - det er simpelt hen for ringe at i skal udsættes for sådan noget lort - når man går på restaurant er det for at hygge sig og få noget lækkert mad!


    Håber i stadig kunne nå at rede jeres aften.

  • Det lyder som et sted hvor de hurtigt må lukke. Rygterne går hurtigt når et sted er dårligt.


    Personligt havde jeg rejst mig og gået og så fundet et andet sted istedet. Et sted må godt lave en enkelt fejl hvis den bliver rettet når man gør opmærksom på det. Så kan man tage det med et smil, men at det er den ene fejl efter den anden er utilgiveligt.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Quote

    Originally posted by Izaka
    Det lyder godt nok til at være en skod restaurant, husk at sprede historien til folk i jeres by - det er simpelt hen for ringe at i skal udsættes for sådan noget lort - når man går på restaurant er det for at hygge sig og få noget lækkert mad!


    Håber i stadig kunne nå at rede jeres aften.


    Det hjalp på det at kunne hygge sig med desserten et andet sted men alligevel må jeg indrømme at det virkelig havde ødelagt vores aften.


    Og ja.. Vi har også sagt det til at vi kender som vi møder! Håber virkelig at de går ned!

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Den slags restaurant var jeg også på forleden - priserne var nu heller ikke skyhøje, men alligevel.


    De burde meldes til "Med kniven for struben" :)


    Kniven er vist allerede kommet godt igennem :$

  • Quote

    Originally posted by Champen
    Har været på efterskole ophold i nordborg er det ikke den restaurant der ligger nede ved biograffen


    Jo det er det nemlig.



    Quote

    Originally posted by origin
    Hvorfor en restaurant var det? og hvor er den åbnet henne?


    Den Ny Harmoni, som er åbnet hvor det tidligere Mezo lå.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Bonghat
    Jeg havde seriøst nægtet at betale..


    Sådan noget synes jeg bare slet ikke er iorden. Jeg er da heldigvis heldig her i KBH når jeg er sådanne steder :)


    Det samme her

    Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

  • fuldkommen latterligt har prøvet at være sådan et sted før... maden fejlede ikke noget men at vente ca. 2 timer på sin mad og adskillige mennesker som var kommet efter fik før og det var ikke noget specielt man havde bestilt :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Svan
    fuldkommen latterligt har prøvet at være sådan et sted før... maden fejlede ikke noget men at vente ca. 2 timer på sin mad og adskillige mennesker som var kommet efter fik før og det var ikke noget specielt man havde bestilt :crazyeyes:


    Sker tit at de simpelt hen glemmer en...Da jeg var på ude at spise engang havde vi fået vores mad, men vores drikkelse var ikke at se - så ham tjeneren fik fart på :)

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover Vi havde set frem til at komme ud og spise på en fin ny lille restaurant i Nordborg.


    Og


    Quote

    Originally posted by Angel-Lover
    ... bestilte vi 3x grillmix (Forskelligt kød som kylling mm.) med pommes og whisky-sovs samt salat og flutes til..


    Quote

    Originally posted by Angel-Lover
    Vi tændte den ene smøg efter den anden



    Sagde du ikke fin restaurant ;)


    1) grillmad på en "fin" restaurant
    2) I pulser løs på smøgerne og forpester de andres mad..


    du kan tage det ;)


    Hvorom alting er så er dårlig betjening virkelig noget der kan sætte mit pis i kog.


  • Ja der kunne jo også bestilles alt muligt andes der inde.. Det var bare deres gill menu :)
    -Og ja dårlig betjening kan virkelig sætte ens pis i kog!

  • Tror ikke jeg ville have betalt, eller ville have spurgt om de ville gøre et eller andet for at rette op på fejlen, f.eks give dessert etc.


    Personligt er jeg altid heldig med resturanter syntes jeg, sidst jeg var ude og spise fint var på en resturant i Ålborg, rigtig hyggeligt sted, var der med kæresten. alting var super, også glemte de enda at skrive vores drikkevarer på regningen, så vi sparede lige 100kr der :)



    DXC.