tdc tilbyder vdsl2 50/2mbit fra november

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Få fibernet.. der kan vi omkring mit område få 100/100 :))


    Nu er det jo ikke hos alle, at der bare lige bliver lagt fiber pr. automatik. ;)

  • kan så sige med mit TDC ind-sider-viden at der kommer snart 160/100 Mbit internet over Kabeltv... engang i 2008... de har testet det til 160/100 så det bliver nok lidt mindre end det.. meen det kommer snart ;)


    (Shhh jeg har ikke sagt noget :P )

  • Der er fiber lagt ned ude hvor jeg bor for lang tid siden, men af en eller anden grund er der ikke sket en skid.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • For fanden da TDC.. Kan de ikke bare oppe den upload for fanden! Giv mig 20/20 istedet for den skod connection de har der :S

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    For fanden da TDC.. Kan de ikke bare oppe den upload for fanden! Giv mig 20/20 istedet for den skod connection de har der :S


    20Mbit er ganske meget i upload for en al. bruger, og medmindre man gør i opload af meget store filer, så kan jeg ikke se hvorfor man skulle brokke sig over f. eks 2Mbit.

  • nu er det så erhverv du har fundet det under og ik privat, men holder stadig på at fibernet er bedst.


    Men det er bare sådan noget net her man ska ha:


    World's Fastest Broadband Connection — 40 Gbps


    Seems like what we think as a fast broadband connection is no longer fast enough...


    A 75-year-old woman from Karlstad in central Sweden has been using a 40 Gbps internet connection! Sigbritt Löthberg is the mother of Peter Löthberg - a Guru when it comes to matters of the internet - who is proving rather effectively that fiber networks can deliver a cost-effective, ultra-fast connection. A 40Gbps connection can be used to either watch 1,500 HDTV channels simultaneously or even download a whole 24 GB DVD in two seconds!


    Source: SlashDot (Engelsk)
    Source: TheLocal (Svensk)

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    20Mbit er ganske meget i upload for en al. bruger, og medmindre man gør i opload af meget store filer, så kan jeg ikke se hvorfor man skulle brokke sig over f. eks 2Mbit.


    Så kan man jo så sige, at det jeg skal bruge en god upload til, holder jeg for mig selv, for det må man ikke snakke om her...


    Og nej, 20mbit i upload er ikke overdrevet meget til almindelig brug.. selvfølgelig hvis du bare sidder og stener på nettet, eller spiller spil.. Men når jeg er inde på sidder hvor det kræver jeg uploader, og kun kan uploade med 50kb/s og downloade med 800kb/s.. så adder det simpelthen ikke op.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Så kan man jo så sige, at det jeg skal bruge en god upload til, holder jeg for mig selv, for det må man ikke snakke om her...


    Og nej, 20mbit i upload er ikke overdrevet meget til almindelig brug.. selvfølgelig hvis du bare sidder og stener på nettet, eller spiller spil.. Men når jeg er inde på sidder hvor det kræver jeg uploader, og kun kan uploade med 50kb/s og downloade med 800kb/s.. så adder det simpelthen ikke op.


    *host* warez *host* :D


    Og jow, alm. bruger har ikke en skid at bruge mere end 2 mbit opload til. Selv ikke når du streamer HD.

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    *host* warez *host* :D


    Og jow, alm. bruger har ikke en skid at bruge mere end 2 mbit opload til. Selv ikke når du streamer HD.


    ;)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by ratdog
    du kan da nemt bruge mere end 2 mbit i upload fx game server osv. uden at det er ulovligt


    Ja snildt. Eller hivs du bruger din computer som ftp server.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2