Ny konsol sektion???

  • Der er helt sikkert stemning for det fra min side!!!
    Har selv PS2, Gamecube og min stolthed: Sega Mega Drive II 16-bit :D

    Nexus RX-1K
    MSI FXA-890-GD70
    Phenom II X4 965 BE @ 3.4 GHz
    6 Gb OCZ 1333 MHz @ 7-7-7-20
    MSI GTX 460 Hawk

  • Et eller andet sted skal vi stoppe..


    Ville nu hellere se et Netværk subforum hvor spørgsmål om routere, netværk osv osv.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Et eller andet sted skal vi stoppe..


    Ville nu hellere se et Netværk subforum hvor spørgsmål om routere, netværk osv osv.


    Ellers må man jo have en afstemning om det.. ?? Hvem af admins skal involveres hvis det kommer mere på bane ??
    Og alligevel celfa hvis du siger det skal stoppe et sted gør det, det heller ikke meget bedre at få et netværks sub forum .. get the point :S ?


    Tweak er trodsalt et rigtig godt sted at være i forvejen.. Tror sagtens at det kan blive for meget til sidst, men hvis det er stemning for det hvorfor så ikke gøre det??


    /natch

  • Helt enig....


    man kan vel eventuelt smide det under Spil sektionen ? og lave lidt flere tråde der inde, både til blandet spil i stedet for kun de populære ?
    og så også smide ind til PS,Xbox osv osv :)

  • Er både for og imod..


    Selv bruger jeg kun forumet via forsiden..
    Det regner jeg da også med der er andre der gør.


    Så alle de der ekstra forum sektioner der er, ser jeg slet ikke..


    Men er da ingen tvivl om at konsollerne er kommer på banen igen..
    Kommer mere og mere om dem..


    Men sådan er det jo med så meget..


    Er jo også mange tråde om mobiler, knallerter osv osv osv..


    Vi skal vel stoppe et eller andet sted..


    Synes tweak kører rigtigt godt nu..


    Indeholder meget men er stadig fuldt overskueligt..

  • Konsoller siger mig ikke rigtigt noget, men det kunne nok være en meget god ide med et forum omkring disse, men personligt så jeg egentlig helst at der var et hovedforum der hed Konsoller hvor folk så kunne skrive.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Utroligt, men jeg er helt enig med dig.

  • Jeg er også fortaler for et konsolforum (dog som underkategori til spil).


    Som det ser ud nu, er der ikke én åbenlys korrekt sektion til konsoldebat, der både omhandler hardware, software tweaks, spil mv. Det skal ses i lyset af, at der sandsynligvis er tilstrækkelig interesse for konsoller, til at en enkelt dedikeret sektion ville kunne indføres, uden at ende som spøgelsesby.


    Men, på den anden side synes jeg også at Tweak har sin egen charme i de relativt få, men livlige, sektioner. Man skal passe på ikke at ende med at have en separat sektion til hvad som helst :)

  • jeg spiller ikke selv, men synes det ser ud som en rigtig god idé :9xo

    Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

  • Ja, synes egentlig det er en udemærket idé - men samtidig skal vi finde en grænse.


    ..og man kan jo altid indtaste konsolforum.dk i adresselinjen, hvis man har nogle spørgsmål.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg synes snart vi skal holde lidt igen med alle de sektioner. Dengang jeg startede havde vi 6, og nu har vi 14. :boxed:


    Btw. jeg rettede lige din overskrift så den passer.


    Og du kan endda se 15 ;)

  • Fin nok ide, men syntes nu at vi har rigeligt med undersektioner, ikke nødvendigt med flere.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Det ville ikke interessere mig, da jeg ikke har en konsol.


    Synes også det ville blive lidt for meget. En ting er spil til PC. En anden ting er spil til konsol.


    Synes det bevæger sig for meget udover hvad Tweak egentlig er til. Det handler jo i bund og grund om PCer og ikke konsoller.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().