Hvad er Politik....

  • En lille dreng siger til sin far:


    - Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg spørge dig om noget?


    - Selvfølgelig, min dreng, spørg løs!


    - Hvad er politik, far?


    - Tja...i politik findes der:
    1) befolkningen,
    2) regeringen,
    3) den økonomiske magt,
    4) arbejderklassen
    5) landets fremtid.


    - Det forstår jeg ikke, far. Vil du forklare det for mig?


    - Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel. Jeg tjener pengene til den fælles husholdning altså er jeg den økonomiske magt. Din mor administrerer og bruger pengene; hun er altså regeringen. Vi tager os af dine behov, du er altså befolkningen. Din lillebror er landets fremtid, og hans barnepige er arbejderklassen.
    Forstår du det, min søn?


    - Mere eller mindre.


    Om natten vågnede den lille dreng ved, at lillebroderen grædder. Han stod op for at se, hvad der var galt, og opdagere, at broderen har skidt i bleen.
    Han går ind i forældrenes soveværelse, hvor moderen sover tungt. Så går han hen til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet ser han faderen ovenpå barnepigen.


    Eftersom de ikke reagerede på, at han banker på døren, går han tilbage til værelset og sover videre.


    - Næste morgen siger drengen til faderen: Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er.


    - Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord.


    Jeg tror, at det er sådan her: Mens den økonomiske magt fucker arbejderklassen, snorksover regeringen. Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt og landets fremtid står i lort til halsen!

  • Haha, er sgu en meget god morgen griner.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Konge joke! Den var humor!!!


    Vil jeg da lige tilføje en plat og usmagelig joke:
    Din mor er så fed at hun tørre røv med et lagn.
    Din mor er så fed at hun er opdelt i post nr.


    Så kunne jeg ikke lige huske flere af dem, jeg har nok også bidraget mere end nødvendigt nu.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Konge joke! Den var humor!!!


    Vil jeg da lige tilføje en plat og usmagelig joke:
    Din mor er så fed at hun tørre røv med et lagn.
    Din mor er så fed at hun er opdelt i post nr.


    Så kunne jeg ikke lige huske flere af dem, jeg har nok også bidraget mere end nødvendigt nu.


    Yessir, og din mor er så fed at hvis hun skærer sig i fingeren så løber der Nutella ud :))


    :cheers:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Yessir, og din mor er så fed at hvis hun skærer sig i fingeren så løber der Nutella ud :))


    :cheers:


    Din mor er så fed, at når hun går med højhælede så finder hun olie, og hun er så grim at hun får hvidløg til at græde..... :pokey:

  • Nice joke :)) så tog tråden lige en "din mor" drejning :crazyeyes:


    Har lige en helt anden:


    Den store dreng gik til præsten med sit problem:
    - Jeg fulgte en pige hjem i går. Er det synd?


    - Nej sagde præsten.


    - Jeg gik med ind. Er det synd?


    - Nej sagde præsten.


    - Så kyssede jeg hende. Er det synd?


    - Nej sagde præsten.


    - Så tog jeg på hendes bryster. Er det synd?


    - Nej sagde præsten.


    - Så kom hendes mor.


    - Det var synd sagde præsten.

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Din mor er så fed at når hun stiller sig på vægten står der "To be Continued"


    Din mor er så fed at når hun tager på ferie i Japan dør 20% af befolkningen af sult.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • På en computermesse sammenlignede Bill Gates computerindustrien med bilindustrien og udtalte:
    - Hvis General Motors (GM) havde udviklet teknologien i samme takt som
    computerindustrien, ville vi i dag køre rundt i biler, der kunne køre 100
    miles på en gallon benzin!


    GM´s direktør svarede øjeblikkeligt igen, at hvis GM havde udviklet en
    teknologi som Microsoft, ville bilerne i dag have følgende egenskaber:
    1. Din bil ville tilsyneladende uden grund gå i stykker op til to gange dagligt.
    2. Hver gang man malede nye striber på vejene, måtte man købe ny bil.
    3. Din bil ville jævnligt gå i stå på motorvejen, du ville acceptere dette og blot genstarte og køre videre.
    4. Ved bestemte manøvrer, f.eks. kørsel gennem et skarpt venstre sving, ville bilen gå i stå og ikke starte igen. Man måtte da installere ny motor.
    5. Macintosh ville fremstille biler der kører på solenergi, kører stabilt, hurtigere og lettere, men alligevel ville kun 5% køre i dem.
    6. I stedet for advarselslamper for temperatur, batteri, olie osv., ville der kun være en "generel fejl" lampe.
    7. Airbagsystemet ville spørge "er du sikker?", før det udløste.
    8. Bilen ville jævnligt låse sig selv og man ville kun komme ud via særlige trick - f.eks. samtidig vride dørhåndtaget, dreje nøglen og trække i antennen.
    9. Hver gang en ny bil kom på markedet, skulle man tage nyt kørekort. Mange ting ville fungere anderledes i den nye bil end den gamle.
    10. Man skulle trykke på startknappen for at stoppe bilen!

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm


  • se det er fame humor :dance: