Sex butik ad på tweak

  • Undrede mig lidt over den ad er.. Det er til en sex butik, er tweak det smarteste sted og ha sådan en da vi har en del mindre årige herinde?


    Er der nogen herinde der har noget i mod det eller føler det er stødeligt?

  • Personligt er jeg lidt ligeglad da det ikke rører mig og desuden opdager jeg sjældent reklamerne, men jeg kan samtidig godt se at det ikke er det smarteste når der trods alt er så mange meget unge herinde!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Baaah hvis det havde været hardcore XXX var det noget andet, men en sexbutik hvis banner reklame ser meget neutral ud, kan da ikk støde nogen...


    Og de "meget unge" der er på denne side ser sku nok langt værre ting andre steder på internettet :roller:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • syntes ikke der er noget galt i bannert..men det er mere tweak egne regler jeg syntes de overskrider...


    da man ikke må snakke om sex, bry**er eller alt det andet en krop nu har... så smider de et banner med sex op... Hmm...

  • Udgangspunktet er vel regelsættet. Så må man vel tale om hvad man vil, så længe man ikke overtræder de regler der er nedsat dér.


    Jeg synes slet ikke sådan en reklame overskrider nogen somhelst grænse. Det er gjort meget neutralt. Synes billedet er ganske smagfuldt.


    Men jeg ignorerer også fuldstændig de reklamer der er i siden. Vil ikke kunne nævne en eneste reklame her på tweak, hvis nogen spurgte mig. Jeg abstraherer totalt fra dem.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Så længe de ikke bryder Tweak reglerne så er det fint med mig.


    Når det nu skal være en reklame side så hellere lidt anderledes reklamer som denne end reklamer der hopper ind og nærmest angriber ens skærm med flash animationer og hvad der nu ellers kan hittes på - dét er irriterende og stødende (ligemeget hvad der ellers reklameres for).

  • Jeg er selv 13(Er jeg egtnligt ikke en af de yngste aktive?), og kan ikke se noget galt idet, med mindre at tweak overskrider deres eget reglement...
    Man ser da MEGET væere ting mange andre steder på nettet :D

  • Er helt i orden med mig! Kan ikke se det på nogen måde kan virke stødende... Og så holdet det jo tweak i live -hvilket er godt! :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Originally posted by SpRoX
    Er helt i orden med mig! Kan ikke se det på nogen måde kan virke stødende... Og så holdet det jo tweak i live -hvilket er godt! :)


    Det ka ndu have 120% ret i!

  • Quote

    Originally posted by dB1
    Når det nu skal være en reklame side så hellere lidt anderledes reklamer som denne end reklamer der hopper ind og nærmest angriber ens skærm med flash animationer og hvad der nu ellers kan hittes på - dét er irriterende og stødende (ligemeget hvad der ellers reklameres for).


    Så sandt, så sandt.....

  • Banneret er ikke stødeligt overhovedet, tænker mere på siden det linker til.. Men det overholder selvfølgelig alle regler på tweak..

  • Quote

    Originally posted by nonsens
    det ikke noget jeg har et problem med. syntes ikke det er stødene eller noget, der er jo ingen fy fy billeder.


    men sysntes det virker lidt stramt at tweak har så stramme regler men så selv reaklemere for det..!!


    Stramme regler? Har du overhovedet læst dem?


    Jeg mener personligt der er ret langt fra vulgære billeder og video, og så til den pågældende reklame. Under alle omstændigheder, så tror jeg faktisk ikke Martin selv vælger hvilke reklamer der skal være på siden. Han kan muligt frabede sig visse former for reklamer, men tror ikke bare der er frit valg.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Stramme regler? Har du overhovedet læst dem?


    Jeg mener personligt der er ret langt fra vulgære billeder og video, og så til den pågældende reklame. Under alle omstændigheder, så tror jeg faktisk ikke Martin selv vælger hvilke reklamer der skal være på siden. Han kan muligt frabede sig visse former for reklamer, men tror ikke bare der er frit valg.


    har faktisk læst dem tak..!!


    aner ikke om hvor meget martin selv kan bestemme og ikke kan.


    men som i selv siger er der mindre årig her på siden så skulle man måske ikke reaklemere for et emne som sex..!!