Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 6. juli 2007, 17:08

Citeret

Originally posted by recruit
Kender i nogle forhandler som har speciale i at hente japanske biler til denmark??

JapanerImport.dk Er det mest rigtige.

Kontakt Lasse, og hør hvad han kan gøre for dig :)

Men vær forberedt på dyre biler. Deres speciale er tunede japanere, men er sikker på at en standard bil også kan hentes hjem :)

22

fredag, 6. juli 2007, 17:10

Falsk forresten..

Hvis du har mod på tilretning af bodykit, så er det muligt at smække en komplet R34 body på din 32'er, og lygterne kan også presses i hvis det er..

Masser af tilretning skal laves, men det kan lade sig gøre, hehe.. :P

23

fredag, 6. juli 2007, 17:38

Som sagt, de kan have fået lavet mange ting ved bilen, det kan jeg jo ikke sige noget om.

Årgang har intet at sige mht til motoren, alle RB26DETT kører standard efter samme princip.
Hvis du vil læse noget om skyline's kan ud evt gå ind på www.gtr.co.uk , hvor jeg er medlem, de har et rigtig godt forum.

Nissan har ALDRIG lavet en skyline der er venstre styret, så er den blevet bygget om, og det er ikke en smal sag, da Nissan ikke laver delene, de skal speciel laves, ikke ligefrem billigt og det er sjældent det er godt lavet mht styretøjet, men har ikke set din kammerat.
Er den på plader, for hvad jeg ved er der ikke en skyline på plader i Danmark der er venstre styret?

24

fredag, 6. juli 2007, 17:50

Citeret

Originally posted by neroes
Som sagt, de kan have fået lavet mange ting ved bilen, det kan jeg jo ikke sige noget om.

Årgang har intet at sige mht til motoren, alle RB26DETT kører standard efter samme princip.
Hvis du vil læse noget om skyline's kan ud evt gå ind på www.gtr.co.uk , hvor jeg er medlem, de har et rigtig godt forum.

Nissan har ALDRIG lavet en skyline der er venstre styret, så er den blevet bygget om, og det er ikke en smal sag, da Nissan ikke laver delene, de skal speciel laves, ikke ligefrem billigt og det er sjældent det er godt lavet mht styretøjet, men har ikke set din kammerat.
Er den på plader, for hvad jeg ved er der ikke en skyline på plader i Danmark der er venstre styret?

Han er bosat i Malmø, men ja, den er komplet ombygget af en japaner..

Hvorfor japseren valgte venstrestring melder historien ikke om. Men du har ret, den er ikke dansk. Selvom han dog somregel kun er i DK :)

Stener selv en del rundt inde på gtr.co.uk.. Super side..

Skal vi ikke lige se lidt billeder af din? :D

25

fredag, 6. juli 2007, 18:07

Nu vil jeg ikke stjæle Falsk's tråd, det handler om hans bil, men du kan få et enkelt fra dengang den blev hentet i England, hvis du vil se flere må du skrive en pm
Ellers er du velkommen til at se den i Aalborg hvor jeg bor, kommer jævnligt til træf Fredag aften

Hmm, vidste ikke lige hvordan det var nemest at vise et billed, men det blev nu denne måde.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "neroes" (06.07.2007, 18:21)

26

fredag, 6. juli 2007, 18:21

Citeret

Nu vil jeg ikke stjæle Falsk's tråd, det handler om hans bil, men du kan få et enkelt fra dengang den blev hentet i England, hvis du vil se flere må du skrive en pm
Ellers er velkommen til at se den i Aalborg hvor jeg bor, kommer jævnligt til træf Fredag aften

Well, jeg er sådan en vaske ægte Kjøvenhavner :D

Smider dig lige en PM ;)

27

fredag, 6. juli 2007, 20:34

Så en hvid Skyline køre igennem Munkebo idag, og den så ud til at være venstrestyret

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

28

lørdag, 7. juli 2007, 00:39

Citeret

Rigtig flot køretøj.

Må jeg spørge hvem du har købt den af?

Hvis du brug for hjælp med lygterne så skriv lige til mig, så kan jeg sagtens hjælpe dig.
Har snart haft min på plader i et år, så kender en der kan få dem bygget dem om så den kan blive godkendt og det er 100% sikkert.

Lige for at få det på det rene så har en GTR 280 heste på papiret og de ruller for det meste mere end det standard.
En GTR er en ægte Twinturbo, ikke det Sekventielt pis!
Det står også på trykrørene over turbo'erne hvis nogen skulle være i tvivl.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at spørge.

Hejsa

Tak skal du ha :) Din øse er nu heller ikke værst ;)

Jeg har fået dem lavet om via en gut der hedder Kim på sjælland.. som jeg så ikke kan få fat på nu... Han har (måske) sendt dem til sverige hvor de (ikke) blev lavet om..

Ved du hvad din kontakt skal have for det og hvor lang tid det tager?

/Kim

29

lørdag, 7. juli 2007, 00:40

Citeret

Originally posted by Bonghat
Falsk forresten..

Hvis du har mod på tilretning af bodykit, så er det muligt at smække en komplet R34 body på din 32'er, og lygterne kan også presses i hvis det er..

Det er en 33er jeg har :)
Har fundet et bodykit i england som jeg godt kan lide (og godt kan lide prisen på...)

30

lørdag, 7. juli 2007, 00:43

Citeret

Venstrestyrede (ombyggede) Skylines kan ikke synes i EU.

31

lørdag, 7. juli 2007, 00:45

Citeret

Ellers er du velkommen til at se den i Aalborg hvor jeg bor, kommer jævnligt til træf Fredag aften

Du stjæler bare løs :)
Kigger da nok op til Aalborg en dag når jeg har fået den på plader.. så skal der sparkes dæk ;)

32

lørdag, 7. juli 2007, 01:27

Citeret

Originally posted by Falsk

Citeret

Falsk forresten..

Det er en 33er jeg har :)
Har fundet et bodykit i england som jeg godt kan lide (og godt kan lide prisen på...)

Sorry, det var en slåfejl..

Self. R33 jeg mener :P

Må man lure den body du har fundet? (:

33

lørdag, 7. juli 2007, 01:56

Kan ikk sige andet, end Sky Line'r er alt for feeeed! <3
Totalt drenge røvs bil! :)) GIEF ME!

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

34

lørdag, 7. juli 2007, 08:49

Citeret

http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-SKYLINE-R33…1QQcmdZViewItem

35

lørdag, 7. juli 2007, 13:11

Citeret

Originally posted by Nice2u
Så en hvid Skyline køre igennem Munkebo idag, og den så ud til at være venstrestyret

Den holde engang en hvid venstrestyret hos peugeot i køge "mener jeg det var"

Kun bærbar nu..

36

lørdag, 7. juli 2007, 13:53

Citeret

Hmm, vidste ikke lige hvordan det var nemest at vise et billed, men det blev nu denne måde.

Wow den er godt nok lækker. :)

37

lørdag, 7. juli 2007, 14:38

Det bodykit er for sexy ! Sidder og drømmer om at få sådan en bil med det bodykit nu arggrhhhhh :T

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

38

lørdag, 7. juli 2007, 15:18

Citeret

Originally posted by Carstone
Det bodykit er for sexy ! Sidder og drømmer om at få sådan en bil med det bodykit nu arggrhhhhh :T

Hehe, bil, afgift, maling og fælge vil nok løbe op i 100.000,- så det er ikke så slemt.

39

lørdag, 7. juli 2007, 16:53

Citeret

Originally posted by Falsk

Citeret

http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-SKYLINE-R33…1QQcmdZViewItem

Faktisk en ok lækker body :)

40

søndag, 8. juli 2007, 17:09

Er det Kim Hansen du får til at bygge dem om?
Er det også gennem ham du har købt den af?

Hvis du mangler nogle dele eller råd, har selv lavet min om(work in progress), er du velkommen til at spørge, kan finde en del ting til gode priser.
Kom da til Aalborg den 20 Juli, så kan vi tage en snak, stort træf ved bilx.
http://www.mega-meet.dk/dev/index.php?page=kalender

Her kommer lige 2 billeder mere så

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.