Arnold guvenør

  • Well.. Regan var også skuespiller.. og han er efter min mening den bedste president de har haft derovre.
    Nu ved jeg godt at det "bare" er en guvernør post der er tale om..

  • det er sgu da årets joke , manden kan jo ikke engang tale ordentlig engelsk , men hvis prins henrik ikke kan tale dansk og stadig være prins i danmark , så kan arnold drengen vel også blive guvernør i usa :]

  • Det er fucking skræmmende at det kan lade sig gøre. Nu råder han over verdens 6. største statsbudget. Tænk lige 20 år tilbage hvor han stod total stoppe med stoffer i de østriske alper og sagde: I com Amercja


    Skræmmende at se TV-medies kraft.... Men det må jo have noget at gøre med, at politikkeren ikke er gode nok til at fortælle hvad fanden de går og laver til daglig, og ofte er lidt for højrøvede.... Håber at det er dem som lærer af det her...!!! :rolleyes:

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Ja for min skyld ingen alarm.
    Elsker hans Terminator film.
    Og som nævnt når Prinsen ikke kan se forskel på en ræv og en røv , så er det sgu et fedt med Arnolds dårlige engelsk.
    Og det er et fedt med hvem der er præsident , statsminister eller hvad ved jeg , de er alle korrupte tænker kun på sig selv når de er valgt.



    The_Unforgiven

  • Jeg synes det er fint nok.


    Hvorvidt han er god til engelsk synes jeg ikke skal have nogen særlig indflydelse. Indvandrere er jo heller ikke dummere, fordi de ikke er gode til dansk.


    Desuden taler Arnold flot engelsk. Han taler det faktisk flydende, hvis man ikke tænker på hans østrigske accent.


    Jeg synes det er alletiders, at en mand fra Østrig kan blive valgt til guvenør i en amerikansk stat.


    "Land of possibilities!"


    Hvis han kan gøre et godt job (hvad jeg er sikker på), synes jeg det er great.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • jeg tror ikke at han vil gå over i historien for hans gode guvernør evner, men jeg tror at han vil klare det udemærket for han har masser af penge så jeg tror ik ligefrem at det er pga pengene han gør det...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Tjah når Jacob Hauggard kan komme i folketinget, hvorfor kan Arnold S. så ik blive guvenør ? :))


    Ser sgu intet galt med det - As said; Regan var også skuespiller, og han gjorde det da imho godt derovre :)


    Jeg tror godt nok ikke det har noget med penge og berømmelse at gøre - det har han da rigeligt af i forvejen. Og desuden snakker han da OK engelsk - Jænni Ar'll bi baaarck! :P

  • Jeg ved nu ikke rigtig om han bliver en god guvernør... men vi må få at se hvordan han klarer sig... ;)



    Men efter min egen mening, så tror jeg nok at det skal gå udemærket.

  • Jeg synes det er fedt han er blevet guvenør .. :D .. kunne godt forstille mig hvis de evakuere.. "Get intu da Choppa arshole, i'll be back, i must save John Connor" :P

  • tja han kan jo ikke gøre det dårligere end den afsatta gunavør, han fik et 12 milliadar overskud til et 45 milliadar underskud, kan da godt forstå folk blev trætte af ham. Go Arnold go.

  • Jeg syntes det er cool nok at han er blevet valgt for det virkede jo med Regan at man fik en ind i systemet som ikke var indædt eller kunne forveksles med en igle... Arnold har røven fuld af penge, så man kan være stensikker på at han ikke misbruger systemet for egen vindings skyld. Han er der fordi han vil gøre en positiv indflydelse.


    Det er så bare min mening og mit indtryk. Altid godt med noget nyt blod og en frisk mening.

  • Vent bare og se.


    Det skulle ikke undre mig at han bliver den næste
    præsident ;)
    Det gjorde Reagan jo også.


    Er da ok at han vil gøre noget for landet. Een ting
    er sikkert, det er ikke pengene der driver ham ;)


  • Nemlig... ;) ... Lige min tanke... :)) ... Ville det så ikke være noget af et gennembrud hvis USA fik en boss som ikke er født der ?... Er det sket før ?... Mener jeg ikke, men det må du jo vide. :)) .... Hvis det overhovedet kan lade sig gøre. Men ved jo aldrig med de amerikanere... :))

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    Well.. Regan var også skuespiller.. og han er efter min mening den bedste president de har haft derovre.
    Nu ved jeg godt at det "bare" er en guvernør post der er tale om..


    8o , det mener du ikke :] Han var jo senil og kunne ikke træffe et valg uden sin kone eller et utal af vejledere.

  • Quote

    Originally posted by Sidios
    mener der er en lov i amerika der siger man skal være født der for at blive præsident.


    Ja, det skulle ikke undre mig.... Man skal jo også være gift og der vil nok heller aldrig komme en kvinde på stolen... og nu når det er USA, så kommer der sgu nok heller aldrig en neger osv der op...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, det skulle ikke undre mig.... Man skal jo også være gift og der vil nok heller aldrig komme en kvinde på stolen... og nu når det er USA, så kommer der sgu nok heller aldrig en neger osv der op...


    Jeg tror godt de kunne vælge en sort tror bare ikke han ville leve længe
    det er jo usa.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, det skulle ikke undre mig.... Man skal jo også være gift og der vil nok heller aldrig komme en kvinde på stolen... og nu når det er USA, så kommer der sgu nok heller aldrig en neger osv der op...


    Tror nu ikke det er et krav at være gift for at blive præsident i USA.
    Kunne være helt fedt med en "sort" præsident eller en kvinde.
    I mine øjne var Harry S. Trumam den bedste præsident de har haft ;( og den dårligeste JFK, omend nok den mest kendte og populæreste.


  • 'Indvandrere er jo heller ikke dummere, fordi de ikke er gode til dansk.' Hm.. det ved jeg nu ikke :]


    Ej det er bare sjov, kunne i lade være..


    Jeg er skam ikk racist :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP