Forklaring af kategorier?

  • Hvad er det for nogle forklaringer af de forskellige kategorier der er kommet? :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Kan du ikke lige rette den her "mvis og få vurderet dine nyeste billeder og grafiske kundskaber, eller få en snak om kamera- og fotoudstyr"


    Skulle vel nok stå Vis ;) ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Måske nogle kortere og mere præcise tekster ville gøre det mere overskueligt.


    Må indrømme det giver oversigten et kick i en uheldig retning, hvad angår overskuelighed.


    Er det muligt at lave det sådan, at man som bruger kan slå dem fra? (hvis ikke det allerede er muligt i ens instillinger)

  • Synes også det er ret grimt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Stemmer også for det er grimt!

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Vi har skam ikke indsat forklaringerne for pyntens skyld, men fordi der stadig er mange der ikke kan finde ud af at placere sine tråde rigtigt.


    Men har I bedre forslag, så sig da endelig til - vi er åbne for forslag. :cheers:

  • Tjah, at forkorte forklaringerne, så der ikke er så mange sætninger i hvér.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • En mulighed er at sætte en sticky ude i roden, lige over hardware, der skal hedde noget i stil med "læses inden ny tråd". Denne skal så indeholde guidelines og regler for forummet. Og hernæst skal vi have tillades til at flame folk, der skriver i det forkerte forum, ind i helvede ;)


    [edit] Nå ja. Jeg synes det nye tiltag er grimt, uoverskueligt og burde fjernes omgående.

  • Synes det er sat rimelig irretirende op, og jeg lagde ikk engang mærke til at det var en brskrivelse fordi det er så småt og ikke med fed når navnet på Topic står med så stort og fed lige ovenover. Burde IMO fjernes igen ;)

  • Synes sku godt nok det grimt må jeg sige....


    Evt. lave en sticky som der bliver foreslået?


    Eller indsæt forklaringerne nederst på siden, lige under "Current events" ? I en "Forklarings boks"

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Shit det er forvirrende og grimt :/ men det er bare min smag.


    2 sjæle - Samme tanke..


    Lød gay, men sådan er det :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Vi har skam ikke indsat forklaringerne for pyntens skyld, men fordi der stadig er mange der ikke kan finde ud af at placere sine tråde rigtigt.


    Men har I bedre forslag, så sig da endelig til - vi er åbne for forslag. :cheers:


    Yup, kortere og mere præcise sætninger.


    Nuværende ødelægger brugervenligheden til en vis grad.

  • Jeg må indrømme at selvom jeg syntes det er en god ide med sådanne tekster så burde de nok være kortere og mere præcise så de blev holdt på en linje.


    Det her gør det noget mere uoverskueligt.


    Btw husk og støt tweak brug linket i bunden af min sig :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Jeg må indrømme at selvom jeg syntes det er en god ide med sådanne tekster så burde de nok være kortere og mere præcise så de blev holdt på en linje.


    Det her gør det noget mere uoverskueligt.


    Btw husk og støt tweak brug linket i bunden af min sig :)


    Er det nok bare at trykke på alle og lukke dem igen når siden er loadet, eller skal man ind og klikke på deres side?


    TOPIC: Bruger ikke den oversigt, så for mig er det ikke noget problem, men kan måske godt se det er forvirrende for dem der er vandt til at bruge den!

  • Quote

    Originally posted by |KTS|
    En mulighed er at sætte en sticky ude i roden, lige over hardware, der skal hedde noget i stil med "læses inden ny tråd".


    Og tror du selv på, at folk vil læse den? Vi har jo dagligt eksempler på, at folk ikke engang gider læse reglerne, og vi har også forsøgt os med Ofte Stillede Spørgsmål uden held.


    Det er rent faktisk ligeså tit rutinerede brugere der har problemer med at overholde simple regler som det er nye brugere, og det kan så enten skyldes, at de er ligeglade, eller ikke gider læse reglerne ;)


    Ved at sætte forklaringer på i forumoversigten, så er informationerne let tilgængelige. Selvom jeg har været med til at skrive dem, synes jeg også enkelte af dem er for lange, men så må I jo hellere end gerne komme med nye forslag så de bliver som I gerne vil have dem ;)