Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 1. juli 2007, 22:36

Citeret

Originally posted by Burger
Da tunede knallerter m.v. ikke er lovlige på de danske veje, tillader vi naturligvis ikke snak om hvordan dette gøres på tweak.dk. Tråden får dog lov til at leve lidt endnu, da det ikke er afklaret hvad formålet er, men vi vil ikke tøve med at lukke tråden hvis vi mener grænsen bliver overskredet.

Bonghat: Så længe du er på tweak.dk holder du et ordentligt sprog, og ellers skal jeg gerne vise dig døren ud. Dette indebærer også, at hverken politiet eller andre skal kaldes spassere så længe du ytrer dig her på siden.

Fair nok..

Men brugte det nu kun et eksempel for hans meget undenomvendte spørgsmål..

Men såvidt jeg kan se på tråden ønsker han kun af vide hvordan han forstærker stellet, og ikke tunder maskinen..

Forstærkning er lovligt at udføre ;)

22

søndag, 1. juli 2007, 22:37

Citeret

Originally posted by Boris

Citeret

Originally posted by Bonghat
Det er jo ikke bare til pynt at man betaler 12000,- for at tune sin Scooter..

De dele jeg har på bliver bla. brugt i Scooterløb sammen med Malossi og Polini, og deres Scootere kan da ihvertfald runde de 150 hvis ikke mere..

Klik forbi Scootergalleri og kig på de bedst bedømte der inde, og bliv klogere på realisme ;)

Loool......Bare ordet "Scooterløb"....hehe......damn, det er grineren.
Er det kun mig der synes scootere er fjollede. Køb dog en motorcykel, hvis du vil køre hurtigt. :pokey:

Well, hobby er hobby :D

Nogen bruger over 30k på en cykel? :)

23

søndag, 1. juli 2007, 22:39

Citeret

Citeret

Citeret

Det er jo ikke bare til pynt at man betaler 12000,- for at tune sin Scooter..

De dele jeg har på bliver bla. brugt i Scooterløb sammen med Malossi og Polini, og deres Scootere kan da ihvertfald runde de 150 hvis ikke mere..

Klik forbi Scootergalleri og kig på de bedst bedømte der inde, og bliv klogere på realisme ;)

Loool......Bare ordet "Scooterløb"....hehe......damn, det er grineren.
Er det kun mig der synes scootere er fjollede. Køb dog en motorcykel, hvis du vil køre hurtigt. :pokey:

Well, hobby er hobby :D

Nogen bruger over 30k på en cykel? :)

Sandt....Men....Come on......En scooter? Oh well. Hvis det gør dig glad så fuck det.

24

søndag, 1. juli 2007, 22:42

Citeret

Sandt....Men....Come on......En scooter? Oh well. Hvis det gør dig glad så fuck det.

Hehe.. Verden ville sq være kedelig hvis vi alle gik op i det samme :D

25

søndag, 1. juli 2007, 22:47

Gør jer selv den tjeneste at regn ud hvor mange HK der skal bruges for at flytte jer og jeres knallert med 120km/t...

Og jo jeg har haft tunede knallerter, alt fra Puch Maxi til Yamaha Jog.

26

søndag, 1. juli 2007, 22:54

Citeret

Originally posted by TheOriginalTB
Gør jer selv den tjeneste at regn ud hvor mange HK der skal bruges for at flytte jer og jeres knallert med 120km/t...

Og jo jeg har haft tunede knallerter, alt fra Puch Maxi til Yamaha Jog.

Du kan jo ikke bruge din udregning?

Politiet, rullefelt og div. biler lyver altså ikke om farten ;)

Kan ikke bruge mit eget speedo til noget - Det stopper ved 120

Ved at køretøjer svinger, men en bil viser sq ikke 125km/t og så kun kører 70, og da slet ikke politiet.

Muligt du har haft Jog, men så har du da aldrig hørt ordene Athena, Malossi, Polini, Hebo-Manston osv ;)

Vil man betale prisen kan en Jog kører 145km/t i virkeligheden på under en ug ;)

Hvis du vil betale de 500,- skal du se min Sonic på rullefelt, og du må enda selv gerne køre bagefter i bilen og tjekke farten efter hvis du åbenbart ikke vil forstå hvordan tingene hænger sammen.

Men vi kan dreje den lidt, og lave et lille regnestykke til dig da jeg ikke har styr på hk kontra vægt = fart.

Men min Sonic vejer tanket ca 90kg, og jeg vejer 60kg

Dvs 150kg til 16.86Hk eller lad os afrunde den til 17.

Jeg har 70ccm, 9 skyllekanaler, dyse 120, 1 3/4 på bundskruen og 2 1/4 på toppen, 6.0 grams ruller, racing variomatic og lettere modificeret skjolde for at formindske vindmodstand..

Du skal ikke bilde mig ind på nogen måde at dit hovede ikke kan indstille sig på at Puch Maxi tiden med hakket stempel er forbi.

Vi snakker prof. udstyr som virkelig koster kassen idag :)

27

søndag, 1. juli 2007, 23:04

Citeret

Du kan jo ikke bruge din udregning?

Politiet, rullefelt og div. biler lyver altså ikke om farten ;)

Et rullefelt måler en teoretisk topfart, der er ingen vindmodstand på et rullefelt, der er kun modstanden imod rullerne.

Citeret

Kan ikke bruge mit eget speedo til noget - Det stopper ved 120

Ved at køretøjer svinger, men en bil viser sq ikke 125km/t og så kun kører 70, og da slet ikke politiet.

Muligt du har haft Jog, men så har du da aldrig hørt ordene Athena, Malossi, Polini, Hebo-Manston osv ;)

Jeg ved mere end du tror ;) Jo jeg kender alt til Malossi, Polini osv. og jo jeg har også kørt med deres stumper. Min Jog var en 80ccm med 22m karburator og alt det løse. Jeg ved godt at de kangå stærkt og jeg ved også hvad der skal til, men 125km/t med 16Hk - nej.

Citeret

Vil man betale prisen kan en Jog kører 145km/t i virkeligheden på under en ug ;)

Hvis du vil betale de 500,- skal du se min Sonic på rullefelt, og du må enda selv gerne køre bagefter i bilen og tjekke farten efter hvis du åbenbart ikke vil forstå hvordan tingene hænger sammen.

Der er ingen grund til at nedgøre dem som ikke deler dine holdninger..

Citeret

Men vi kan dreje den lidt, og lave et lille regnestykke til dig da jeg ikke har styr på hk kontra vægt = fart.

Men min Sonic vejer tanket ca 90kg, og jeg vejer 60kg

Dvs 150kg til 16.86Hk eller lad os afrunde den til 17.

Jeg har 70ccm, 9 skyllekanaler, dyse 120, 1 3/4 på bundskruen og 2 1/4 på toppen, 6.0 grams ruller, racing variomatic og lettere modificeret skjolde for at formindske vindmodstand..

om du så havde 22 skyllekanaler dyse 223233434 så er 16Hk ikke nok til at trække 125km/t uanset hvor meget du gerne vil have det.

Citeret

Du skal ikke bilde mig ind på nogen måde at dit hovede ikke kan indstille sig på at Puch Maxi tiden med hakket stempel er forbi.

Vi snakker prof. udstyr som virkelig koster kassen idag :)

Polini og Malossi er ikke just hvad jeg vil kalde for prof udstyr..

28

søndag, 1. juli 2007, 23:14

En scooter med bare 10 hk kan du squ satme godt få over de 100... Det er fande da nemt...

(\__/)
(O.o )
(#|#)

29

søndag, 1. juli 2007, 23:14

Citeret

Originally posted by Jacorik
En scooter med bare 10 hk kan du squ satme godt få over de 100... Det er fande da nemt...

Dvs. at fysikkens love ikke gælder for knallerter?

30

søndag, 1. juli 2007, 23:21

Polini er udemærket i mellemklassen sammen med Malossi, og bliver brugt.

Jo, fysikkens verden findes skam også på en knallert, det er jo dig der er gal på den.

Altså jeg ved sq hvad det er jeg selv har modsat dig..

At du ikke vil tro på hvad mig - og ja, mange andre siger er jo så din småkage.

Men du kan kigge på Scootergalleri evt :)

Der er en del der inde med omkring de 16-17hk der kører hurtigere end mig (:

31

søndag, 1. juli 2007, 23:21

Godt nok er vi i Off Topic, men det betyder ikke, at I ikke skal holde jer til topic. Svar på de oprindelige spørgsmål og lad være med at ødelægge tråden. Jeres knallertsnak kan I så tage et andet sted, for det er ikke voldsomt relevant i den her forbindelse.

32

søndag, 1. juli 2007, 23:29

Citeret

Citeret

Nej dvs du har lidt mere at lære... så simpelt er det

(\__/)
(O.o )
(#|#)

33

søndag, 1. juli 2007, 23:32

Citeret

Citeret

Citeret

Nej dvs du har lidt mere at lære... så simpelt er det

Kunne ikke have sagt det bedre faktisk :cheers:

Men nå, den venlige McFeast siger vi skal stoppe vores Scooterpladder selvom jeg jo har ret..

Jeg er stoppet :)

34

søndag, 1. juli 2007, 23:34

Eksempler på scootere der viser at du stadig har lidt mere at lære The OriginalTB

Eksempel 1: Danmarks hurtigste

Eksempel 2: Yamaha Space

Eksempel 3: Suzuki Street
magic

Tror du snart på os OriginalTB?

(\__/)
(O.o )
(#|#)

35

søndag, 1. juli 2007, 23:37

Citeret

Eksempler på scootere der viser at du stadig har lidt mere at lære The OriginalTB

magic

Street'en du linker til er nu en Neos..

Men den har 16HK, min har endda knap en mere, og hans kører fra min (:

36

søndag, 1. juli 2007, 23:44

Citeret

Citeret

Originally posted by Carstone
Hvorfor kalder du politiet for Svinene? det dig der overtræder loven.. :roller:

Man er da også uanmindelig dum hvis man kører på en scooter med 16hk på cykelstien

Gør jeg da ikke?

Citeret

Der vil self. være en del tab på asfalt, men da jeg blev taget af svinene blev jeg sigtet for at have kørt 126km/t, og de tog delene..

Nej.. der rigtigt. gør du ikke :))

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

37

søndag, 1. juli 2007, 23:46

Citeret

Citeret

Citeret

Hvorfor kalder du politiet for Svinene? det dig der overtræder loven.. :roller:

Man er da også uanmindelig dum hvis man kører på en scooter med 16hk på cykelstien

Gør jeg da ikke?

Citeret

Der vil self. være en del tab på asfalt, men da jeg blev taget af svinene blev jeg sigtet for at have kørt 126km/t, og de tog delene..

Nej.. der rigtigt. gør du ikke :))

Den var nu tiltænkt cykelstien ;)

38

søndag, 1. juli 2007, 23:52

Citeret

Citeret

magic

Street'en du linker til er nu en Neos..

Men den har 16HK, min har endda knap en mere, og hans kører fra min (:

nååre ja det var en fejl :P ville egentlig linke til en streetmagic, men okay eksemplet virker stadig. Jeg stopper også nu Burger, håber bare at vi er blevet minimum et enkelt medlem klogere idag ;) OriginalTB du kan selv søge videre og se at vi har ret..

(\__/)
(O.o )
(#|#)

39

søndag, 1. juli 2007, 23:55

Sidste indlæg fra mig - 200km/t med 20Hk.. NEJ!

40

søndag, 1. juli 2007, 23:55

Dem der har bruger på scootergalleri.dk
Hvad hedder i?

Og JO du kan godt få den til at rende de der 140 Med 16 hk

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.