Free Bees?

  • Ja nu er jeg så heldig at jeg har fundet et billig bundkort nemlig kortet MSI P35-NEO2-FI. Kortet koster nemlig hele 0 kr.!
    Så ville jeg høre hvad sker der hvis jeg bestille dette herlige bundkort til hele 0 kr. på deres hjemmeside?
    Hvor ligger retten henne?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Ja nu er jeg så heldig at jeg har fundet et billig bundkort nemlig kortet MSI P35-NEO2-FI. Kortet koster nemlig hele 0 kr.!
    Så ville jeg høre hvad sker der hvis jeg bestille dette herlige bundkort til hele 0 kr. på deres hjemmeside?
    Hvor ligger retten henne?


    Butikken tager helt sikkert forbehold for fejl på siden/ i deres priser, så du vil bare få en mail tilbage om at prisen var opgivet forkert, men at du kan købe det til xxx kr.

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Ja nu er jeg så heldig at jeg har fundet et billig bundkort nemlig kortet MSI P35-NEO2-FI. Kortet koster nemlig hele 0 kr.!
    Så ville jeg høre hvad sker der hvis jeg bestille dette herlige bundkort til hele 0 kr. på deres hjemmeside?
    Hvor ligger retten henne?


    Den ligger hos butikken. Ikke nok med, at de sikkert tager forbehold for fejl, så er det heller ikke ret svært at bevise, at du er i ond tro, og derfor ikke skal have varen til den skiltede pris ;)

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Ja nu er jeg så heldig at jeg har fundet et billig bundkort nemlig kortet MSI P35-NEO2-FI. Kortet koster nemlig hele 0 kr.!
    Så ville jeg høre hvad sker der hvis jeg bestille dette herlige bundkort til hele 0 kr. på deres hjemmeside?
    Hvor ligger retten henne?


    Den ligger sådan, at når du handler i ond tro - hvilket det sikkert vil antages efter som at intet i dag er gratis - så har de ret til at annulere ordren. Derudover forbeholder de sig sikkert også for tastefejl i forkert angivne priser.