Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 29. juni 2007, 23:48

Ja nu er jeg så heldig at jeg har fundet et billig bundkort nemlig kortet MSI P35-NEO2-FI. Kortet koster nemlig hele 0 kr.!
Så ville jeg høre hvad sker der hvis jeg bestille dette herlige bundkort til hele 0 kr. på deres hjemmeside?
Hvor ligger retten henne?

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

2

fredag, 29. juni 2007, 23:51

Citeret

Originally posted by RAC
Ja nu er jeg så heldig at jeg har fundet et billig bundkort nemlig kortet MSI P35-NEO2-FI. Kortet koster nemlig hele 0 kr.!
Så ville jeg høre hvad sker der hvis jeg bestille dette herlige bundkort til hele 0 kr. på deres hjemmeside?

Butikken tager helt sikkert forbehold for fejl på siden/ i deres priser, så du vil bare få en mail tilbage om at prisen var opgivet forkert, men at du kan købe det til xxx kr.

3

lørdag, 30. juni 2007, 00:18

Citeret

Originally posted by RAC

Den ligger hos butikken. Ikke nok med, at de sikkert tager forbehold for fejl, så er det heller ikke ret svært at bevise, at du er i ond tro, og derfor ikke skal have varen til den skiltede pris ;)

4

lørdag, 30. juni 2007, 00:28

Citeret

Originally posted by RAC

Den ligger sådan, at når du handler i ond tro - hvilket det sikkert vil antages efter som at intet i dag er gratis - så har de ret til at annulere ordren. Derudover forbeholder de sig sikkert også for tastefejl i forkert angivne priser.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.