Uheld ved blæsevejret igår

  • Ja nogen der havde nogen former for uheld ved blæsevejret igår? En af mine venners store trampoliner lettede og fløj ca 50 meter hvorefter den blev fuldstænding ødelagt :boxed:

  • En potte med basilikum væltede. Er blevet rejst igen. Det var ikke nødvendigt med en kranvogn! :D


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by |Henrik|
    Ikke udover et vældet træ ( Guldregn ) i baghaven som alligevel skulle fældes, da en Guldregn er giftig for børn.


    Er guldregn ikke også giftigt for voksne? :))

  • Quote

    Originally posted by dna
    En potte med basilikum væltede. Er blevet rejst igen. Det var ikke nødvendigt med en kranvogn! :D


    - Anders


    hahaha, du skulle ikke have hjælp udefra? :P

  • Quote

    Originally posted by dna
    En potte med basilikum væltede. Er blevet rejst igen. Det var ikke nødvendigt med en kranvogn! :D


    - Anders


    Efter sådan en oplevelse finder man lige pludselig ud af hvor heldig man er for at være i live. Og hvor godt basilikum gør sin til en god pastaret!


    :D

  • Quote

    Originally posted by Deef


    hahaha, du skulle ikke have hjælp udefra? :P


    Nej, jeg tror vi klarer os, men vi er blevet tilbudt krisehjælp af kommunen :$


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by OC-Dog


    Efter sådan en oplevelse finder man lige pludselig ud af hvor heldig man er for at være i live. Og hvor godt basilikum gør sin til en god pastaret!


    :D


    Ja, ens liv passerer revy når man ser sådan en potte ligge ned. Og da det passerede så jeg for øvrigt op til flere pastaretter med basilikum involveret! :clap:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Der er ikke sket noget heromkring, men da jeg kørte i tog i forgårs, der var der væltet 2 mindre grantræer ud på skinnerne, så de skulle bare lige fjernes inden vi kørte videre

  • En fugl(solsort) blev blæst ind i væggen af huset og døde :))
    Og en masse blade falgt af træer og buske :boxed: :D

    -----------------------------
    -----------------------------
    -----------------------------

  • Næææh der er ikke sket noget her.


    Udover at jeg havde meget ondt af alle de prostituerede "fruer" der gik og væltede ind i huse og lygtepæle , der jeg kørte igennemn istedgade.. hehe





    ( selvom jeg godt kunne forestille mig samme billede på en varm sommerdag .. haha )

  • Et helt træ der væltede på min skole faktisk. Sådan et stort et af slagsen :P Det stod lige ud til en mark så der har ikke været noget læ.


    Men her hjemme nada.. Andet end vold mange blade.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Skete ikke noget vildt her... Gik dog på et tag og lagde tagplader i 15meters højde. når man går med sådan en tagplade på ryggen og der lige kommet et ordentligt vindpust så er det altså ligefør man letter :D hold kæft det var svært og gå på det tag.. Der blev jeg bange, vi tog også hjem før tid, fordi det var simpelthen for farligt at gå deroppe.