Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 28. juni 2007, 18:04

Ja nogen der havde nogen former for uheld ved blæsevejret igår? En af mine venners store trampoliner lettede og fløj ca 50 meter hvorefter den blev fuldstænding ødelagt :boxed:

(\__/)
(O.o )
(#|#)

2

torsdag, 28. juni 2007, 18:14

Ikke udover et vældet træ ( Guldregn ) i baghaven som alligevel skulle fældes, da en Guldregn er giftig for børn.

3

torsdag, 28. juni 2007, 19:14

En potte med basilikum væltede. Er blevet rejst igen. Det var ikke nødvendigt med en kranvogn! :D

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

4

torsdag, 28. juni 2007, 23:55

mit vindue var blevet beskidt med noget mærkeligt noget.

belastende at vaske vinduer med 10m til jorden... :crazyeyes:

Once upon a dime

5

fredag, 29. juni 2007, 00:07

Min gamle Maxi Puch aka. dødsmaskinen blev ubarmhjertigt væltet omkuld ;(

Ellers ikke det mindste! :D

6

fredag, 29. juni 2007, 00:12

nada her tvært imod bilerne blev vasket:D

7

fredag, 29. juni 2007, 00:17

Citeret

Originally posted by |Henrik|
Ikke udover et vældet træ ( Guldregn ) i baghaven som alligevel skulle fældes, da en Guldregn er giftig for børn.

Er guldregn ikke også giftigt for voksne? :))

8

fredag, 29. juni 2007, 01:38

Citeret

Originally posted by Jacorik
Ja nogen der havde nogen former for uheld ved blæsevejret igår? En af mine venners store trampoliner lettede og fløj ca 50 meter hvorefter den blev fuldstænding ødelagt :boxed:

Hehe, vanvittigt 8o

Skete ikke rigtig noget her, udover et lille træ, der er tiltet :)

9

fredag, 29. juni 2007, 02:28

Citeret

Originally posted by dna
En potte med basilikum væltede. Er blevet rejst igen. Det var ikke nødvendigt med en kranvogn! :D

- Anders

hahaha, du skulle ikke have hjælp udefra? :P

10

fredag, 29. juni 2007, 04:10

Citeret

Originally posted by dna

- Anders

Efter sådan en oplevelse finder man lige pludselig ud af hvor heldig man er for at være i live. Og hvor godt basilikum gør sin til en god pastaret!

:D

11

fredag, 29. juni 2007, 08:07

Citeret

Originally posted by Deef

Citeret

Originally posted by dna

- Anders

hahaha, du skulle ikke have hjælp udefra? :P

Nej, jeg tror vi klarer os, men vi er blevet tilbudt krisehjælp af kommunen :$

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

12

fredag, 29. juni 2007, 08:09

Citeret

Originally posted by OC-Dog

Citeret

Originally posted by dna

- Anders

Efter sådan en oplevelse finder man lige pludselig ud af hvor heldig man er for at være i live. Og hvor godt basilikum gør sin til en god pastaret!

:D

Ja, ens liv passerer revy når man ser sådan en potte ligge ned. Og da det passerede så jeg for øvrigt op til flere pastaretter med basilikum involveret! :clap:

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

13

fredag, 29. juni 2007, 10:28

Der er ikke sket noget heromkring, men da jeg kørte i tog i forgårs, der var der væltet 2 mindre grantræer ud på skinnerne, så de skulle bare lige fjernes inden vi kørte videre

14

fredag, 29. juni 2007, 11:34

En fugl(solsort) blev blæst ind i væggen af huset og døde :))
Og en masse blade falgt af træer og buske :boxed: :D

-----------------------------

15

fredag, 29. juni 2007, 12:00

Næææh der er ikke sket noget her.

Udover at jeg havde meget ondt af alle de prostituerede "fruer" der gik og væltede ind i huse og lygtepæle , der jeg kørte igennemn istedgade.. hehe

( selvom jeg godt kunne forestille mig samme billede på en varm sommerdag .. haha )

16

fredag, 29. juni 2007, 14:37

Et helt træ der væltede på min skole faktisk. Sådan et stort et af slagsen :P Det stod lige ud til en mark så der har ikke været noget læ.

Men her hjemme nada.. Andet end vold mange blade.

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

17

lørdag, 30. juni 2007, 02:02

min cykel væltede

18

lørdag, 30. juni 2007, 14:30

Skete ikke noget vildt her... Gik dog på et tag og lagde tagplader i 15meters højde. når man går med sådan en tagplade på ryggen og der lige kommet et ordentligt vindpust så er det altså ligefør man letter :D hold kæft det var svært og gå på det tag.. Der blev jeg bange, vi tog også hjem før tid, fordi det var simpelthen for farligt at gå deroppe.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.