Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 26. juni 2007, 19:23

Hej

bare et hurtig spørgesmål.

Kan man returnere frimærker? har nogle frimærker liggende (5-7år gammel tror jeg)

2

tirsdag, 26. juni 2007, 19:29

Ja hvis de er samme kvalitet og der ikke er noget stempel på, og de små riller ude i kanterne skal være intakte hele vejen rundt. Så mener jeg 99% sikkert at du kan

(\__/)
(O.o )
(#|#)

3

tirsdag, 26. juni 2007, 19:39

Nej Post Danmark tager ikke porto retur.

Står også på deres hjemmeside.

4

tirsdag, 26. juni 2007, 20:12

Citeret

Originally posted by GiZzZa
Hej

bare et hurtig spørgesmål.

Kan man returnere frimærker? har nogle frimærker liggende (5-7år gammel tror jeg)

Hvis de ikke er brugt, kan du jo bare bruge dem nu, og så supplere med frimærker med en lavere værdi for at få nok porto på :)

5

tirsdag, 26. juni 2007, 22:35

Det er fordi værdierne er for store...

Men kan være jeg kan bruge dem hvis jeg evt skal sende en pakke... :crazyeyes:

6

tirsdag, 26. juni 2007, 22:48

Du kan sælge dem til en samler som betaler prisen der står på frimærket hvis det er 100% intakt som hvis man købte det ude i en butik.

(\__/)
(O.o )
(#|#)

7

tirsdag, 26. juni 2007, 23:12

Citeret

Originally posted by Jacorik
Du kan sælge dem til en samler som betaler prisen der står på frimærket hvis det er 100% intakt som hvis man købte det ude i en butik.

Hvor meget drejer det sig om? Hvis det bare er nogle få frimærker så vent dog til du eller nogle du kender skal sende en pakke!

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

8

tirsdag, 26. juni 2007, 23:26

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

Originally posted by Jacorik

Hvor meget drejer det sig om? Hvis det bare er nogle få frimærker så vent dog til du eller nogle du kender skal sende en pakke!

- Anders

Det er

2x 50 Kr

4x 25 Kr

4x 17,50 (tror jeg)

og lidt flere...

men jeps... bruger dem bare til at sende pakker så.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.