Er der andre der har modtaget et nyhedsbrev fra Zitech i dag uden at have tilmeldt sig?

  • Er der andre der har modtaget et nyhedsbrev fra Zitech i dag uden at have tilmeldt sig?


    Jeg har lige modtaget deres nyhedsbrev, og jeg har virkelig aldrig tilmeldt mig på deres side da jeg normalt aldrig handler hos dem på grund af deres høje priser og de produkter de har.


    Og hvis jeg selv prøver at framelde mig via linket på deres side, får jeg at vide at der er sket en fejl - og ja så er jeg stadigvæk tilmeldt ... suk ...



    Fejl
    Der er desværre opstået en uventet fejl. Såfremt fejlen fortsætter er du velkommen til at kontakte os via mail på webmaster@zitech.dk, meget gerne med en udførlig beskrivelse af hvad du gjorde umiddelbart før fejlen opstod.


    For at handle på vores side er det nødvendigt at have slået session cookies til i din browser. I Internet Explorer er session cookies slået til som standard, så hvis du ikke selv aktivt har ændret dette er det slået til.

  • Nope, jeg har intet modtaget..


    Har nu heller ikke været inde på deres side..


    Nøjes med den reklame vi får med posten et par gange om året..


    Handler heller ikke hos dem da de er lige en tand for dyre til mig..

  • Var det ikke nogenlunde det samme midtdata gjorde for et lille stykke tid siden hvor de fik sig en over nallerne?? :D


    Og nej jeg har ikke modtaget noget, handler dog kun hos Zitech i deres butikker...

  • Intet her heller.
    Fik dog en avis/blad fra shg.dk for et stykke tid siden, men det nok fordi jeg har handlet ved dem :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2