Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 23. juni 2007, 16:41

Hvor er dette muligt i vendsyssel ?

2

lørdag, 23. juni 2007, 16:50

jeg ved man kan i sønderborg, for der fik jeg min

Cisco Certified Network Associate — CCNA

3

lørdag, 23. juni 2007, 16:52

Citeret

Originally posted by ^Genzo^

Er det relevant når jeg søger i Vendsyssel :ohmy:

4

lørdag, 23. juni 2007, 16:54

Citeret

Originally posted by bublegum

Citeret

jammen du er da mere end velkommen til at søge på google så, søg efter pearson vue center

5

lørdag, 23. juni 2007, 16:56

Nu ved jeg ikke hvordan din jobsituation er, men ved at man som arbejdsløs her i Århus kunne få et kursus og certificering (mener det var på 5 mdr) igennem AF. Kunne være det også var i mulighed i dit område.

6

lørdag, 23. juni 2007, 17:46

Citeret

Originally posted by Falsk
Nu ved jeg ikke hvordan din jobsituation er, men ved at man som arbejdsløs her i Århus kunne få et kursus og certificering (mener det var på 5 mdr) igennem AF. Kunne være det også var i mulighed i dit område.

Det er netop den vej jeg vil prøve, men kan intet finde i området her.

7

lørdag, 23. juni 2007, 17:47

Citeret

Citeret

Citeret

jammen du er da mere end velkommen til at søge på google så, søg efter pearson vue center

Jeg kan jo ikke bruge at du har taget det i Sønderborg til en fis ;)

hold venligst OT ude

8

lørdag, 23. juni 2007, 18:04

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

hold venligst OT ude

er det OT at sige du skal søge efter pearson vue center i danmark??

her gør jeg det så for dig

Citeret

http://www.vue.com
vælg locate a test center øverst

Type of test: information and technology
Test program: cisco systems, inc

kom ikke og sig det også er OT

men har du overhovedet haft noget cisco undervisning?
for ellers kunne du jo have spurgt der, en certificering er ikke bare noget man lige tager

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "^Genzo^" (23.06.2007, 18:06)

9

lørdag, 23. juni 2007, 18:30

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

hold venligst OT ude

er det OT at sige du skal søge efter pearson vue center i danmark??

her gør jeg det så for dig

Citeret

http://www.vue.com
vælg locate a test center øverst

Type of test: information and technology
Test program: cisco systems, inc

kom ikke og sig det også er OT

men har du overhovedet haft noget cisco undervisning?
for ellers kunne du jo have spurgt der, en certificering er ikke bare noget man lige tager

Ja, jeg har arbejdet en del med CCNA/netværk, så det er ikke nyt for mig.

Dette http://www.vue.com/ viser ikke lige hvor jeg tager en certificering. Det jeg søger er et kursus der bunder ud i certificeringen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bublegum" (23.06.2007, 18:31)

10

lørdag, 23. juni 2007, 23:47

hva med at ringe til dit jobcenter og høre dem ad til at starte med ?

ellers se om der er noget her du kan bruge ?

http://www.aats.dk/ er måske også et godt sted at kigge..

alt sammen ved hjælp at google, max 5 min.. prøv selv ?

11

søndag, 24. juni 2007, 00:27

Du kommer ikke ret langt med den attitude der. Prøv at tage en slapper og se positivt på tingene. ;)

Desuden hjælper det ikke meget hvis du tidligere har arbejdet med CCNA/netværk. Teorien er vigtig. :rolleyes:

og så lær at bruge den her Sandsynligheden for at nogen kender til cisco certificering i vendsyssel er nok meget lav. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GiZzZa" (24.06.2007, 00:28)

12

søndag, 24. juni 2007, 09:42

Citeret

Originally posted by GiZzZa
Du kommer ikke ret langt med den attitude der. Prøv at tage en slapper og se positivt på tingene. ;)

Desuden hjælper det ikke meget hvis du tidligere har arbejdet med CCNA/netværk. Teorien er vigtig. :rolleyes:

og så lær at bruge den her Sandsynligheden for at nogen kender til cisco certificering i vendsyssel er nok meget lav. ;)

1.
Jeg har haft teorien bag, men vil gerne gennemgå den igen og afslutte godt

2.
Stop venligst med det latterlige link til google. Mener du/I mit spørgsmål er urelevant, så spring over det og lad være med at kommenterer!

Jeg søgte et sted i Vendsyssel, og kan du ikke bidrage med noget i den retning, så hold indlæg ude - tak

13

søndag, 24. juni 2007, 13:21

Citeret

Citeret

Originally posted by GiZzZa

1.
Jeg har haft teorien bag, men vil gerne gennemgå den igen og afslutte godt

2.
Stop venligst med det latterlige link til google. Mener du/I mit spørgsmål er urelevant, så spring over det og lad være med at kommenterer!

Jeg søgte et sted i Vendsyssel, og kan du ikke bidrage med noget i den retning, så hold indlæg ude - tak

Forstår bare ikke hvorfor du vil ha vi andre skal google det for dig? for som GiZzZa siger, så er det meget usandsynligt der er nogen her inde der kender et sted i vendsyssel..

Men som jeg har skrevet tidligere, ring til kommunen / jobcentret / AF osv...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Schultz" (24.06.2007, 13:22)

14

søndag, 24. juni 2007, 13:28

Jeg ville ringe til en teknisk skole, da det normalt er der der uddannes it folk.
Evt ring til dem i sønderborg, der er i hvertfald nogen der ved hvordan og hvorledes, prøv at spørg efter Sonny Andersen.

15

tirsdag, 26. juni 2007, 11:08

Jeg ved at man kan få certificering igennem Niels brock (tilvalg på datamatiker udd.), men om der findes noget lignende i vendsyssel ved jeg ikke.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

16

torsdag, 28. juni 2007, 08:52

Fandt IT-Support gruppen i nørresundby

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.