hvordan ser jeres skrivebord ud?

  • Jeg har et normalt træbord. Sådan med plads til et kabi ved hver fod i hver side. Så i midten er der et udtrækningsbord ting, hvor der kun er plads til tastatur. Dvs når jeg gamer, så stikker tastatur lidt ud i venstre side (af udtrækningsbordet), mens jeg har lavet en sort plade af sort jern. Denne stikker så ca 10 cm ud i højre side, for at lave lidt mere plads på udtrækningsbordet. På den har jeg så en billig bog og idé musemåtte, hvorpå min Icemat så ligger.


    Ellers ståt kabi på bordet ved siden af skærmen. Mens der er snotpapir alle andre steder.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Ha! Origin: Jeg tror vi har det samme fjernsyn! Den grå fjernbetjening på højre side af bordet. Mit er et 28" Samsung :D


    PS: Der kommer et par billeder om lidt. Skal lige finde et sted at smide dem op :D

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Ha! Origin: Jeg tror vi har det samme fjernsyn! Den grå fjernbetjening på højre side af bordet. Mit er et 28" Samsung :D


    PS: Der kommer et par billeder om lidt. Skal lige finde et sted at smide dem op :D


    Mit er et 25" samsung :) havde ik plads til 28" hehe ;)

  • Mistænkeligt at D2:LoD netop ligger øverst...tsk tsk...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne
    mit er her pas på kæmpe møg billeder


    1


    2


    hehe - nånånånå - ryddet skrivebord, IBM fladskærm, en pakke Prince, D2 lod, og tjuhej tjuhej....den får sq ik for lidt hva? :))


    heh, kunne man ane et ordensmenneske så tomt som dit skrivebord var? ;)

  • Quote

    Originally posted by gINCAKe
    jeg har sq alt for lidt plads ellers roder jeg bare for meget ??? skummelt 8o


    jeg må desværre nok konstatere at det er dig der roder for meget... :))


    jeg skulle da nemt kunne rydde alt det skidt op, på den ene eller den anden måde... ;)

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    hehe - nånånånå - ryddet skrivebord, IBM fladskærm, en pakke Prince, D2 lod, og tjuhej tjuhej....den får sq ik for lidt hva? :))


    heh, kunne man ane et ordensmenneske så tomt som dit skrivebord var? ;)


    hehe så skulle du se det rum hvor vi leger med unixe boxe ser ud :)

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    jeg må desværre nok konstatere at det er dig der roder for meget... :))


    jeg skulle da nemt kunne rydde alt det skidt op, på den ene eller den anden måde... ;)


    sommetider så er der også cleanet, bare ikke så lang tid af gangen, og når man har med bla. rengøring / oprydning at gøre på jobbet, så er lysten til at fortsætte ikke så fandens stor når man kommer hjem, så er det sjovere at lave noget andet


    ed.


    btw. har lige smidt slikpapir ud og tømt askebægeret ;)


  • KENDER DIT PROBLEM FULDT UD! :D


    btw. det er da fremskridt ;):))