Er lige blevet snydt

  • Er sku lige blevet snydt.


    Havde haft mit gfx tilsalg hvor der var en der hedder anel guso som bød på det og købte det
    vi aftalte så at jeg ville sende det til ham per. efterkrav eller postopkrævning.


    jeg sendte så pakken og et par dage efter spørger han så om jeg har pakke nummeret så han kan spore det og jeg giver det så til ham og vi kan begge to se at pakken ligger i odense (han bor der)
    han siger så at han vil hente det hurtigts muligt. Men jeg bliver ved med at spore pakken og den bliver aldrig hentet.
    har så fået pakken tilbage i dag.
    men havde skrevet til ham om han ikke snart skulle hente pakken og han skrev jo jo det skulle han nok men han skulle lige til fodbold og han skulle lige noget andet og sådan blev det ved.


    Synes det er mega trælst sådan noget. at dem der køber ting hos en aldrig henter de ting de har købt.


    Vil så også lige høre om der er flere der er blevet snydt af ham. kender i hvert fald en som er blevet snydt af ham.


    Er der noget man kan gøre ved det. Jeg har sendt en mail til ham og det. Men han svare aldrig.

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Hehe du fik da i det mindste dit gfx tilbage ?! For eftertiden så få køber til at lave en overførsel, forstår ikke folk tager chancen med efterkrav.


    Fra købers side er det jo en større risiko ved overførsel end det er med efterkrav for sælger! Køberen risikerer at miste alle pengene for varen+porto ved overførsel. Sælger risikerer at skulle betale porto uden nogen grund ved efterkrav, men får trods alt varen tilbage.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Du er nu ikke ligefrem blevet snydt men det er selvfølgelig ikke fedt køberen bare sked på det.
    Du kan da i det mindste sælge igen ;)

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Hehe du fik da i det mindste dit gfx tilbage ?! For eftertiden så få køber til at lave en overførsel, forstår ikke folk tager chancen med efterkrav.


    Nu skal du nok lige se sagen fra begge parters side. ;)

  • tror bare han hedder Anel her på tweak. men jeg kan stå inde for Rasmus´ historie, og jeg havde osse et salg igang til Anel, hvor jeg sendte en masse dele til en kammerat i Odense, og så Anel skulle hente dem der.
    Og selvfølgelig ku det ikke gå hurtigt nok med at jeg fik dem sendt, og så ligger de nede ved ham min kammerat i en uge ca., hvor Anel har sagt flere gange at han vil hente delene, men han kontakter aldrig min ven.
    så aftaler vi en specifik tid, men det overholder han heller ikke, og så fik han lige et døgn mere oven i fordi jeg er så flink, men der sker stadig ikke noget. Jeg har aldrig oplevet så useriøs en køber, eller sælger for den sags skyld, og jeg har spildt 100 Kr. til fragt.


    Jeg kan på det kraftigste fraråde folk at handle med ham!

  • sådan noget som ham anel har fundet på at lave kan pisse mig så meget af
    blev virkelig sur på ham når man laver en aftale og han så bryder den.


    plus jeg havde kontaktet ham flere gange og sagt til ham at han skulle huske og hente kortet.
    men han skrev jo bare hele tiden at han hentede det i morgen


    sådan noget kan virkelig sætte mit pis i kog

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    han var her for et par timer siden..
    Last Active: Today, 21:03


    en anden gang så check vedkomnes seriøsitet
    Rank: Newbie
    Posts: 8


    præcis 1. gang jeg er enig med DonRon :razz:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.