Mudder kastning.

  • Er det bare mig eller er tweak blevet mere og mere et mudder kastnings forum??
    Der er sgu mange tråde der ender med at folk mere eller mindre "går amok" .


    Er det bare mig eller hvad??


    Vh Dwmc

  • Ved ikke, ligger ikk så meget mærke til det, men kan da godt være noget om det.


    Evt. skulle staff på siden overveje om de sku opstramme reglerne/håndhæve dem strengere? Ved ikke


    *Venter på denne tråd bliver til mudderkastning*





    Havde egentlig håbet på du havde postet billleder af letpåklædte damer der tumlede i mudder...Men sådan er jeg :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Jeg synes faktisk det er blevet bedre. Men måske lægger jeg bare ikke så meget mærke til det.


    qft, jeg synes også det er blevet langt bedre siden et par bestemte brugere blev smidt ud. Sætter ikke lige navne på, dem kan i vel gætte jer til ;)

  • Quote

    Originally posted by Brtlsn


    qft, jeg synes også det er blevet langt bedre siden et par bestemte brugere blev smidt ud. Sætter ikke lige navne på, dem kan i vel gætte jer til ;)


    Det er også korrekt, men lige her i de sidste 2-3 uger, i tråden med bilerne, racist?, den om franske biler etc.

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Evt. skulle staff på siden overveje om de sku opstramme reglerne/håndhæve dem strengere? Ved ikke


    Det er hele tiden en balancegang med hvor strengt reglerne skal håndhæves, det skal jo heller ikke være sådan, at I ingenting må, før vi er efter jer.


    Men der har rent faktisk været en del mere ro det sidste stykke tid, end vi tidligere har oplevet, og det er der selvfølgelig forskellige grunde til.


    Jeg kan kun opfordre til, at I bliver bedre til at bruge reportknappen hvis der er nogen I mener går over stregen, så skal vi nok kigge på det. Det hjælper i hvert fald sjældent, at I tager diskussionen selv, og vi er her for det samme ;)

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Det er også korrekt, men lige her i de sidste 2-3 uger, i tråden med bilerne, racist?, den om franske biler etc.


    Jeg har læst Racist tråden igennem, men den om biler blev det godt nok ikke lige til, alt for mange sider og alt for lidt interesse. Kan godt være jeg lige har overset noget der. :)

  • Jeg synes det er blevet lidt værre her i de sidste 5 dage ca med racist tråden og den med de franske biler.


    Og så er der også stadig enkelte brugere som stadig går mig grumt på nerverne som stadig er her, nævner ingen navne.

  • Ok burger, ang. report knappen er jeg også begyndt at bruge denne mere end normalt sys jeg selv...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Da jeg så det var det også lige hurtig tænkt igennem hvad de nu havde med at gøre :P


  • Værsko' :-)

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

  • Quote

    Originally posted by Brtlsn


    qft, jeg synes også det er blevet langt bedre siden et par bestemte brugere blev smidt ud. Sætter ikke lige navne på, dem kan i vel gætte jer til ;)


    Hehe ja, der har faktisk aldrig været mindre off-topic end der er nu. Eller det er mit indtryk ihvertfald.

  • Jeg hører nu også til dem der mener det er blevet bedre - Bare læg mærke til hvor få tråde der kører af sporet og bliver lukket efterhånden.


    Men hvis flertallet mener at der skal strammes op, så må vi jo tage til eftertanke.


    Quote

    Originally posted by SarC
    Værsko' :-)


    Damn, hun er hot! :D :crazyeyes:

  • Tja der har nu også været nogle emner på det sidste hvor folk kun kna blive meget uenige.


    Evt skulle man lave en smiley der kaster mudder og ikke en der stikker med pind....??
    Virker mindre farligt :$ :pokey: :mud:


    Hygge