fuck jeg hader det

  • så sad jeg ved min com og så lige pludselig gad den ikk registrerer når jeg tastede på mit tastetur og så genstartede jeg den for at se om det så virkede, men uden held.. Efter det gik min mus også... så jeg troede jo det var driverne og skulle til at finde et andet tastetur og en anden mus... da jeg så så om bag på min com sad kablerne lidt ude.... fuck jeg hader sådan noget man...

  • og? det er da ik så slemt.. det er sq da bare lige og plugge dem i igen... troede du havde brændt din mobo af eller så'en noget... attention whore ;):P

  • det er bare når det sker, så går der mange tanker igennem hovedet.. jeg tænkte åhhh nej skal jeg nu til at sende det tilbage... det er bare sådan nogen små ting der kan gå mig på i hverdagen

  • LOL - sikke dog en ting at lave en tråd om :P


    Jeg hader også så mange ting - hvis jeg skulle lave en tråd på tweak.dk om alle de ting jeg hader ville jeg hurtigt komme op på 2000 posts :))



  • Bop bop - med de tråde du selv laver og har lavet i den tid du har været her - så skal du vist ikke råbe for højt. Æd nogle stesoer hystade og lad den stakkels gut være..... X(X(X(X(



    Btw. Hvis han skal skifte sin signatur - så skal du fandeme skifte din avatar............ :] :] :] :] :]

  • Hvor er det dog synd for dig - :baby:
    Jeg havde en herlig oplevelse her i fredags. 2 eger som var knækket og cykelsmeden ku' ik' lave' det :)) Så nyt baghjul til kun lidt over 700 kr. :)) Så slipper jeg for at købe ny harddisk :)) Se det var jo en rigtig solstråle-historie fra det virkelige liv - med en god slutning :))
    Smil til verden og den smiler til dig :))

  • Hmm..har aldrig oplevet, at kablerne begynder at rykke sig ud af sig selv...weird...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    Bop bop - med de tråde du selv laver og har lavet i den tid du har været her - så skal du vist ikke råbe for højt. Æd nogle stesoer hystade og lad den stakkels gut være..... X(X(X(X(



    Btw. Hvis han skal skifte sin signatur - så skal du fandeme skifte din avatar............ :] :] :] :] :]


    Ka' kun gi' dig ret WizZarD, for som jeg skrev i en anden tråd, så virker han som en eller anden mellemting mellem en Radikal & en Enhedliste-gut, som ikke rigtig ved hva' han ska' mene - men altid ska' sige et eller andet negativt - om alting :rolleyes:

  • Ja mit lille irritations-moment i denne weekend må være Eudora-mailklient.


    Det bliver rost til skyerne overalt og skulle være freeware.


    Nå men der følger så Cydoor med i pakken, så det er jo helt fantastisk. Det laver en mappe i Eudora folderen der hedder Adcache og den genetablerer sig selv hver gang man starter mailprogrammet. (og ja den cache har som standard nogle klamme filer, som Adware slet ikke bryder sig om). :evil:
    5 minutter efter installation begyndte jeg at få popups i både Mozilla og Avant selvom deres blocker var slået til 8o
    Nå men jeg endte med en mailklient der hedder i.Scribe (fantastisk indtil videre, og clean) ;)


  • Enig ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Hvor er det dog synd for dig - :baby:
    Jeg havde en herlig oplevelse her i fredags. 2 eger som var knækket og cykelsmeden ku' ik' lave' det :)) Så nyt baghjul til kun lidt over 700 kr. :)) Så slipper jeg for at købe ny harddisk :)) Se det var jo en rigtig solstråle-historie fra det virkelige liv - med en god slutning :))
    Smil til verden og den smiler til dig :))


    Ja, der er vidst noget om det. Smil til verden og den smiler til dig. Snork og du sover alene.


    Men manden er i sin gode ret til at post her i Off-Topic omend det ikke er særlig relevant. Men sikkert for ham.


    Hvis jeg skulle poste alle de fejl jeg har oplevet ville der sgu stå Bauner over alt her inde...

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Hvis jeg skulle poste alle de fejl jeg har oplevet ville der sgu stå Bauner over alt her inde...


    Har det lidt på samme måde ;) Altså med mig selv...ikke med dig Bauner...eller... :))

  • Well, det har taget meget lang tid at forklare ungerne, at de ikke må pille ved fars computer.


    Har da selv prøvet med mus og tastatur der ikke virker, bare for at finde ud af, at stikkene lå på gulvet.


    Måtte skifte ruden i mit gamle Chieftech ud, da den mindste (Simone) kørte sin 3-hjuler ind i siden X(X(
    Jeg skal ikke lige komme ind på min reaktion - men vi kan da nøjes med at sig, at jeg har truet med at skyde den næste stork jeg ser :)):))


    Det er off-topic det her, så der er jo ingen grund til at komme med mindre pæne kommentarer, fordi knægten har været lidt uheldig.

  • tror at vi alle har prøvet at have en af de dage hvor der bare ikke er noget der køre for en... personligt har jeg haft det sådan de sidste 2 måneder... så det køre BARE ikke for mig fortiden!!! ;( SÅ GIV MIG DOG NOGLE TUDE KIKS!!!!!


    kunne også godt bruge et alu-bat og et tørklæde...
    alu-bat skal jeg bruge til at smadre min eks's nye fyr's pik og tørklæde til at tøre mine øjne mens jeg spiser tude kiks :))


    et lille fif jeg fik da jeg var i praktik hos en edb-forhandler

  • det var faktisk ikk kun dem der røg ud i går... lige pludselig slukkede min com.... kiggede omme bag på... der lå mit power kabel...