• Jeg tænkte om I havde nogle kælenavne? Havde en snak med en kammi om, hvorfor de egentlig opstår, når folk nu engang har deres respektive navn. Gør et kælenavn én til en anden end man er ?


    Her er et udplug af mine.
    Futte (Hang altid med tungen ud af munden i folkeskoleårene, når en babe kom forbi)
    Huus (lettere at udtale end Kenneth)
    BasHuus (Én med alt for stor hang til subwoofere og alt for store strømslugende forstærkere)
    Æ stift (Det måtte jo komme, da jeg kom i lære)
    Kedde knåååch (Ja, den forstod jeg heller ikke lige med det samme - Vist noget der stammer fra L. Ron Harald)


    Min datter på 2½ har udviklet sig sprog meget, så i husstanden bliver min kæreste Tina kaldt "Tia", drengen Jimmy for "Jiiiyyyii" og datteren Lisa for "Iiiisaaaa". At hun selv kalder sig "Toria" skønt hun hedder Victoria er bare kært.

  • Jeg bliver kaldt:


    Hippie - Skyldes nok mit lange hår og mine stenede kommentare..
    Grønlænder - Har ingen idé? Noget med øl tror jeg.. :rolleyes:
    Niko - Hedder nikolaj ;)
    Tøs - mit lange hår.
    chick - mit lange hår.


    Ved ikke lige om der er fler, men jeg synes egentlig at kælenavne er noget lort.. Jeg hedder sgu Nikolaj og ikke andet..! det kan da muligvis være meget skægt, men kan efterhånden gå hen og blive noget fis, når der er nogle af mine kælenavne jeg egentlig ikke bryder mig om...

  • hmm....



    Knudsen - Mit efternavn


    Nussen - Ja...Kaldte min dansk læreinde mig engang i 9. klasse og det hang så ved (ja meget skummelt at hun kaldte mig det...)


    Davida - Yderst sjældent, men det sker(hedder David)


    Det var vist det tror jeg...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jamen jeg har da os et par stykker :D


    Kenny (Mega uheldig kommer altid til skade, ligesom Kenny fra South Park, det er fra folkeskolen ;) og så lyder det bedre end Kenneth)
    TechnoKenny (En hippie fra min klasse synes ikk rigtig om min musiksmag :D)
    Kenned (Ved ikk hvorfor, men Kenneth blir altid til Kenned på et tidspunkt)
    KennyBoy (Det blir jeg bar kaldt)
    Hr. Sørenen (Efternavn)


    Det var vel det ;)

  • Har fået David-San og King David hægtet på mig...


    David-San - kommer fra en episode fra Teknisk skole hvor vi skulle over i kantinen, og købe noget at drikke. På vej tilbage i klassen skulle jeg lige lave lidt sjov med en af vennerne, som gik og drak af sin cola. Så jeg lavede lige et rundspark og sparkede colaen ud af hans hånd da han var ved at løfte den op til munden, hehe så der kom David-San lige ind som en parodi på Daniel-San fra Karate Kid hehe :D


    King David - har jeg så fået på handelsskolen fordi jeg åbenbart virkede lidt som en konge hehe, ved ik lige helt hvorfor men det kan også være fordi jeg ik er så høj, og har gået til kampsport og smidt rundt med nogle lidt store fyre.... David vs. Goliat :P


    Ellers så er det vist ik rigtigt nogle... Bliver kaldt basse og bølle og sådan nogle andre ting af veninderne men det er vist ik rigtig et kælenavn som sådan :)


    Glemte lige Davidoff som en af mine venner tit kaldte mig og faktisk stadig gør det når vi drikker, noget med at jeg har vodka i blodet fordi jeg drikker så meget :D

  • Buller el. Bullerfnis - Det gælder på min arbejdsplads
    Tøffe - Tilbage på studierne. Tøffede åbenbart lidt rundt, når jeg fremlagde :ph34r:


    Der er velsagtens en masse udover de nævnte.

  • Raller - Jeg hedder Rasmus


    Dickedirasser - Skal siges meget hurtigt, hvorfor jeg har fået det aner jeg ikke .. haha


    Rafus - Det kalder min niese , og nu mange af mine venner. YES!

  • berle (blandt dem jeg har spillet med i snart 6-7 år)
    saenjaina
    jaina

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    berle (blandt dem jeg har spillet med i snart 6-7 år)
    saenjaina
    jaina


    Hvor kommer de fra?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Stubkier - mit efternavn så den er oplagt.
    Studbeer - fra gymnasie tiden, noget med at studere og drikke en del øl ;)
    Turkey - fordi anden var for sejt og vralder når jeg går
    Mørketesfyrste - tja ved ikke hvorfor, men klager ikke :)


    Mvh Stubkier

  • online blir jeg bare kaldt puma og blandt nogle irl m8's ellers bare mit fornavn eller Nørden men vil så ik kaldes Nørden :( bare fordi jeg ved en del om computer...


  • den skal jeg huske :evil:

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|
    online blir jeg bare kaldt puma og blandt nogle irl m8's ellers bare mit fornavn eller Nørden men vil så ik kaldes Nørden :( bare fordi jeg ved en del om computer...


    hvorfor puma? :D



    har følgende kælenavne:


    Babushka (russisk for bedstemor) :))


    KGB (Sojvetisk efterretningstjeneste) :$


    Russer :D (nu er jeg ikke selv russer, men eftersom jeg kommer fra den gamle sovjetunion, er det nemmere for nogen bare at sige "Russer" lol :)) )


    osv...