Regler om Høj musik?

  • Hej, jeg vil gerne vide om der er nogle regler om høj musik?


    fordi jeg bor ved siden af en camping plads, og nu her midt på dagen kan jeg da godt li at fyrre op for noget techno :b
    men så kommer de bare og klager?
    nogle der kan fortælle om "love" om det eller linke


    tak på forhånd
    //
    Andreas.

  • altså normalt plejer der at skulle være ro efter kl 22. og før 6. så i mellem der kan du vel gå så meget amok du vil indtil de kommer og spørg pænt om du gider skrue ned.

  • Quote

    Originally posted by origin
    altså normalt plejer der at skulle være ro efter kl 22. og før 6. så i mellem der kan du vel gå så meget amok du vil indtil de kommer og spørg pænt om du gider skrue ned.


    ja det mener jeg nemlig også, men altså kunne være rart og vide om det nu var sandt :b

  • Hvis politiet endelig kom på sagen kan de ikke gøre noget hvis du har vinduerne lukket.


    Boede i Nordvestkvarteret for nogle år siden med en psykopatnabo og politiet sagde til mig at hvis de havde lukkede vinduer og det var "ejet" ejendom kunne jeg ikke gøre så meget :(


    Så har du vinduerne lukket og det er midt på dagen kan du i princippet bare give den gas

  • Jo men du bør stadig tænke dig om! Der er ikke noget mere irriterende end techno pga. det eneste man kan høre og mærke er den brummen fra bas.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|