Køreskole i Glostrup og omegn

  • Heya


    Min fremtidige læreplads kræver at jeg har kørekort, så jeg må nok hellere få punget ud og få det taget.
    Måske ikke det rigige forum at spørge da det er meget lokalt spørgsmål.


    Men here we go... er der der kan anbefale en god / billig køreskole i Glostrup og omegn?


    På forhånd tak :)

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W


  • jeg ved der ligger en ude på roskilde vej tror det er albertslund, den har jeg kun hørt godt om men om den er billig ved jeg ikke..
    jeg tog mit kørekort i taastrup han var billig men kørelæren stank altid af alkohol når vi var ude ogkøre så ham kan jeg ikke lige anbefale.

  • Jeg tog kørekort hos "Glostrup køreskole", som det hedder på krak.dk, som i virkeligheden bare er et one-man show, som består af kørelærer Finn Einfeldt. Jeg valgte ham efter jeg havde hørt godt fra nogle af mine venner. Der er helt sikre andre kørelærer, der er billigere. Men jeg var nu ganske tilfreds med servicen. Finn kendte iøvrigt ruten jeg skulle køre til køreprøven. Det gjorde det hele lidt lettere hehe :9xo


    Nu er det ganske vist snart 4 år siden jeg fik kortet, men jeg tror ikke det har ændret sig særligt meget. Han kører rundt i en Ford Mondeo nu og ikke en WV Bora.


    Teorilokalet ligger iøvrigt stadig nede ved Glostrupcenteret....