Spøgelser her på tweak-siden??

  • Her på det sidste har det spøgt på tweak.
    Ud over at gå ned på grund af den der flash-fejl eller hvad det er, så er mit IE7 begyndt at ville sende pm's til random folk, åbne masser af tabs med tweak's forside, åbne ny tab med team siden og sådan. Går jeg fra min pc en dag med tweak forsiden åben kan jeg være sikker på at ha en masse nye tabs, med forskellige steder på tweak åbne når jeg kommer tilbage.


    Hvad skyldes dette? Det sker kun når jeg er på tweak... ku være man sku gå over på hol.dk istedet... :))

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Sjovt du siger det - ikke nok med at flash-problemet crasher mit tweak (bemærk, det er kun på tweak, at det sket), nu fryser vinduet også, og bliver nødt til at lukke ned med jobliste..


    vil være fedt hvis det blev fixet snart

  • Quote

    Originally posted by |Mojo|Jojo|
    Her på det sidste har det spøgt på tweak.
    Ud over at gå ned på grund af den der flash-fejl eller hvad det er, så er mit IE7 begyndt at ville sende pm's til random folk, åbne masser af tabs med tweak's forside, åbne ny tab med team siden og sådan. Går jeg fra min pc en dag med tweak forsiden åben kan jeg være sikker på at ha en masse nye tabs, med forskellige steder på tweak åbne når jeg kommer tilbage.


    Hvad skyldes dette? Det sker kun når jeg er på tweak... ku være man sku gå over på hol.dk istedet... :))


    Det er et generelt flash problem. Se de mange andre tråde om det. Skyldes en fejl i flash sammen med IE opdateringer.


    Adobe må sku snart komme ud af busken med en ny version + en version til 64 bit.


    Det andet er vist en fejl på din PC. Hvordan skulle siden kunne åbne din pm af sig selv, klikke på ny pm, indsætte et navn og så sende en pm? Og så lige åbne masser af tabs?


  • Ja ved godt det med crash er et generelt problem, nævnte det bare for at påpege at det ikke var det jeg bekymrede mig om.


    Kan godt være en fejl på min pc, men hvordan opstår en sådan?! Den gør netop det du siger. pludselig er de en ny tab, med vinduet hvor man sender en pm til en bruger, og der ER en bruger indtastet.. men bare en tilfældig en. Fatter det ikke lige.


    Håber ikke det er spyware der gør det for nu har jeg lige pralet i en anden tråd om at jeg kun skal køre antivirus/spyware en gang om måneden... :$

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Har lige været en tur på tanken, og nu har jeg fået en ny tab med tweak member list.
    Fatter det ikke.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Jeg har nu altså ikke oplevet problemer med Tweak.dk siden der var server problemer.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by |Mojo|Jojo|
    Har lige været en tur på tanken, og nu har jeg fået en ny tab med tweak member list.
    Fatter det ikke.


    du er sikker på at du ikke har fået noget snask installeret på din pc?


    eller at det ikke er en trådløs mus der driller

  • Quote

    Originally posted by Martin


    du er sikker på at du ikke har fået noget snask installeret på din pc?


    eller at det ikke er en trådløs mus der driller


    Aldrig i mit liv har jeg haft virus eller nævneværdig spyware. Og jeg ved hvad man ikke skal trykke på osv.
    Har heller ingen trådløs mus.


    Nok bare min pc der trænger til at blive formateret en gang. Tror det er 1,5 år siden jeg gjorde det sidst... Alt på min pc er efterhånden bugged eller drilsk... Ville bare høre om andre oplevede dette... ;)

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \