Var det ok at kampen blev aflyst?

  • Hvis dommerne bliver overfaldet af tilskuerne, er det da rimeligt, at de aflyser kampen.
    Så vidt jeg kunne høre, så var det 2 andre personer, som løb ind på banen efter at dommerne var gået.

  • Ja!


    Jeg forstår udemærket godt at han ikke ville fortsætte kampen.


    Spillet begyndte at blive et mindre slagsmål, og så begynder tilskuerne at blande sig.


    Synes det er meega pinlgt - specielt fordi vi havde en chance for at vinde efter at have jordet 3 mål ind i træk!

  • Quote

    Originally posted by PhilipE
    Hvis dommerne bliver overfaldet af tilskuerne, er det da rimeligt, at de aflyser kampen.
    Så vidt jeg kunne høre, så var det 2 andre personer, som løb ind på banen efter at dommerne var gået.


    men vi taber jo 3 mål fordi kanpen bliver aflyst.

  • Syntes egentlig det var okay. Manden bliver angrebet af en tilskuer, jeg kan da godt forstå han bliver lidt bange. At der så kun var 30 sek tilbage af den ordinære tid er jo så lidt uheldigt, men i principet kan jeg godt følge ham.


    Bliver spænende at se hvornår vi for lov at være hjemmehold for tilskuere igen, vi kan jo tydeligvis ikke garantere for nogens sikkerhed.

  • Det helt fair at dommeren tar det valg. Han og hans folk kan ikke føle sig sikre på banen når sådan noget sker. Overvej hvis idioten havde en kniv? Den havde siddet li i halsen 8o


    Fandens dårlig stil af den spasser, det tilsviner vores ry, og er pinligt!


    En anden ting er at det også er dårligt at han har mulighed for at komme ind på banen, hvor var sikkerhedsfolket? Hvis ikk dommeren havde været tilfældigt omringet af spillere var han jo kommet slemt tilskade.



    Håber satme ham idioten, der sikkert selv sys han var sej li i situationen, føler sig RIGTIG lille nu. Alle har hans ansigt på tv, nettet osv såååå han ska nok ikk møde ind på arbejde mandag.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Nej, gu var det da ej. Kæft en vatarm! Så kunne han da holde nogle minutters pause istedet...


    Jeg er glad for at jeg ikke er ham tilskuerne. Det bliver sq en slem morgen når han vågner med tømmermænd og kun har svage erindringer og aftenen før. Kunne det mon passe at jeg?? Ohh dear!!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • jeg syns det er ok kampen er blevet aflyst..



    men at man afblæser den med 0-3 er sku forkert.. så skulle man afslutte kampen med daværrende Score.


    men SINDSYG EN IDIOT!!! og som andre siger, han skal helt sikkert gå under jorden 1 måneds tid..


    jeg har ondt af de folk der kender ham


  • Det er jo Danmarks hjemmebane der er skyld i at der skal aflyses. Det er derfor dem der bliver tabere. Det er da pisse trælst, men det er vel også fair nok.
    Vi burde jo have haft bedre sikkerhed.

  • Efter det Christian gjorde, og så til det med tilskueren, da tror jeg simpelthen der er gået for meget legeplads i den, til at dommeren gider dømme længere. Et eller andet sted forstår jeg ham godt.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Det er jo Danmarks hjemmebane der er skyld i at der skal aflyses. Det er derfor dem der bliver tabere. Det er da pisse trælst, men det er vel også fair nok.
    Vi burde jo have haft bedre sikkerhed.


    men hvorfor stopper man så ikke som med den score der var?? da det jo ikke er spillernes eller det danskes hold grund til afblæsning..


    kunne forstå hvis det var en spiller der gik amok..

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    men hvorfor stopper man så ikke som med den score der var?? da det jo ikke er spillernes eller det danskes hold grund til afblæsning..


    kunne forstå hvis det var en spiller der gik amok..


    Fordi det er danmarks ansvar at sikkerheden er iorden, og det var den ikke.

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    NEJ NEJ NEJ NEJ!!!


    ELENDIGE DOMMERE! Anhold manden og lad det ikke gå ud over det danske folk! Latterligt!


    Det var FULDSTÆNDIGT ACCEPTABELT!! Hvordan kan der overhovedet være TVIVL om det!!!??


    Det var dog den største MEGA SPADSER NOGENSINDE der løb ind for AT SPILLE SMART!!


    Men han kommer jo på forsiden i morn, alle vil hade ham så kan han tænke over om det var det værd!
    En idiot der ødelagde det for SAMTLIGE ANDRE!


    Hvad angår Poulson, hans attitude er ikke god nok.
    Uanset hvad ham svenskeren gjorde, så var Poulsen skyld i et straffespark, højst sandsynligt 4-3, men han så ud som om han fortrød det på vej ud.


    Men ham fansen der, ARGHH!!!(/&#"!&"!#(!


    IMO så var dommeren ikke bare god, men rigtig rigtig god hele kampen igennem.


    Håber der bliver taget alvorlige tiltag, det forekommer mig at der bliver mere og mere vold i sporten og det her skal IKKE blive en trend. IKKE i Danmark!


    EDIT: tjek det lige : http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article304857.ece Håber alligevel ikke at der er andre idioter der løber ud for at banke ham, men en politianmeldelse eller en alvorlig skidebalde vil være på plads.

  • Helt korrekt dømt efter min overbevisning. Det kommer til at koste dyrt for dansk fodbold, og kommer både til at påvirke økonomi som det sportslige.


    Et eller andet sted så håber jeg det for meget alvorlige konsekvenser, sådan at "indsæt skældsord" måske tænker sig om en ekstra gang inden de foretager sig noget så dumt...


    Skideærgeligt, for det er noget af det mest underholdende fodbold jeg længe har set!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Fordi det er danmarks ansvar at sikkerheden er iorden, og det var den ikke.


    eksempel.


    hvis man til CL kamp lige som den med milan og liverpool, det var så vidt jeg ved i athen..
    hvem bliver så meldt som vinder hvis en milan tilskuer begynder at komme ind på banen og slår dommeren?


    vil bare have mit hovedet clearet :)

  • Det er 100% i orden at dommeren afslutter kampen! Den slags nul tolerance er sku fair. Man kan jo huske tilbage til dengang den svenske dommer Anders Frisk måtte hjælpes fra banen med blod over hele hovedet. Kæft en spasser! Det bliver sikkert mugge dyrt nu for dbu, og vi skal sikkert spille resten af kampene på tomt Parken eller spille på neutral grund i sverige eller tyskland.
    Manden der gjorde dette har vist lige dømt sig selv til at leve i exil?


  • Det er sådan set lige meget hvem tilskueren holder med, det vil altid gå ud over hjemmebane holdet.

  • Quote

    Originally posted by PaW^
    Det var mig der var tilskueren der gjorde det:) kunne simpelthen ikke lade være.. sådan en skod dommer :P



    -ej spøj til side.. det var sku noget pis det der skete. kampen sku have blevet aflyst med stillingen 3-3


    Havde det ændret noget? Danmark ville jo stadig være taberne.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com