Snydt igen!!

  • Jeg er satme træt af uærlige brugere!!!
    Har betalt Porup for 200 tomme DVD'er som han havde købt forkert. Tråden er Her


    Jeg har sendt mindst 10 emails og endda sendt et brev, da jeg har hans navn og adresse. Og jeg har efter 2 måneder stadig ikke set mine DVD'er. Han har mange syge undskyldninger såsom hans bærbare er i stykker, adresser forsvundet osv..
    Jeg gider sgu snart ikke handle brugt mere, da man efterhånden heller ikke kan stole brugere, som har været gennem længere tid(Porup har været member siden 09-29-2004) :boxing:
    ARGHHHH er bare SÅ pissesur.

  • Synes det mærkeligt, for læste ikke det hele du skrev før jeg var inde i tråden, og det første jeg så efter var hvornår han var registreret... Det virker meget mærkeligt...


    Hvor meget måtte du slippe?

  • Altid med efterkrav, gør jeg altid selv. ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Originally posted by Meinder
    Altid betal med efterkrav. ;)


    så blev det da vidst slået fast ;)

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    Selvfølgelig er efterkrav på sin vis mere sikkert end bank overførsel, men folk kan SAGTENS sende en kasse med sten, eller en tom kasse :/


    Formoder man også har sin ret til at tjekke varen ved efterkrav som ved alm. pakke.

  • det mener jeg nu ikke man må.


    jeg sælger også kun pr efterkrav hvis jeg stoler på en bruger, gider ikke have et eller andet liggende i 14 dage på et posthus , få det retur og have spildt penge til fragt.

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Så kan du satme lære at købe pr. efterkrav!



    ja for så er han jo sikker på at få det han bestiller.


    og ikke bare 2 muresten.


    man kan aldrig være sikker.


    men man kan handle med brugere der har et godt ry
    og folk man stoler på.

  • Quote

    Originally posted by Kenny
    Synes det mærkeligt, for læste ikke det hele du skrev før jeg var inde i tråden, og det første jeg så efter var hvornår han var registreret... Det virker meget mærkeligt...


    Hvor meget måtte du slippe?


    300,-
    Det er ikke så meget beløbet jeg er negativ over, det er det at blive snydt jeg er sur over. Og nej Tarantula, jeg vælger ikke efterkrav, men nok nærmere fremover køre efter varen.

  • Quote

    Originally posted by sam


    300,-
    Det er ikke så meget beløbet jeg er negativ over, det er det at blive snydt jeg er sur over. Og nej Tarantula, jeg vælger ikke efterkrav, men nok nærmere fremover køre efter varen.


    og billigere :roller:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Det er lidt trist at der skal være så mange uærlige folk. Det er efterhånden tit at der oprettes tråde af folk fordi de er blevet snydt på den ene eller anden måde, og så snyde med småting som dette er da helt hen i vejret. Han får jo bare et dårligt ry og vil have svært ved at sælge igen.


    EDIT: Så blev jeg squ Tweaker :clap:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • hvis i er flere der er blevet snydt, kan i politianmelde ham bare det samlede beløb er over 800 kr......i så fald går der nok 1 års tid inden sagen bliver afgjort, men han skal så betale 15-30k i advokatsalær osv + erstatningen..........men det skulle fanme ikke være nødvendigt med den slags herinde.....jeg må indrømme at jeg har haft lign sag kørende med 1 herindefra, men det gik da en slags iorden til sidst, efter der blev givet nogle løfter om irl samvær.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.