Avril lavigne nederdel


  • Nu er det lidt svært at se, har kun lige set de første 10-12 sekunder, så jeg ved ikke om man kan se den bedre senere, men så vidt jeg kan er det vare noget rødt tyltskørt med noget sort tylt eller stof udover.


    Jeg ved ikke lige om man kan købe sådan en nederdel da mange af tingene i musikvideor bliver lavet til lejligheden for at være unikke, men en kreativ sjæl burde rimelig nemt kunne lave noget meget lig den.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Hmm, ja det er nok rigtig, men så noget i den stil :P. Hvis der er nogen der har set noget lignende.


    Det er ikke så tit jeg kigger efter sådan nogle kjoler :P ved ikke med jer andre, men jeg gør ihvertfald ikke ;)

  • Mmh, sådan en har jeg selv syet til et kostume engang. Det er rimelig simpelt at sy. For mig ser det ud til bare at være rødt tyl i en del lag. Hvis du lyster kan der bare puttes sort tyl ind i. Ikke et specielt stort problem, men det vil være mere svært at få fat i sådan en, ved at købe den, da der nok ikke er så mange der bruger sådan en til hverdag, hehe.


    Ah, et hurtigt søg på google fandt noget som denne her: http://www.blackrose.co.uk/index.php?leaf=LPCWE01


    Du kan jo kigge lidt på det, men sådan en nederdel koster måske 100,- i materialer, hvis du kan få den syet.


  • Det vil jeg også ha sagt hvis jeg skulle ud og være dragqueen :P

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"