Nyt unikt teleselskab!

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Ja, den er fed. Har du læst FAQ'en?


    Jeps. *G*


    Q: Hvordan opsiger jeg mit abonnoment?
    A: Se spørgsmålet nedenfor


    Q: Er det muligt at flytte mit nummer til et andet teleselskab?
    A: Se forrige spørgsmål.


    ... Priceless !... :))

  • Den her er også genial:


    Q: Hvorfor er der altid lys i roaming ikon'et på min telefon?
    A: Dette forsikrer dig om at du altid benytter de billigste netværk. (se priser)



    Det er vold-dyrt at roame :D


  • He he... De fleste teleselskaber roamer i dag. Det er utroligt så få landsdækkende net der er i DK. TDC, Sonofon, Orange... ;) .... roaming er en nødvendighed og en udemærket idé for ellers får vi sgu alt alt for travlt på arbejdet. ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    He he... De fleste teleselskaber roamer i dag. Det er utroligt så få landsdækkende net der er i DK. TDC, Sonofon, Orange... ;) .... roaming er en nødvendighed og en udemærket idé for ellers får vi sgu alt alt for travlt på arbejdet. ;)



    Nu er jeg ikke helt med. Når jeg f.eks. er i tyskland, roamer jeg jo på T2's net (eksempel). Når jeg er i DK, kører jeg altid på TDC's.


    Burde der ikke stå i displayet, hvis' net jeg bruger? Jeg mener, hvis jeg roamer det halve af tiden er det ihvertfald ikke noget jeg mærker til på regningen. Eller er det fordi teleselskaberne internt gør nytte af hinandens master?

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Nu er jeg ikke helt med. Når jeg f.eks. er i tyskland, roamer jeg jo på T2's net (eksempel). Når jeg er i DK, kører jeg altid på TDC's.


    Burde der ikke stå i displayet, hvis' net jeg bruger? Jeg mener, hvis jeg roamer det halve af tiden er det ihvertfald ikke noget jeg mærker til på regningen. Eller er det fordi teleselskaberne internt gør nytte af hinandens master?


    Uh, du snakker om international roaming hvis du er i tyskland osv. Det kan godt koste noget af en formue.


    Jeg mente nu bare i danmark. For at tage et exsempel, så bruger Telmore fx. TDC´s net. Det kaldes også roaming. Telmore er en af mange der ikke har sit eget net og derfor lejer sig ind hos andre. Det er der klare fordele ved. ;)

  • Hvis du altid kører på TDC´s net i DK, så er det fordi du er kunde hos TDC eller fordi du er kunde hos et selskab som har en roaming-aftale med TDC som fx. Telmore. Hvis du fx. har Sonofon, så vil du ALDRIG køre på TDC´s net.... Det samme med Orange... og dem som Sonofon & Orange har roaming-aftaler med... ;)

  • Det minder mig om i torsdags da vi var ude og lave noget for "3". Der står jeg ham 3-mandens nye mobil.... en af de der UMTS-telefoner der kommer på markedet.... Uh, den er nice. Den så klodset ud når den var lukket, men han havde også et monster-batteri på den. Ud over det, så var den fandme nice når man åbnede svinet og kiggede rundt. ;) .... Men jeg kunne sgu aldrig finde på at betale de ca. 3000 kr den koster... eller det som det kommer til at koste at bruge UMTS-nettet. ;) .... Selvom båndbreden ikke fejler noget...

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Damn, den her er fed.


    Pallefon


    Jeg er helt vild med de simple og overskuelige priser :D


    LOL Nice teleselskab :))

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Support
    Har du problemer med din mobiltelefon eller dit abonnoment, er hjælpen altid lige ved hånden.


    Vores telefon support har åben alle hverdage i tidsrummet 7-17*
    Support :
    00 290 80 80 222
    *(Lokal tid på Skt.Helena)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Uh, du snakker om international roaming hvis du er i tyskland osv. Det kan godt koste noget af en formue.


    Jeg mente nu bare i danmark. For at tage et exsempel, så bruger Telmore fx. TDC´s net. Det kaldes også roaming. Telmore er en af mange der ikke har sit eget net og derfor lejer sig ind hos andre. Det er der klare fordele ved. ;)


    Jeg bruger netop Telmore. Men dengang jeg havde Orange, roamede jeg tit på Sonofons net, fordi Orange ikke dækkede. Det var mere det jeg tænkte på :D

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Det minder mig om i torsdags da vi var ude og lave noget for "3". Der står jeg ham 3-mandens nye mobil.... en af de der UMTS-telefoner der kommer på markedet.... Uh, den er nice. Den så klodset ud når den var lukket, men han havde også et monster-batteri på den. Ud over det, så var den fandme nice når man åbnede svinet og kiggede rundt. ;) .... Men jeg kunne sgu aldrig finde på at betale de ca. 3000 kr den koster... eller det som det kommer til at koste at bruge UMTS-nettet. ;) .... Selvom båndbreden ikke fejler noget...


    3-nettet bliver nok ret nice. Men UMTS telefonerne er nu stadig for store og klodsede, synes jeg. Men som du siger, så kommer det nok til at koste kassen.

  • lol :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP