Én fordel ved at være jyde (hvis man bor det rigtige sted)

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    Der nok ingen der gider at trække kabler helt der over................. ;)


    Joh. Svenskerne. De har jo lavet net på chiristians ø der sparker røv... Eller rettere... De er i gang med det... ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Joh. Svenskerne. De har jo lavet net på chiristians ø der sparker røv... Eller rettere... De er i gang med det... ;)


    Spørgsmålet er så - hvem gider sidde med godt net på Christians Ø ? :)

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Spørgsmålet er så - hvem gider sidde med godt net på Christians Ø ? :)


    Well... Spørgsmålet er jo nok mere hvem der gidder sidde på Christians Ø UDEN et godt net... :))

  • jeg har aldrig fattet den ø... er der nogle af jer andre der har været der? der er én kiosk, (ikke brugs e.l.) der forsørger hele øen! den kan sq da ikke stå på varieret kost...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    jeg har aldrig fattet den ø... er der nogle af jer andre der har været der? der er én kiosk, (ikke brugs e.l.) der forsørger hele øen! den kan sq da ikke stå på varieret kost...


    he he... Der er nogle fra KBH der har samme syn på Bornholm som du har på Christians Ø.... Men ingen tvivl om at Christians Ø er endnu længere ude... Men for min skyld kunne vi nu godt sælge begge øer til Sverige... :))

  • Den kan vi på Islands Brygge godt stikke. Vi har min 2mb begge veje til kr. 135 pr. måned incl. fri trafik...


    Ja, der må gerne savles.... :))

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    he he... Der er nogle fra KBH der har samme syn på Bornholm som du har på Christians Ø.... Men ingen tvivl om at Christians Ø er endnu længere ude... Men for min skyld kunne vi nu godt sælge begge øer til Sverige... :))


    Haha, nemlig - reservesvenskere :)) Ej, okay - der burde jo være et marked for det, eller var der nok ingen der ville investere i linien - men det lyder sgu usandsynligt.

  • Quote

    Originally posted by Skimmer
    Den kan vi på Islands Brygge godt stikke. Vi har min 2mb begge veje til kr. 135 pr. måned incl. fri trafik...


    Ja, der må gerne savles.... :))


    Asshole....



    :P

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    he he... Der er nogle fra KBH der har samme syn på Bornholm som du har på Christians Ø.... Men ingen tvivl om at Christians Ø er endnu længere ude... Men for min skyld kunne vi nu godt sælge begge øer til Sverige... :))


    (jeg nægter at bli sur, jeg nægter at bli sur..) Der er enda mange Kbh'ere der tror vi ikke har biler på bornholm! nogle gange når de finder ud af man kommer fra bornholm spør de om man kender den og den person, men vi kender ikke alle! der bor alligevel omkring 50000 på øen, så det skulle være spøjst hvis vi alle kendte hinanden! hehe... Og så kan vi blære os over at ha byen med europa rekorden i indavl! og det er ik løgn!! 8o


    Undskyld brugen af !

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

    Rettet en gang, sidst af sct_nicolaus ().

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus


    (jeg nægter at bli sur, jeg nægter at bli sur..) Der er enda mange Kbh'ere der tror vi ikke har biler på bornholm! nogle gange når de finder ud af man kommer fra bornholm spør de om man kender den og den person, men vi kender ikke alle! der bor alligevel omkring 50000 på øen, så det skulle være spøjst hvis vi alle kendte hinanden! hehe... Og så kan vi blære os over at ha byen med europa rekorden i indavl! og det er ik løgn!! 8o


    Undskyld brugen af !


    Hvad fanden? Er der biler på Bornholm??? Jeg troede ikke engang i havde lys og vand :))


    Sorry, i cant help myself :P

  • Quote

    Originally posted by Skimmer
    Den kan vi på Islands Brygge godt stikke. Vi har min 2mb begge veje til kr. 135 pr. måned incl. fri trafik...


    Ja, der må gerne savles.... :))


    Asshole... :)) ... Den kan jeg dog ikke stikke, men kender dog én der inde der kan. Han har ~10 mbit begge veje til samme pris.... Der er ingen andre i hans opgang der bruger nettet, så han har forbindelsen for sig selv.... Han er et asshole. *G* :))


    Der kan min 1024/1024 desværre ikke være med. :(

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Asshole... :)) ... Den kan jeg dog ikke stikke, men kender dog én der inde der kan. Han har ~10 mbit begge veje til samme pris.... Der er ingen andre i hans opgang der bruger nettet, så han har forbindelsen for sig selv.... Han er et asshole. *G* :))


    Der kan min 1024/1024 desværre ikke være med. :(


    Tænker du på Disc?


    Hvis ja, så er jeg enig. Han er et røvhul :D

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Tænker du på Disc?


    Hvis ja, så er jeg enig. Han er et røvhul :D


    Nej. Tænkte ikke på Disc, men et par gutter inde fra bryggen der hedder Kasper og Jonas... Det er nogle af min fætters kommunist-venner. Meget underholden gutter dog. :))