Fodbold på TV3/TV3+

  • Hvad er jeres mening om deres dækning SAS-ligaen og Champions League ?(?(


    Finder det lidt underligt (og forkert) at det altid er Brøndby eller FCK, man kan se live i weekenden - er selv FCK-fan :)):))


    Mht. CL er det sgu altid Man´ United eller Real Madrid, men det passer mig nu fint nok, da jeg holder med Real Madrid når det nu skal være en ikke-dansk klub.

  • Har nu ikke et problem med det er fck og brøndby de viser oftest, da de klart spiller det mest underholdende fodbold. Men hvis der f.eks. er en kamp som OB-Esbjerg eller FCM-OB, burde de helt klart vise de, fremfor f.eks. FCK-Viborg.

  • Quote

    Originally posted by scully
    Har nu ikke et problem med det er fck og brøndby de viser oftest, da de klart spiller det mest underholdende fodbold. Men hvis der f.eks. er en kamp som OB-Esbjerg eller FCM-OB, burde de helt klart vise de, fremfor f.eks. FCK-Viborg.


    Jeg mener at programmet Det bare fodbold tog emnet op for et par uger siden, men fik sgu ikke lige set det.


    Min pointe er, at det ikke altid er "De to Store" der leverer det bedste. Må sgu da også være lidt surt hvis du sidder som Frem-fan og kun får lov til at se dem når de lige løber ind i FCK/BIF...

  • Så noget af programmet, og Keldberg var en nar at høre på, men måtte give ham ret i at tv3 skal tænke på seere, frem for de mindre klubbers tv-interesser. At der så er nogle Frem eller Herfølgefans, der føler sig overset er jo ærgeligt, men personligt gad jeg ikke se en kamp f.eks. med de 2 hold, medmindre de spiller mod et af de fire tophold. En anden sag er så at de kampe viser de sgu heller ikke, så jeg må jo tildels give dig ret.


    Nå, skal på uni, så diskussionen må forsætte senere :D

  • Personligt kan jeg nu godt lide Jacob. Jeg får sgu næsten aldrig set dansk fodbold i weekenden. Lørdag laver jeg gerne noget med ungerne. Søndag, hvor jeg som regel har et par billetter til Parken gider jeg som regel ikke, så jeg er ikke Hardcore FCK´er. Får billetter da jeg har købt aktier i klubben 8o8o
    Glæder mig til mine tøser bliver lidt ældre ( de er 2 og 4), så jeg kan vise dem nedre C i Parken.

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Dét vidste jeg du ville sige. Du er jo til F1 - Boyz with toyz :)):))


    He he.... og nej, jeg er ikke just en af dem der gider og spilde tiden deres tid på at en flok gutter køre rundt i en ring i timevis... Det er næsten lige så formålsløst som fodbold... men også kun næsten...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    He he.... og nej, jeg er ikke just en af dem der gider og spilde tiden deres tid på at en flok gutter køre rundt i en ring i timevis... Det er næsten lige så formålsløst som fodbold... men også kun næsten...


    Næh, det kan virke lidt meningsløst at køre i rundkreds i så lang tid. Der må sgu da være bare én af dem der kender vejen :P:P:P


    Det lyder til at du slet ikke er til nogen form for sport udover den man laver i køjen, hvilket også er helt OK :)):))


    Er jeg helt galt på den, eller er der noget du gider glo på, som ikke virker 100% meningsløst for dig ?(

  • Quote

    Originally posted by Bauner
    Næh, det kan virke lidt meningsløst at køre i rundkreds i så lang tid. Der må sgu da være bare én af dem der kender vejen :P:P:P


    Det lyder til at du slet ikke er til nogen form for sport udover den man laver i køjen, hvilket også er helt OK :)):))


    Er jeg helt galt på den, eller er der noget du gider glo på, som ikke virker 100% meningsløst for dig ?(


    Ja, nemlig. Syntes ikke der sker en skid. De kører jo bare rundt og rundt. Ligesom fodboldspillere bare løber frem og tilbage. Det er fint hvis folk kan se noget spændende i en eller begge dele, men det kan jeg nu ikke.


    Well, ud over køje-sport, så er den eneste sport der siger mig noget nok kampsport. Men generalt, så siger det mig nu ikke rigtig noget at sidde foran flimmerkassen og se på nogle der dyrker sport. :))

  • jeg syns det er for meget med alle de fans der hepper på dem...over halvdelen kommer ikke engang fra byen eller noed, og så kommer de med sådan nogle lame forklaringer med hvorfor de hepper på dem...


    hvorfor SKAL alle, især her på Sjælland, virkelig heppe på en af de to???


    mange her fra helsingør hepper ikke engang på HIF...de hepper på enten BIF eller FCK....dér var det nedern syns jeg... X(

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    jeg syns det er for meget med alle de fans der hepper på dem...over halvdelen kommer ikke engang fra byen eller noed, og så kommer de med sådan nogle lame forklaringer med hvorfor de hepper på dem...


    hvorfor SKAL alle, især her på Sjælland, virkelig heppe på en af de to???


    mange her fra helsingør hepper ikke engang på HIF...de hepper på enten BIF eller FCK....dér var det nedern syns jeg... X(


    Er det så ikke værrere at en bonderøv fra jylland hepper på FCK ?.... :))

  • jeg syns det er for meget med alle de fans der hepper på dem...over halvdelen kommer ikke engang fra byen eller noed, og så kommer de med sådan nogle lame forklaringer med hvorfor de hepper på dem...


    hvorfor SKAL alle, især her på Sjælland, virkelig heppe på en af de to???


    mange her fra helsingør hepper ikke engang på HIF...de hepper på enten BIF eller FCK....dér var det nedern syns jeg... X(


    personligt glor jeg aldrig fodbold...heller ik selvom Danmark spiller en eller anden super vigtig kamp....og så kommer folk med det der: "øøøøv du ser ikke engang når det er Danmark der skal spille en vigtig kamp mand!!"
    -VIGTIG? -nej LIGEGYLDIG? -ja...
    jeg menr....det er jo bare en sport - what's the big deal?
    sport = spil, spil = leg...


    jeg interesserer mig ganske enkelt slet ik for det...hepper heller ik på nogen "speciel" klub...de kan da rende mig med deres bolde... ;)

  • Fodbold er ikke det vilde. Amr. fodbold er lidt mere ved, efter min mening. Men det er jo smag og behag. Skal måske være offensiv linebacker for Razorbacks i Vejle - skal ind og træne lidt på tirsdag, og se om det er noget ved. Det er mange penge i udstyr osv - der indgår også en hel del styrketræning, og det koster også knaster. Ved ikke om jeg vil smide så mange penge efter det igen.


    Okay, det var off-topic - men der var den altså :D

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, nemlig. Syntes ikke der sker en skid. De kører jo bare rundt og rundt. Ligesom fodboldspillere bare løber frem og tilbage. Det er fint hvis folk kan se noget spændende i en eller begge dele, men det kan jeg nu ikke.


    Well, ud over køje-sport, så er den eneste sport der siger mig noget nok kampsport. Men generalt, så siger det mig nu ikke rigtig noget at sidde foran flimmerkassen og se på nogle der dyrker sport. :))


    Køjesport og kampsport ?(?( Hvis man lige ser bort fra at man har smidt pyjamassen i det første er det jo næsten det samme :P:P
    Jeg ser da ikke alt sport; faktisk kun fodbold, håndbold og cykling 8o

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    hvorfor SKAL alle, især her på Sjælland, virkelig heppe på en af de to???


    Fordi de måske synes at de spiller en god gang "bal"


    [/quote]mange her fra helsingør hepper ikke engang på HIF...de hepper på enten BIF eller FCK....dér var det nedern syns jeg... X([/quote]
    Nok fordi de er bedre end Helsingør


    [/quote]sport = spil, spil = leg...[/quote]
    Ja og leg=sjov


    [/quote]jeg interesserer mig ganske enkelt slet ik for det...hepper heller ik på nogen "speciel" klub...de kan da rende mig med deres bolde... ;)[/quote]
    Okay - men du må ha' mig undskyldt. For du virker også meget som en eller anden radikal politiker, som ikke rigtig ved hva' han ska' mene - men altid ska' sige et eller andet negativt - om alting. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Men generalt, så siger det mig nu ikke rigtig noget at sidde foran flimmerkassen og se på nogle der dyrker sport. :))


    Kan godt følge dig der rotte, det er 100 gange sjovere selv at dyrke det!


    Især tennis, det er røv kedeligt at glo i kassen, men herre grinern og spille selv :D

  • Jeg holder ligeledes med FCK, når vi nu snakker i dansk fodbold, men dem i udlandet som jeg holder med, er helt klart Real Madrid :)):))


    Jeg synes at de på Tv3/Tv3+ at de sender ikke kun FCK og Brøndby... De viser da også mange andre hold, men ja det meste de viser er FCK og Brøndby, men de er jo også nogle af topholdene i dansk fodbold ;)