DBA account hjælp

  • DBA account hjælp


    Hejsa jeg skal lige have lidt hjæl ;)


    PM mig


    Thomas

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Hvis nu du skrev noget om hvad det var du skulle have hjælp til så ville man vide lidt bedre om man overhovedet er i stand til at hjælp, og derved bruge tid på pm.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by TheOriginalTB
    For nærrig til at købe dine ting selv? Jeg kan godt se at en tyver vælter budgettet...


    Det har sgu da ikke en skid at gøre med at være nærrig. Det er DBA som er nærrige. Gul & Gratis er f.eks. gratis.
    Det er da latterligt at man skal betale for at se numre.


    Så jeg syntes godt nok at din kommentar var øm :)

  • Quote

    Originally posted by Shiver


    Det har sgu da ikke en skid at gøre med at være nærrig. Det er DBA som er nærrige. Gul & Gratis er f.eks. gratis.
    Det er da latterligt at man skal betale for at se numre.


    Så jeg syntes godt nok at din kommentar var øm :)


    Øhh er det nærrigt at have en forretning hvor man ønsker at tjene penge? Tager du også varerne i netto - for det er jo gratis et andet sted? Hvis du synes det er latterligt at man skal betale for den ydelse dba.dk giver dig, så kan du jo bare bruge gul&gratis.

  • Quote

    Originally posted by Shiver


    Det har sgu da ikke en skid at gøre med at være nærrig. Det er DBA som er nærrige. Gul & Gratis er f.eks. gratis.
    Det er da latterligt at man skal betale for at se numre.


    Så jeg syntes godt nok at din kommentar var øm :)



    DBA er en forretning. Så håber virkelig det var en joke, det du skrev. Ingen gør det gratis i længden.


    Personligt selv, kunne jeg ikke finde på at spørge en kammi om jeg må "låne" hans account. Ellers skal jeg have en god undskyldning (kan være en hulens masse ting) som muligvis i dette tilfælde.


    Så længe det ikk bliver til en vane. en enkelt gang eller 2 er okay.


    og så længe folk ikke pludselig oprette tråde hver eneste dag og beder om accounts osv.
    I bund og grund er det ulovligt.

  • Nogle folk herinde spiller så hellige at det er til at få ondt i røven over :)
    "Jeg kunne aldrig finde på at låne min vens account".
    - Nej, du kunne du ikke vel? For vi er alle så lovlydige :)


    For mig at se, ligner det der noget man skriver for at spille hellig :)

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    Nogle folk herinde spiller så hellige at det er til at få ondt i røven over :)
    "Jeg kunne aldrig finde på at låne min vens account".
    - Nej, du kunne du ikke vel? For vi er alle så lovlydige :)


    For mig at se, ligner det der noget man skriver for at spille hellig :)



    Lyder som om der er pæn forskel på dig om mig.


    Der er nogen ting som jeg kunne finde på, hvor du måske ikke ville have gjort det. :9xo


    I tilfælde af dba, har jeg ikke noget imod at betale en tyver eller hvor meget det nu ligger på, det har sgu intet med hellig at gøre. :boxed: (troede man var stoppet med sådan noget efter 9.klasse)

  • Det er da os ulovligt at få oplyst nummer fra en andens account?
    Det jo kun den person som har betalt for den enkelte account som har retten til at få oplyst nummer og ikke andre.
    Jeg ved da at nogle forum banner folk som oplyser nummer fra dba til andre.

  • DBA er også gratis, bare snup avisen i en kiosk eller lign..så har du alle de tlf du skal bruge.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by TheOriginalTB


    OMG - du mener at det er gratis hvis du istedet stjæler avisen..


    Jaja min nye bil er også gratis, jeg skal bare snuppe den hos forhandleren.. SYG moral nogle mennesker i dette forum har.h


    Jeg er ret sikker på det var ironisk...sådan opfattede jeg den ihvertfald.


    Men noget andet er at man nemt kan læse den gratis...og fuldt lovligt. Bare tag på biblioteket og læs den der.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Sethos
    Meget hyggeligt at se, at Axel bare bedte om hjælp til en DBA Account, sagde ikke hvad det handlet om.
    Siden er det bare gået rimlig ned af bakke med antagelser og tilsvining :boxed:


    Nu mener jeg ikke lige at jeg personligt har svinet ham, men han er jo altid velkommen til at skrive i denne tråd og forsvare/forklare sig selv hvis han mener det er nødvendigt.


    Som jeg skriver længere oppe bør han skrive noget om hvad det er han mangler hjælp til da de fleste jo kan hjælpe med nogle ting, men ikke med andre, og hvorfor skulle man pm'e ham når man ikke aner hvad det er han behøver hjælp til.


    EDIT: Axel sidder sikkert og morer sig over at vi er gået i selvsving :clap:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().


  • Der er mange steder man kan få DBA gratis, eksempelvis på min lokale McD..

  • Hold da op sikke en diskussion jeg fik startet her.


    Og nogle mener jo åbenbart at fordi jeg er ADMIN, må jeg ikke skrive i mit eget forum?


    Jeg ved godt det koster penge, meeeeennn der er vel grænser for hvor meget man vil betale for et telefon nummer.


    Og ja jer er nærig på nogle punkter, og det skal i vel bare være glade for egentlig, ellers kunne det jo godt være at nogle ting her på Tweak.dk pludselig kom til at koste penge ligesom de gør på nogle andre sites.


    Men bare glem denne tråd jeg har købt mig adgang til kærer DBA. men i må da gerne holde diskussionen igang, kan være i kan overbevise mig om at Tweak.dk også skal være et betalings site.


    Da vi jo ligesom DBA egentlig uddeler information og viden.


    venlig hilsen
    Thomas Axel

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Axel
    Hold da op sikke en diskussion jeg fik startet her.


    Og nogle mener jo åbenbart at fordi jeg er ADMIN, må jeg ikke skrive i mit eget forum?


    Jeg ved godt det koster penge, meeeeennn der er vel grænser for hvor meget man vil betale for et telefon nummer.


    DBA har en forretning, hvis ikke du vil købe deres service, så kan du bruge nogle andre alternativer som er gratis. At du ikke vil betale 20 kroner til at telefonnummer - så du kan købe en vare til f.eks. 500, det er IMHO ekstremt småligt. Er de 20 kroner et issue for din samlede økonomi, så bed sælger om at sætte prisen på varen 20 kroner ned.



    Quote

    Originally posted by Axel
    Og ja jer er nærig på nogle punkter, og det skal i vel bare være glade for egentlig, ellers kunne det jo godt være at nogle ting her på Tweak.dk pludselig kom til at koste penge ligesom de gør på nogle andre sites.


    Hvis du lavede tweak.dk til et betalingssite, ville du så ikke også være lidt ærgelig hvis en person købte adgang og så delte denne adgang ud til alle sidens brugere?


    Quote

    Originally posted by Axel
    Men bare glem denne tråd jeg har købt mig adgang til kærer DBA. men i må da gerne holde diskussionen igang, kan være i kan overbevise mig om at Tweak.dk også skal være et betalings site.


    Da vi jo ligesom DBA egentlig uddeler information og viden.


    venlig hilsen
    Thomas Axel


    dba.dk har valgt at tage penge for deres service, hvis du vil gøre det samme, fint med mig.