tror ALDRIG jeg har været så bange før

  • jeg var ude og sejle for ca 45 min siden ( klokken er nu 20.16) og det gik jo fint nok indtil der kom en KÆMPE olie tanker men det var heller ikke problemet det var bare de bølger den lavede som sedvanelig som jeg plejer at gøre når der kommer nogen fede bølger sejler jeg ind i dem for at lege lidt men da jeg så ville ud igen for at sejle ind i dem igen så tager jeg fat i en bølge med båden for at sejle lidt hurtigere det går så også fint nok INDTIL det KÆMPE skib lavede en bølge der var LIDT højere end de andre mig og min ven blev så fanget i den og kunne ikke komme ud lige meget hvordan vi styrede båden stod ca sådan her / op af bølgen men heldigvis var båden for stor til at vælte så det gik heldigvis


    men så tager man jo bare ud og sejler igen imorgen og håber på at der kommer nogen store skibe igen

  • Puha! Det var godt der ikke skete noget.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg har prøvet det samme i en 10 fod bananskræl
    med en 9,9 Evinrude på. Er noget af en grim
    oplevelse. Båden væltede og gik under og vi fløj bare
    i vandet. X(
    Har også prøvet et motorstop midt i Storebælt. Er
    også mindre sjovt. Vi kunne ikke engang padle ind,
    strømmen var for stæk :(
    Efter en times panik lykkedes det mig af få gang i den
    elendige motor. Jeg havde endda lige købt den.
    Den satte sig, hvis man gav lidt for meget gas.
    Det var direkte tilbage til sælgeren og aflevere lortet.


  • Er der det uheld du ikke har været udsat for?


    Anyways, rimli surt :(

  • lyder lidt sygt neo :(


    Nu går jeg lidt udenfor emnet men jeg så et program på discovery channel om en skib der sank i et af oceanerne ud for kina (eller der omkring)
    Der var ca. 200 mand på skibet, og de hoppede alle i. Det gode var at vandet var over 25 grader varmt, som det mindst skal være for at man kan overleve deri i længere tid, så de kunne svømme til land. Det slemme ved det var så at havet var fyldt med menneskeædende hajer.. De trak bare en mand ned efter behov.. damn jeg kan næsten fornemme hvordan det var :rolleyes:


    Ud af 200 kom kun under 100 i land

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by cla
    Er der det uheld du ikke har været udsat for?


    Anyways, rimli surt :(


    Hvis jeg var en tegneseriefigur, ville jeg nok være
    Anders And... he he


    Har da oplevet lidt af hvert og det kan jo gå galt
    sommetider. Bare mærkeligt det altid gør det for
    mig?
    Det er nu ikke noget jeg sådan tænker over.
    Kommer i tanke om det når jeg ser noget, der minder
    mig om det ;)
    Jeg burde måske nævne at jeg ofte er svine heldig også :))


  • Kan godt forstå du ikke tænker over det, det kan jo ikke betale sig ;)


    Kender godt fornemmelsen af at føle sig som anders and, tror sq desværre os jeg er af den uheldige type ...


    Det er lige før din sidste kommentar får det til at se endnu værre ud :))

  • Well, jeg har da prøvet at sejle 36 knob med en torpdeomissilbåd i total tåge hvor man ikke kunne se stævnen af båden. Vi havde travlt da vi var på vej fra Køge til KBH ifm. en redningsaktion.
    Det var som at sejle uden øjne - brugte 3D-radar hele vejen og slog først ned i fart da vi nærmede os KBH Havn.


    Selve redningsaktionen gik ikke så godt. En fiskekutter var sejlet ned af en coaster og vi fik den tvivlsomme fornøjelse at bjærge ligene.


    Selve sejladsen er nok den vildeste jeg har prøvet - og tro mig jeg har prøvet nogle slemme ting på havet.

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Ja - og jeg har kørt på cykel på Vesterbrogade i myldretiden :rolleyes:


    Kom igen den dag du har kronraget dit hovedet for derefter at gå gennem Nørrebro i weekenden efter det er blevet helt mørkt imens du mumler et eller andet på tysk... :))


    .... Eller endnu bedre.... Tage en gåtur fredag aften gennem Ishøj-planen med et sydstatsflag... :)) ...


    *G* :))


  • :D:D:D:D:))8)

  • det var rimeligt godt at der ikke skete noget men der kom sQ ikke nogen skibe næste dag som kunne lave store bølger sidste år hvor der var is på fjorden der tog mig og nogen venner ud på en isflage og som der altid sker når man gøre sådan noget så knækker de og vi sejlede langt ud og blev hentet i helikopter........jeg har også prøvet i den sammen båd at motoren ude på havet prøvede ca at rive i snoren 45 gange inden jeg gav op så fant jeg en lille rød knap på siden af motoren den var så trykket ind og så rev jeg i den og prøvede at starte den så startede den det var sQ sluk knappen der var blevet trykket ind af vandet eller sådan noget


  • Hmm, tæt på der røg endnu et tastatur....LOL LOL Rimelig provo i stil med at nævne 2. verdenskrig på et værtshus i Tyskland. Tro mig, de har stadig følelser for dén tid.. :O