Væk med AC Ryan forum?

  • Hey, havde bare den tanke at siden AC Ryan konkurrence er slut, og den bare fylder, om den så ikke skulle fjernes igen?


    Det var så nok mest til en der administrerer dette ;)


    Men ved ikke om folk gerne vil beholde dette forum, så kunne jo lave en poll, bare for sjov :)

  • Jeg vil gerne kunne blive ved med at gå ind på forummet, og tjekke alle de fede casemods der er blevet lavet.

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Quote

    Originally posted by asgerbj
    Jeg vil gerne kunne blive ved med at gå ind på forummet, og tjekke alle de fede casemods der er blevet lavet.


    Har vi jo vores casemod sektion til.


    Jeg er lidt lige glad.. Kigger der aldrig sårh.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa


    Har vi jo vores casemod sektion til.


    Jeg er lidt lige glad.. Kigger der aldrig sårh.


    Lige præcis, så kunne den måske flyttes til Casemod forummet

  • Synes det lidt ligemeget. Så meget fylder det jo heller ikke igen ;) Synes også det er god måde at se hvem der deltog.


    Men i sidste ende er det fuldstændig ligemeget.


    Mvh Stubkier

  • Jeg er nu også lidt ligeglad. Der er folk der vil bruge det og folk der ikke vil. Jeg så da også gerne World of Warcraft forummet fjernet, fordi jeg synes det er overdrevent med et helt forum til et enkelt spil, men der er mange jo også uenige.

  • men dette forum var jo beregnet til en enkelt konkurrence, så hvis den bare blev flyttet ind til casemod sektionen var det fint for mig

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    men dette forum var jo beregnet til en enkelt konkurrence, så hvis den bare blev flyttet ind til casemod sektionen var det fint for mig


    Så skriv en pm til en mod? altså.. Sorry for at være et surt opstød nu.. Men hvorfor skal vi andre ha at vide at du synes at den fylder.?

  • Case moddene i A. C. Ryan konkurrence forumet et flyttet til Casemod sektionen. Og om 1 min er A. C. Ryan konkurrence forumet væk.


    Og trådene er blevet åbnet op igen sådan at man kan komme med en kommentar eller to, og dem der ikke fik gjort det færdigt eventuelt kan fuldføre deres arbejde.