Erfaringer med RMA hos expressdelivery

  • Hvad siger jeres erfaringer om RMA sager hos expressdelivery? Er de lige så inkompetente som getmore eller er jeg bare uheldig?


    Jeg har købt et bundkort af Spronx som har været til RMA siden d. 25/4-07 - statud på deres side er blot at det er modtaget d. 25/4..


    Igår skrev jeg en mail til post@expressdelivery.dk (den eneste mail på deres side, så vidt jeg kunne se..) hvor jeg beder om en opdatering af RMA sagen. Jeg fik en mail retur med at jeg skulle skrive til service@expressdelivery.dk.. (Deres mailsystem kan tydeligvis ikke kommandoen "forward mail")


    Idag har jeg intet hørt fra dem.. Er det kotumne hos dem, eller er jeg bare uheldig?

  • Prøv at ringe til dem.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • har gode erfaringer.. der går self 2-3 uger som der normalt gør.

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.


  • Jeg har skrevet på mail til dem to gange inden for de sidste 10 dage, og har stadig intet hørt. Jeg har et sæt ram og et bundkort derinde, som de ifølge deres site modtog den 20/4. Synes godt nok det er ringe service! Hader også at man ikke kan ringe til dem, da de ingen numre opgiver under kontakt på hjemmesiden. Helt sikkert sidste gang ved dem..

  • Jeg har personligt ingen erfaringer, men en bekendt bestilte et 8800GTS grafikkort som var defekt ved modtagelse og det tog 4 dage for dem at fejlsøge og sende et nyt. Så det er det yderst godkendt i mine øjne.

  • Quote

    Originally posted by Carpe^Diem


    Jeg har skrevet på mail til dem to gange inden for de sidste 10 dage, og har stadig intet hørt. Jeg har et sæt ram og et bundkort derinde, som de ifølge deres site modtog den 20/4. Synes godt nok det er ringe service! Hader også at man ikke kan ringe til dem, da de ingen numre opgiver under kontakt på hjemmesiden. Helt sikkert sidste gang ved dem..


    Hvis du er så utilfreds, så tjek biksen ud inden du handler hos dem. Expressdelivery har ingen telefonisk support, og sparer så lidt der, hvilket i sidste ende gør deres produkter en smule billigere.
    Dit bundbrædt og RAM er højst sandsynligt sendt til leverandøren, afventer ombytning/test. Jeg er klar over det er pisse irriterende at vente, men der er nok ikke andet at gøre - alternativt kan du betale en smule mere næste gang og så handle hos en af "de store".

  • Quote

    Originally posted by Maverick


    Hvis du er så utilfreds, så tjek biksen ud inden du handler hos dem. Expressdelivery har ingen telefonisk support, og sparer så lidt der, hvilket i sidste ende gør deres produkter en smule billigere.
    Dit bundbrædt og RAM er højst sandsynligt sendt til leverandøren, afventer ombytning/test. Jeg er klar over det er pisse irriterende at vente, men der er nok ikke andet at gøre - alternativt kan du betale en smule mere næste gang og så handle hos en af "de store".


    Du er meget smart at høre på! Jeg tjekkede det skam ud fra start men regnede ikke at det var noget problem eftersom at de opgiver nogle mailadresser. Men når de nu heller ikke svarer på dem, så er det noget svært at komme i kontakt med dem. Og så meget billigere er deres side nu heller ikke, ofte bliver de overgået af andre. Jeg købte der fordi de havde lageret.. hvilket jo er klart nok når det på det nærmeste er rent internet salg fra Midtdata. Desuden så skrev jeg til dem den 20/4 for at høre hvor lang tid der ville gå, og der kom straks svar at normal leveringstid var 10 arbejdsdage, som man vel må sige er gået.


    alternativt kan du betale en smule mere næste gang og så handle hos en af "de store" ... tsk tsk tsk... når man betaler og de selv ligger op til at 10 dage er normalen, også ikke gider skrive igen for at fortælle at de på en eller anden måde er forsinket, så mener jeg at jeg er i min ret til at brokke mig. Jeg ved udemærket godt at det nok ikke er normalen..

  • Quote

    Originally posted by TheOriginalTB


    Så kan de vel for helvede opdatere RMA sagen så man kan se at der sker noget i sagen. Status er blot "modtaget 25/4"


    når de har sendt det videre til deres leverandør, så er det ikke sikkert de aner mere om det end du gør ....jeg er sikker på du nok skal få dine ting, men det sker alle steder at den slags kan tage et par uger eller 3....hvis deres leverandører er nogle smølehoveder specielt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Har ikke været så "heldig" at jeg har kunnet have en RMA sag hos dem.


    De gange jeg har bestilt hos dem har jeg annuleret min ordre igen efter en uges tid eller to da de alligevel ikke havde tingene hjemme, og det er ikke meget respons man får fra dem.


    Men det er en helt anden sag.

  • Har heller ikke noget godt, at sige om dem...


    Bestilte dele hos dem og hvor leveringen blev udsat konstant, hvor jeg så ændrede ordren til noget de skulle ha på lager, hvilket så viser sig ikke, at være aktuelt alligevel.
    Sletter så ordren og køber et andet sted... en uge senere kommer den en mail, at nu havde de sendt min ordre og trukket pengene! 8o
    Odren skal slette manuelt, men det havde de lige glemt... Men efter noget brok, så ville de self tilbagebetale returomkostningerne, men nææh nej, den skulle man også rykke for! Og det skulle også ske via anden mail adresse. :-/


    Men det siges, at de ejes af Midtdata, så det kan være en forklaring på den dårlige service!


    Men du må bare blive ved med, at kontakte dem...

  • Quote

    Originally posted by Carpe^Diem
    Du er meget smart at høre på! Jeg tjekkede det skam ud fra start men regnede ikke at det var noget problem eftersom at de opgiver nogle mailadresser. Men når de nu heller ikke svarer på dem, så er det noget svært at komme i kontakt med dem. Og så meget billigere er deres side nu heller ikke, ofte bliver de overgået af andre. Jeg købte der fordi de havde lageret.. hvilket jo er klart nok når det på det nærmeste er rent internet salg fra Midtdata. Desuden så skrev jeg til dem den 20/4 for at høre hvor lang tid der ville gå, og der kom straks svar at normal leveringstid var 10 arbejdsdage, som man vel må sige er gået.


    alternativt kan du betale en smule mere næste gang og så handle hos en af "de store" ... tsk tsk tsk... når man betaler og de selv ligger op til at 10 dage er normalen, også ikke gider skrive igen for at fortælle at de på en eller anden måde er forsinket, så mener jeg at jeg er i min ret til at brokke mig. Jeg ved udemærket godt at det nok ikke er normalen..


    Express Delivery er Midtdata! De har samme adresse som MidtData, og tror endda også at der står Express Delivery på en dør eller postkasse der ude.


    Anyhow, tror det er meget forskelligt om man trækker en nitte ved dem... kender flere der har haft store problemer med Midtdata (og dermed også ED), men jeg har aldrig selv haft problemer med dem, og det er der flere her inde fra der heller ikke har.


    Pøj pøj med det..