To problemer..

  • Hey derude..


    Har to forskellige slags spørgsmål, så laver bare dem i OFF.


    Hvilke slags "hjemmesider" findes der hvor man har sin egen plads at uploade på? Som f.eks. webbyen, 123hjemmeside osv.. Det er fordi jeg har en bruger på en hvor der ligger lidt forskellige ting uploadet, men kan ikke huske hvad den hedder. :S


    Det andet spørgsmål er lidt mere kompliceret.


    Har en ekstern USB Hd, som hele tiden har fungeret osv, men nu efter en uges tid når jeg sætter USB stikket i og drevet burde poppe op, sker der ikke en skid.
    Istedet siger den bare at det er en ukendt enhed, og med gult udråbstegn ude foran. Har prøvet at trykke opdater driver og fjerne den igen osv. Andre gange når jeg sætter stikket i står der bare Usammensat enhed eller noget i den stil.. :S
    Den kører USB 2.0 og har som sagt hele tiden fungeret..


    Gerne hjælp til begge spørgsmål.


    På forhånd tak.


    /natch

  • har den seperat strømforsyning den harddisk? hvis ikke, kan der være problemer med at fodre nok strøm ind i den (de fleste har 2 usb stil, og det hjælper at sætte den til strømmen til en anden computer) - men har det virket før, er det nok ik det som er i vejen. Men på den anden side, hvis den har kørt i maskinen før ligger der også noget data om enheden i enum i registreringsdatabasen, og den burde derfor ikke være i tvivl om hvad det er for en dims.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by natch
    Har to forskellige slags spørgsmål, så laver bare dem i OFF.


    Og hvorfor så ikke bare lave to tråde, så de kan komme i de rigtige fora? Hvis alle bare samlede deres spørgsmål i en tråd, så behøvede vi jo kun en afdeling ;)


    Så gør dig selv og os andre en tjeneste, og del dine spørgsmål op - så kan du lukke den her tråd bagefter ;)

  • Quote

    Originally posted by neiro
    har den seperat strømforsyning den harddisk? hvis ikke, kan der være problemer med at fodre nok strøm ind i den (de fleste har 2 usb stil, og det hjælper at sætte den til strømmen til en anden computer) - men har det virket før, er det nok ik det som er i vejen. Men på den anden side, hvis den har kørt i maskinen før ligger der også noget data om enheden i enum i registreringsdatabasen, og den burde derfor ikke være i tvivl om hvad det er for en dims.


    Den siger osgå nede i fundet hardware at det er "Mass Storage Device" men drevet popper stadig ikke op,.. :S

  • Er det heller ikke at se i diskhåndtering? (computeradministration)

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by natch


    Hvilke slags "hjemmesider" findes der hvor man har sin egen plads at uploade på? Som f.eks. webbyen, 123hjemmeside osv.. Det er fordi jeg har en bruger på en hvor der ligger lidt forskellige ting uploadet, men kan ikke huske hvad den hedder. :S


    /natch


    dem findes der søreme mange af og de tilbyder allesammen forskellige services, plads, styresystemer osv.


    Jeg bruger selv Pandela.com til en lille clan-hjemmeside, hvor man kan få 50,100 eller 150MB plads med begrænset trafik.


    jeg har overvejet at skifte over til DomainDirect, nævnt her

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200