SU - beholder i den selv eller...

  • Ja jeg er jo studerende og jeg får SU, men mine forældre forlanger det meste af min SU istedet for børne penge.


    Hvordan har i det med jeres SU, beholder i det hele selv eller skal i af med den?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet en gang, sidst af nano ().

  • Bor ikke hjemme så det siger sig elv hvem der tar min SU :p

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Får ikk endnu, men når den tid komme beholder jeg det hele selv :)


    De gamle er sku nogle søde mennesker hvad sådan noget angår :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by nano
    Ja jeg er jo studerende og jeg får SU, men mine forældre forlanger det meste af min SU istedet for børne penge.


    Hvordan har i det med jeres SU, beholder i det hele selv eller skal i af med den?


    Det har jeg aldrig hørt om før. Beholder det i stedet for børnepengene.


    Børnepengene er kun 1000,- om måneden.

  • Hvorfor skulle dine forældre have det i stedet for børnepenge? Får du så stadig tøj og lommepenge af dem eller?


    Da jeg blev 18, blev der cuttet for ALT fra dem af... det meste inden faktisk... og fra den dag jeg blev 18, skulle jeg betale 1000,- til dem hver måned.


    Er steget til 1200,- - det er for et værelse, få vasket tøj og så mad de 2-3 gange om ugen jeg spiser hjemme.


    edit: er ikke på SU mere, men da jeg fik SU var den på 2100... og har hele tiden haft et deltids job, som nu er fuldtid.

  • Min fars ordning var: (Boede der til jeg var 20)
    Betal 2K om måneden


    Min mors ordning ville være: (Har aldrig boet der)