• Igår eftermiddag kl. 17 sender jeg en disk til RMA fordi den har bad sectors og fordi seatools melder om fejl på disken. Idag kl 14:39 får jeg en mail om at disken er modtaget, undersøgt og fundet defekt. Her til aften kl. 20:43 modtager jeg en mail om at en ny disk er afsendt afsted til mig.


    Hvis ikke det er helt utrolig hurtig service fra shg.dk ja så ved jeg fannerme ikke hvad..


    Jeg kan vist roligt sige at alle mine hardware køb for fremtiden bliver hos shg!


    GetMore skal have 14 dage for at modtage en pakke og derefter skal de behandle RMA sagen (igen en ca. 14 dage..)



    SHG.DK FTW!

  • Det lyder sgu godt!


    Har selv et kabinet til RMA hos Getmore, og de fik det den 13/4! Det er en måned siden. De siger at de først skulle have et RMA nummer hos deres leverandør, som tog 14 dage...Og så skal det så være 14 dage hos deres leverandør for at blive vurderet med henblik på en ombytning.


    Der var en stor flænge i det da jeg modtog det, så det kan vel ikke være så svært at vurdere at det bare skal ombyttes med så lidt mulige gener for kunden...Getmore kunne lære lidt at shg!

  • Ingen af de varer jeg har modtaget fra SHG har fejlet noget, men der har i min erfaring kun været dejlig hurtig og brugervenlig kundeservice :D

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Jeg har faktisk kun hørt gode ting om shg.dk (lige på nær Sukkerfars indlæg). Har også selv handlet der et par gange uden problemer.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Well, i det store hele er jeg egentlig også tilfreds med SHG's service. De sidste mange bestillinger har bare været brugte ting solgt som nye - og det gider jeg sgutte stå model til.

  • Jeg har også kun haft gode erfaringer med SHG, kan dog ikke udtale mig om deres RMA service.


    Den HELT store guld vinder i mine øjne er dog Zitech computer. Deres service er da eminent!
    Jeg står med et defekt 6800GT kort, jeg tager ind i butikken, forklarer problemet, manden går ind med mit kort og kommer ud igen med det 5 minutter efter og jeg står bare og tænker 8o siger tak og smutter.
    Se DET er hvad jeg kalder for service!


    Dette minder ret meget om din historie.

  • Hem, har haft proglemer med SHG, de var 3 uger om at vudere en HDD, og da de så fandt ud af at den nok ikke virkede sendte de mig en mindre og billigere model...


    Men eGo Hardware og Cybercomputer det ved man hvad er!

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Har vel handlet for i alt over 20k hos shg.dk og har altid oplevet superb service generelt og ved et par RMA'er jeg har haft hos dem :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by OC-Dog
    Det lyder sgu godt!


    Har selv et kabinet til RMA hos Getmore, og de fik det den 13/4! Det er en måned siden. De siger at de først skulle have et RMA nummer hos deres leverandør, som tog 14 dage...Og så skal det så være 14 dage hos deres leverandør for at blive vurderet med henblik på en ombytning.


    Der var en stor flænge i det da jeg modtog det, så det kan vel ikke være så svært at vurdere at det bare skal ombyttes med så lidt mulige gener for kunden...Getmore kunne lære lidt at shg!


    Velkommen i klubben, jeg modtog en defekt router, fik den byttet om (tog tre uger) og så fik jeg endnu en defekt router. jeg skrev dem en bestemt mail om at jeg forventede mine penge retur ASAP... Jeg fik til sidst mine penge, men også en sjofel mail med noget i stil med "du er heldig at vi overhovedet giver dig pengene retur, da dine 14 dages prøvetid er udløbet"


    NEVER EVER getmore.dk, heller ikke selvom de har fået deres E-mærke tilbage igen.

  • Har aldrig prøvet SHG's rma serivce.



    Men det bedste firma jeg nogensinde har handlet ved er Zitech Computer, har aldrig oplevet sådan en god serice. Har haft min computer nede ved dem 3 gange fordi den var gået i stykker, fejl jeg selv var fejl. Jeg har haft flyttet indmaden over i et andet kabinet, der ryger garentien jo selvfølgelig. Men nej, SHG laver den selvom, selvom alt garenti er bortfaldet, giver mig nyt hardware og windows xp. Ved ikke om det er fordi de ikke har styr på noget, eller om de er utrolig flinke? :) og det er altså 3 gange de har lavet den, og jeg har fået noget nyt. Begge 3 gange var jeg kommet til og ødelægge noget hardware...


  • Ligner det jeg selv har prøvet 2 gange... :clap:

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Har aldrig prøvet SHG's rma serivce.



    Men det bedste firma jeg nogensinde har handlet ved er Zitech Computer, har aldrig oplevet sådan en god serice. Har haft min computer nede ved dem 3 gange fordi den var gået i stykker, fejl jeg selv var fejl. Jeg har haft flyttet indmaden over i et andet kabinet, der ryger garentien jo selvfølgelig. Men nej, SHG laver den selvom, selvom alt garenti er bortfaldet, giver mig nyt hardware og windows xp. Ved ikke om det er fordi de ikke har styr på noget, eller om de er utrolig flinke? :) og det er altså 3 gange de har lavet den, og jeg har fået noget nyt. Begge 3 gange var jeg kommet til og ødelægge noget hardware...


    Du er træt, gå iseng!


    Men ja, syntes også shg er det bedste sted at handle hardware..


    og grunden til at det går så skide hurtigt derude, er nok fordi jeg lige er kommet derud og fået arbejde 8)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by DXC



    Mente selvfølgelig ZITECH COMPUTER, smarte.


    Ej, virkelig?! troede seriøst du mente Shg.......... :pokey:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Altid godt med god service :)


    Men folk har selvfølgelig altid blandede erfaringer med forskellige firmaer.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Bllets
    Har aldrig handlet i Shg.dk :ph34r:


    Holder mig til bob.dk, den ligger dejlig tæt på :D


    fint nok og de er også rimelig flinke der inde når de gider at komme ud til folk, men ellers få du da også lov til at betale for varen :rolleyes: :boxed:


    til toppic
    Jeg har købt for snart 10k hos SHG men blev skuffet over pivringe hjælp ved rma på Kingston ram, ordnede det selv med Kingstons customerservice uden om SHG efter et par lange og unødvendige samtaler med ellers flinke medarbejdere. Dvs. blandet opfattelse af butikken, fino med levering til ok priser men små ridser i lakken når der skulle RMA til. Handler dog stadig hos dem.


    Rafal Pyszko

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

    Rettet en gang, sidst af Rafal Pyszko ().