HP Respons, please !

  • Ey gutter og evtuelle gutinder :D


    Har i nogen tid siddet og arbejdet på et design, dog langt fra færdig endnu, mangler en masse små pudsenusseting, eller hvad man nu skal vælge at kalde dem ...


    Men besøg lige http://www.macimuz.dk/ecpdk


    og giv en mening ... Og jeg vil da gerne lige have en kommentar på jeres mening(er), dsv. en kommentar som et fucking nice design eller et fucking grimt design kan jeg ikke bruge til noget .. Så konstruktiv kritik eller ros !

  • Quote

    Originally posted by master
    jeg syntes den er noget kedlig at se på når der ikke er lidt flere faver på,men ellers ser jeg frem til at link mm begynder at virke.


    Rigtigt nok, der mangler endnu nogle farver, men så længe toppen ikke er der, så virker det kedeligt som du siger, ved bare endnu ikke rigtigt hvordan toppen skal være ...


    Men ellers kommer der ikke flere farver ind i designet, kun nogle få finesser, pyntegenstande om man vil ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Rigtigt nok, der mangler endnu nogle farver, men så længe toppen ikke er der, så virker det kedeligt som du siger, ved bare endnu ikke rigtigt hvordan toppen skal være ...


    Men ellers kommer der ikke flere farver ind i designet, kun nogle få finesser, pyntegenstande om man vil ...


    Skal der være reklammer i topen?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Rigtigt nok, der mangler endnu nogle farver, men så længe toppen ikke er der, så virker det kedeligt som du siger, ved bare endnu ikke rigtigt hvordan toppen skal være ...


    Men ellers kommer der ikke flere farver ind i designet, kun nogle få finesser, pyntegenstande om man vil ...


    det ser rigtig godt ud er selv igang med at lave en lille side http://webdesign.oc-central.dk/web/n/

  • Quote

    Originally posted by master


    Skal der være reklammer i topen?


    Jeps, der skal være et banner oven over knapperne, og et form for logo i højre side ... Har dog nogle ideer, og vi har vidst også fået tegnet et logo .. Ved dog endnu ikke hvordan det skal integreres ind på hjemmesiden ... For det skal helst have nogle farver, lidt ala vores nuværende design ... Dette design afviger heller ikke meget fra det gamle, hvilket også er meningen, da vores bruger hurtigere vænner sig til tingene !

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Rigtigt nok, der mangler endnu nogle farver, men så længe toppen ikke er der, så virker det kedeligt som du siger, ved bare endnu ikke rigtigt hvordan toppen skal være ...


    Men ellers kommer der ikke flere farver ind i designet, kun nogle få finesser, pyntegenstande om man vil ...


    Synes nu det ser godt ud, der mangler ikke flere farver (når det i toppen altså kommer på plads) ;)

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Synes da den ser cool ud... Jeg kunne ikke lave sådan en fed side..
    Men det kan jo også nemt ses på min side.. :T


    thx, men man starter jo altid et eller andet sted, og har man interessen for det, så udvikler det sig hen ad vejen ... Af mine personlige erfaringer vil jeg ikke mene man bliver vildere til design på kort tid, det tager år og erfaringer ... Bare min mening, der er nogle kreative genier blandt os, som hurtigt lære sådanne ting ... For mig selv tager det lang tid, men når man først har arbejde med det i nogle år og lært en masse ting og bliver ved med at arbejde på tingene, så sidder de også fast ! :D


    Men vil takke for den positive respons !

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    thx, men man starter jo altid et eller andet sted, og har man interessen for det, så udvikler det sig hen ad vejen ... Af mine personlige erfaringer vil jeg ikke mene man bliver vildere til design på kort tid, det tager år og erfaringer ... Bare min mening, der er nogle kreative genier blandt os, som hurtigt lære sådanne ting ... For mig selv tager det lang tid, men når man først har arbejde med det i nogle år og lært en masse ting og bliver ved med at arbejde på tingene, så sidder de også fast ! :D


    Men vil takke for den positive respons !


    jeg har kun lavet hjemmesider i 4 månneder 8)