Ny alliance

  • Ser spændende ud. Vil selv mene det er tiltrængt også.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Det er næppe noget de bare sådan lige har gjort ;)


    Hvis de sammensætter deres politik af det bedste fra alle tre stiftere, så tror jeg, at de har en chance for at komme i folketinget ved næste valg. Jeg kunne godt se det spændende i et regeringssamarbejde mellem dem, Venstre og de Konservative. På den måde kan DF få noget mindre indflydelse, og al den negative opmærksomhed rettet mod Danmark vil forhåbentlig forsvinde.

  • ja det bliver spændende at følge! ville være rart at få et ordentligt parti der kan tage DF's plads som støtteparti, eller måske blive en del af den siddende regering sammen med V og K
    godt med lidt friskt pust på den politiske bane :D

  • Følger ikke pokkers meget med i politik, så var lidt overrasket, da nyheden fandt mit øre fra radioen af.


    Kunne være, man skulle stemme på dem. Aner simpelthen ikke, hvor min stemme skal falde næste gang!

  • Af hvad jeg lige har læst og hørt indtil videre så er det bestemt et parti jeg kunne finde på at stemme på, men det vil tiden jo vise.


    Jeg har egentlig altid synes om Khader. Han har bare været i det forkerte parti.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dna
    Af hvad jeg lige har læst og hørt indtil videre så er det bestemt et parti jeg kunne finde på at stemme på, men det vil tiden jo vise.


    Jeg har egentlig altid synes om Khader. Han har bare været i det forkerte parti.


    - Anders


    Lige netop, jeg kan også rigtig godt lide Khader. Men uha, Jelved.........

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Følger ikke pokkers meget med i politik, så var lidt overrasket, da nyheden fandt mit øre fra radioen af.


    Kunne være, man skulle stemme på dem. Aner simpelthen ikke, hvor min stemme skal falde næste gang!


    pst.. SF.. ;)

  • Synes det lyder meget interessant. Og dejligt med et nyt liberalt parti.


    Generelt lyder deres politiske synspunkter meget, som nogle jeg kan følge. Men lad os se, når de fremlægger et rigtigt politisk program.


    Som Burger, tror jeg, der er god chance for, at de kommer i folketinget. Og ja, det ville være interessant med dem, som støtteparti til VK. Men DF har det vist lidt for lunt, til det pt. er realistisk.


    Men alt i alt yderst interessant.


    Mere info om deres politik på: http://www.nyalliance.dk

  • De har helt klart rigtig gode chancer i tinget. Khader er allerede en rigtig populær person - han kan godt bære et parti alene skulle jeg mene. En stærk leder, en klar profil.
    Ikke et parti jeg ville stemme på. Et konservativt svar på radikale? Det er ikke min kop te ;)


    Ud over det hader jeg virkelig allerede det navn. Jeg synes totalt det lyder som en flok nyfascister :))

  • Burger. Ja det må tiden jo vise.


    Hehe Slacker, jeg er lidt enig med dig. Navnet er ikke det fedeste, men som med alt andet, så vænner man sig jo nok utroligt hurtigt til det.


    Men nej, det ligger sgu ikke så godt på tungen. Men til gengæld kan man (hvis man får lyst) sige "skal du være med i den ny alliance?" :))


  • Hvad med NyAlliance + Enhedslisten + Konservative, det ville være meget bredt og måske endda dynamisk.


    Og nu siger den 3357 og lige om lidt stiger det igen, det ret sjovt så mange der tilmelder sig så hurtigt 8o


    De skal op på 20.000 stemmer for at komme ind ikke også?

  • Shahid:


    Undskyld, men jeg tror, jeg flytter fra Danmark hvis Enhedslisten kommer i regering. Deres udspil er altid fuldstændigt hen i vejret, og jeg ville virkeligt blive bange for Danmarks fremtid, hvis de kom til magten.


    Nej de hører til ude på venstrefløjen, som den vagthund og provokatør, de er i dag. De er nødvendige i folketinget, men for søren de skal aldrig i regering.


    IMO selvfølgelig ;)

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Hvad med NyAlliance + Enhedslisten + Konservative, det ville være meget bredt og måske endda dynamisk.


    Hvorfor bander du sådan? :crazyeyes:


    Enhedslisten kommer aldrig i nærheden af regeringen. De er et festligt indslag i det politiske arbejde, og der kommer af og til lidt fornuft fra dem, men der er langt imellem. Selvfølgelig er det alternative godt i forhold til dynamikken i politik, men de ville aldrig kunne samarbejde med nogen til højre for midten.


    Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    De skal op på 20.000 stemmer for at komme ind ikke også?


    De skal have 20.000 underskrifter for at stille op til valg, jo.


  • Hehe det er lige præcis derfor de ville være "sjove" at have i en regering.
    Enhedslisten som trækker til venstre, konservativ der trækker til højre, og NA til at holde dem stabile. Eller noget...


    Hehe ok tak Burger :))

  • Jeg vil glædeligt skrive under når jeg en gang bliver 18 :P


    Men bliver spændende at høre deres partiprogram, men egentlig er det R's forhold til S holdt mig fra at supporte dém tidliger, så med NA ser det noget lysere ud :D


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W