Erfaringer med Getmore

  • Hey!


    Ja jeg vile egentlig bare høre om der var nogle herinde der har gode erfaringer med Getmore? Står og skal købe ny computer og det er billigst hos dem, men det er jo ikke meget ved at bestille der hvis servicen ik er iorden..


    Nogle med gode / dårlige erfaringer ? :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Der er mange herinde der er utilfredse med deres service.
    Jeg har dog ikke selv handlet der, da jeg blev forelået ikke at gøre på grund af den dårlige service mange har oplevet.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Tror også de er gode nok hvis man ikke får problemer med sit hardware...


    Jeg har haft mit kabinet til rep i 20 dage hos dem nu, og det er først lige røget til RMA hos deres leverandør...Så de er lidt sløve på det punkt!

  • Tja jeg har nu bestilt rigtig mange gange hos getmore (eftersom de mange gange er de billigste) og har aldrig haft problemer..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Tja jeg har nu bestilt rigtig mange gange hos getmore (eftersom de mange gange er de billigste) og har aldrig haft problemer..


    De problematiske forhandlere viser sig og også først når der er noget der ikke virker og man fr brug for service. Enhver idiot kan jo pakke en vare og sende den....


    /ask

  • Blev de ikke fjernet fra edbpriser på et tidspunkt?

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Getmore har en forfærdeligt service og hvis du modtager noget hardware der ikke virker har du et seriøst problem! De er ikke til at få fat på, og hvis du endelig gør er det nogle uvidende fjolser du får igennem. brug 500kr ekstra og bestil dine ting et andet sted.

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • Ja lad for guds skyld være med at handle med det firma.


    Jeg har selv købt en bundkort, som var defekt ved modtagelse. Jeg sendte det ind for ca 1 måned siden og det er først sendt til RMA hos deres leverandør igår, så deres service stinker. Håber sgu jeg modtager et nyt bundkort inden det nye årtusind X(

  • Altså jeg har kun haft én god erfaring med dem, men det er også den eneste handel jeg nogensinde har haft med dem. Bestilte 21" LCD Samsung, og den blev leveret jævnfør deres lagerstatus. Intet problem - Måske skal jeg grue for min skærm, leveringstid, korrespondance, hvis den går hen og bliver defekt ud fra det jeg kan se hvad I skriver :ohmy:

  • Getmore er ok, man skal bare være klar over at deres lagerstatus ikke altid er opdateret på siden, det er det eneste dårlige jeg kan sige om dem.
    Havde en enkel sag til RMA - en defekt HD, fik en ny i løbet at 7-8 dage.

  • de er fine nok men som sagt lagerstatus kan du SLET ikke regne med jeg bestile noget casemod...


    og det kom en måned efter og ALT var på lager maks 2 dage stod der?


    Men ellers er de fine min far har handlet der masser af gange ingen problemer der..


    Mathias

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Mit råd: Hold dig langt væk fra dem.. Undgå dem for alt i verden.


    Så skulle det vidst være sagt. Der findes ikke værre firma.. Sjovt at de har 95% af alle varer på EDBpriser, og at de faktisk altid er de billigste? Men har de noget på lager? Jeg råder dig til at lægge dine penge et andet sted.


    Jeg er altså meget enig her, og hvis man kigger nærmere på det, er det tit med meget få kroner de er billigere, og deres lagerstatus er direkte lyv !

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Der er mange herinde der er utilfredse med deres service.
    Jeg har dog ikke selv handlet der, da jeg blev forelået ikke at gøre på grund af den dårlige service mange har oplevet.


    inkl. mig... der er også tråde på flatpanels.dk fra folk der er utilfredse med dem... jeg køber ikke hos dem igen

  • Hejsa


    vil tro at det svinger meget efter hvad man nu skal have
    jo de har mange billige ting men som mange andre skriver så har de sku aldrig sagerne på lager og de kunne i det mindste sende en mail om at det ikke var på lager og evt en lev dato !!!


    personligt er jeg stoppet med at handle der

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64