Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 2. maj 2007, 17:13

Citeret

Originally posted by GiZzZa

Citeret

Originally posted by AbeTis

Citeret

Hej

du skal da helt klart have Mercedes 270- 320 CDI - Kører nemt 14-18 på literen.

Dejlig bil hvis du skal trille en del om året. Har både, komfort,power,design, og et langt liv. :D

Kom dog i tanke om at 150k som budget er for lavt. Men bare mit bud.

Ja, det går over budgettet, hvis han skal have sig en CDI, men hvis han bare nøjes med en almindelig E290 f.eks, eller E300, kan de faktisk godt fås til under 150k.. Men du skal så bare regne med at de har fået langt i motoren.. rigtig langt, og husk at tjekke efter om de har fået repareret rust, for ellers kommer det til at koste dig en bundegård..

Men det er en utrolig dejlig bil, som kører suverent i motoren.. vi har selv en E290 fra 1997 tror jeg det er, som har gået over 700k, og den kører stadig pisse godt :) selvom der dog er skiftet dele, men det kan man jo ikke rigtig undgå når den har kørt så langt.

Nåå ja... havde sgu glemt de modeller...

e290 eller e300 er også lækre... De kører måske ikke ligefrem så meget på literen men tæt på.
Sørg for at den ikke har mere end 400k på tælleren... hvis du skal køre de 60k om året. De kan klare ca. 900k - vi snakker mercedes jo :cheers:

Speciel disse modeller er kendt for rust, så sørg for at de har været behandlet... alle de forholdsregler...
Mercedes giver i øvrigt 30års rustgaranti.

DÆÆÆO - det er en st car jeg skal bruge, og ikke en chiptunet bil med 1280 hypper ;)

22

onsdag, 2. maj 2007, 17:30

Hvad med en Citroen Xsara2? Det er da en pæn bil synes jeg - og burde opfylde de krav du nu må have.

23

onsdag, 2. maj 2007, 17:32

Citeret

Originally posted by Brition
Hvad med en Citroen Xsara2? Det er da en pæn bil synes jeg - og burde opfylde de krav du nu må have.

Hmm spændende - har du links ?

ak ak - dte er jo heller ikke en st. car

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bublegum" (02.05.2007, 17:35)

24

onsdag, 2. maj 2007, 17:43

Citeret

Originally posted by bublegum

Citeret

Jo, hvis man tager St. Car modellen. :D

http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/

Bare hop derind og vælg Citroen Xsara2 og så Stationcar i Type. Der kommer faktisk en god slat og de fleste er inden for dit budget.

Det er selvfølgelig op til dig hvad du synes om designet. Desuden er den jo heller ikke langsom af en bil som går omkring de 19 km/l.

25

onsdag, 2. maj 2007, 17:53

Citeret

Citeret

Citeret

Jo, hvis man tager St. Car modellen. :D

http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/

Bare hop derind og vælg Citroen Xsara2 og så Stationcar i Type. Der kommer faktisk en god slat og de fleste er inden for dit budget.

Det er selvfølgelig op til dig hvad du synes om designet. Desuden er den jo heller ikke langsom af en bil som går omkring de 19 km/l.

De fleste dieselbiler køre da 19km pr l

26

onsdag, 2. maj 2007, 19:44

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Hej

Dejlig bil hvis du skal trille en del om året. Har både, komfort,power,design, og et langt liv. :D

Ja, det går over budgettet, hvis han skal have sig en CDI, men hvis han bare nøjes med en almindelig E290 f.eks, eller E300, kan de faktisk godt fås til under 150k.. Men du skal så bare regne med at de har fået langt i motoren.. rigtig langt, og husk at tjekke efter om de har fået repareret rust, for ellers kommer det til at koste dig en bundegård..

Men det er en utrolig dejlig bil, som kører suverent i motoren.. vi har selv en E290 fra 1997 tror jeg det er, som har gået over 700k, og den kører stadig pisse godt :) selvom der dog er skiftet dele, men det kan man jo ikke rigtig undgå når den har kørt så langt.

e290 eller e300 er også lækre... De kører måske ikke ligefrem så meget på literen men tæt på.
Sørg for at den ikke har mere end 400k på tælleren... hvis du skal køre de 60k om året. De kan klare ca. 900k - vi snakker mercedes jo :cheers:

Speciel disse modeller er kendt for rust, så sørg for at de har været behandlet... alle de forholdsregler...

DÆÆÆO - det er en st car jeg skal bruge, og ikke en chiptunet bil med 1280 hypper ;)

Ingen har nævnt chiptuning og jeg snakker da også om st. car. :D

27

onsdag, 2. maj 2007, 22:20

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Hej

En st. car, har ca 130-140hk.. så ikke mange hypper, men den rykker alligevel :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Seneste tests og artikler

0

Xtrfy XS-1 Encrypted HDD case

Vi skal i dag kigge på et prod
Læs Mere

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

2

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.