Softgun elgevær?

  • Ja tænker lidt på et elgevær men ved ikke om jeg skal bestille det over nettet da jeg gerne vil vide noget om det og om der er nogle ting som skal vedligeholdes ligesom der er ved gas pistoler? Jeg kan jo ikke rigtig bruge de medfølgende vejledninger da de kun er på 3 sprog, kinesisk, koreansk og japansk :crazyeyes:, ikke lige det smarteste.

  • Jeg overvejer selv at købe en elektrisk softgun MP5A5, og jeg synes at http://www.airsplat.com har nogle rimelige priser. Sørg for at købe et elektrisk gevær med en turbo3000 motor eller bedre.
    Husk altid at meter i sekundet (ms) og fod per sekund (fps) skal tages med et gran salt. Jeg var f.eks. inde på nogle andre sider og så nogle billige Tokyo Marui Clone el-geværer som kunne skyde 400 fps men geværet kostede 50 dollars.


    Man får altid hvad man betaler for.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Jeg overvejer selv at købe en elektrisk softgun MP5A5, og jeg synes at http://www.airsplat.com har nogle rimelige priser.


    Hvis det har beliggenhed i USA, så er der stor chance for man gør sig en dårlig handel alligevel? (Tænker på told/moms etc.)

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Hey,


    Bare et ekstremt godt råd hvis du er "ny" til El-Gevære.


    Se om du ikke kan komme ned i en butik, stå med våbene fysisk i hånden og snakke med en der ved en del om det.


    Da jeg købte mig fik jeg sindsyg mange gode tips omkring opladning, hvordan man bedst påføre den silikone ( I stedet for at sprøjte det ind i våbenet ) fik også en god mængde rabat oven i hatten :D

  • Quote

    Originally posted by ayu


    Hvis det har beliggenhed i USA, så er der stor chance for man gør sig en dårlig handel alligevel? (Tænker på told/moms etc.)


    Arhh dårlig handel og dårlig handel, regner selv lige med at ringe derind først osv. men jeg kan godt se det bliver bøvlet på mange fronter.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    tak for rådene.. tager ned i den lokale dragonslair imorgen.. må bare håbe det ikk er den øverste chef derinde da han er bare er en klaphat...


    Ellers er Rodes i Humlebæk helt klart et besøg værd. De har endda også deres egne spillebaner i Hillerød. :9xo

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by TheSnake


    Ellers er Rodes i Humlebæk helt klart et besøg værd. De har endda også deres egne spillebaner i Hillerød. :9xo


    Yep, også der jeg købte alt mit habbengut. Super god butik med et kæmpe udvalg!

  • Quote

    Originally posted by Sethos


    Yep, også der jeg købte alt mit habbengut. Super god butik med et kæmpe udvalg!


    Kunne da lige være jeg skulle kigge derned så her en eller anden dag


    Asgerbj: det er forskelligt fra gevær til gevær og pistol til pistol, det skal du have din forhandler til at gennemgå med dig medmindre du kender en som ved det.

  • turbo3000?


    I mine 4 år, hvor jeg har været meget aktiv hardball/airsoftplayer alndsdækkende, har jeg aldrig hørt om denne type motor :boxed:


    Til almindelig AEGS findes der 560 (den gamle marui motor) eg700, eg1000 (er i alle nye) også har systema lavet en long type turbo motor.
    (G&P har og en high speed turbo i alle deres nye modeller)


    Jeg har selv lidt dyre våben.


    En systema ptw m4a1 max: indkøbs pris 10k har så puttet rigtige våben dele på for ca 6k.
    Har også en ultra shorty custom m4, med high speed tun. (tunet alene koster 6k, og resten koster vel også 6k)


    Har i nogen spørgsmål, vil jeg gerne prøve at svare, ellers kan jeg måske finde ud af det til jer.


    http://www.hardballshoppen.dk har en god service.


  • Må vi se dine våben? :D har du nogle udbygninger på som dotsight, granatkaster osv.? eller er det bare kraftigt tun?

  • Har ikke lige noget digicam lige pt. desværre.


    Mim custom m4, har af lir: real steel (fra ægte våben) backup sigter og et real steel eotech holo sight (rødpunktsigte), den har også en lækker real steel magpul crt kolbe :hb:
    Hele fronten er en patiot aluminums front, rigtig lir, og letvægt.


    Min systema ptw, har så mange real steel dele og lækkert gear, at jeg ikke orker at skrive det :9xo

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK
    Har ikke lige noget digicam lige pt. desværre.


    Mim custom m4, har af lir: real steel (fra ægte våben) backup sigter og et real steel eotech holo sight (rødpunktsigte), den har også en lækker real steel magpul crt kolbe :hb:
    Hele fronten er en patiot aluminums front, rigtig lir, og letvægt.


    Min systema ptw, har så mange real steel dele og lækkert gear, at jeg ikke orker at skrive det :9xo


    Uhh nogle nice våben man :9xo ved du hvor mange m/s de skyder?
    Men tænkte lidt på hvordan man vælger batteri til ens gevær? man kan jo ikke bare kbe det dyreste for det er sikkert god kvalitet? Nogle råd og andre ting så jeg kan vide hvilke batterier der passer til hvilke våben?

  • Quote

    Originally posted by Jacorik


    Uhh nogle nice våben man :9xo ved du hvor mange m/s de skyder?
    Men tænkte lidt på hvordan man vælger batteri til ens gevær? man kan jo ikke bare kbe det dyreste for det er sikkert god kvalitet? Nogle råd og andre ting så jeg kan vide hvilke batterier der passer til hvilke våben?


    Umuligt at sige, hvad for et batteri du skal købe, hvis man ikke ved hvilken model/mærke du har, samt hvilken indmad du har (her tænker jeg tun)


    Meget foreskellige hvor mange mah og volt man skal bruge.


    Den "lille" m4 er til high speed tuneringer, og skyder 110m/s på et high speed tun, hvor der kommer 31 skud ud i sekundet :dance:


    Min ptw, kan man udskifte cylinder på 2 sec, og har flere cylinder, alt efter hvad man spiller, men de går lige fra 90m/s til 150m/s.

  • quote]


    Umuligt at sige, hvad for et batteri du skal købe, hvis man ikke ved hvilken model/mærke du har, samt hvilken indmad du har (her tænker jeg tun)


    Meget foreskellige hvor mange mah og volt man skal bruge.


    Den "lille" m4 er til high speed tuneringer, og skyder 110m/s på et high speed tun, hvor der kommer 31 skud ud i sekundet :dance:


    Min ptw, kan man udskifte cylinder på 2 sec, og har flere cylinder, alt efter hvad man spiller, men de går lige fra 90m/s til 150m/s.[/quote]


    rimelig voldesomme våben du har derså :D 35 skud i sekundet er rimelig ondt :))

  • Så skal du da lige have sat en træ kolbe på også så :D for lige at give det sidste til din AK :) når nu den er lavet så perfekt skal der da også en trækolbe på :)