Merlin Reklame

  • Baaah!...


    Så lige Merlin reklame for en AMD Barton 3000+ de har til salg.... Hvad ser jeg?.... Et skilt i reklamen hvor der står 3000 Mhz .... Huh... Det er sgu noget af en Barton... :)) ..... Ikke nok med at de skriver det (som jo ikke passer), de siger det fandme også!...


    Jeg syntes at Merlin burde holde sig til at sælge elektriske tandbørster da der er en mulighed for at de har kompetance til det... :]


    ... Det pisser mig lidt af når reklamer direkte lyver... Ja, ved godt det ikke er unormalt, men de skulle stadig have prygl....

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    eehmmm... Barton 3000+ exsistere.. :]


    -eller er det bare mig der er blind + døv + stum...?



    Barton 300+ eksisterer ja, men den kører jo ikke 3000mhz ;)

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    eehmmm... Barton 3000+ exsistere.. :]


    -eller er det bare mig der er blind + døv + stum...?


    Barton 3000+ gør.... Man Barton 3000 Mhz gør ikke.... If u follow me.. ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he tja - havde det været USA var det jo på sin plads med et lille sagsanlæg ;) *G*


    ja det tænkte jeg også! man må kunne udnytte det på en eller anden måde... De har vel tilfældigvis ikke glemt at skrive de tager forbehold for trykfejl osv. i bladet, vel? :evil:

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • det beviser jo bare hvor meget forhandlere egentlig forsøger at tage røven på folk , ligesom den tråd med dem der sagsøgte nogle Hdd producenter , 90% af den her branche er sgu mere eller mindre korrupt , og hvis de kan fuppe folk der intet fatter om tingene så gør de det sgu. X(

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    det beviser jo bare hvor meget forhandlere egentlig forsøger at tage røven på folk , ligesom den tråd med dem der sagsøgte nogle Hdd producenter , 90% af den her branche er sgu mere eller mindre korrupt , og hvis de kan fuppe folk der intet fatter om tingene så gør de det sgu. X(


    Ja, det er for dårligt at de får lov til det... Det er jo uhyre sjældent at der er nogen forhandlere der virkelig bliver knaldet og hvis de gør så får de i langt de fleste tilfælde en bøde der er småpenge for dem.


    Jeg syntes sgu det er forkasteligt da systemet virker på den måde. Hvis det stod til mig, så ville reklamer der lyver være forbudt og ville blive straffet hårdt med fx. en bøde på 10% af firmaets årlige indkomst.... Så kan de måske lære det... :))


    ... Hvis den lov blev indført, så kunne vi rimelig hurtigt sige farvel til reklamer der henvender sig til kvinder og overvægtige mennesker da der nok ikke findes nogen reklamer der er mere fulde af lort end slanke- og skønhedsreklamer.... og da kvinder er den største forbruger og dermed dem størstedelen af reklamerne henvender sig til, så vil sådan en lov aldrig blive en realitet... Hvad kan man lære af det ?.... Folk vil røvrendes... :]

  • Det er fordi at kvinder er som kvæg !! bare et eller andet hedder noget med udsalg eller tilbud , bisser de / går i løbetid (hvis i forstår hvad jeg mener) i galskab over at de måske har en chance for at komme først til fadet , det er jo ikke for sjov at man altid ser den store stereotype generalisering af kvinder der frådende af tilbudsvanvid kaster sig over hinanden i en bunke i håb om at få fat i en bestemt trøje , der sikkert ikke engang passer dem i størrelsen , men det er jo også fuldstændigt ligegyldigt da det jo bare gælder om at få fat i den trøje før alle de andre kvæg , og hvis dette her støder nogle kvindelige brugere på dette forum så på forhånd undskyld , men man kan jo kun sige at kvinder er naive når det gælder reklamer/tilbud/udsalg.......


    Mennesker i flok direkte er dumme (ja dette gælder også for mænd) .

  • hehe... tror at jeg går ind i merlin og får en af sælgerne til at skrive på et stykke papir hvorstor den computer er også sender jeg det til kontant eller sådan noget :evil:


    eller siger at de SKAL give mig en barton på 3 ghz :)) hehe... kunne være grinern

  • Faktisk lidt dårlig ik, de både siger det og skriver det i reklamen, men ok hvis der følger en Prommy med til prisen :))

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT